۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۰۹

چهار عضو یک خانواده که در توطئه‌ای شوم سناریوی قتل خانوادگی را اجرا کرده بودند نیم ساعت بعد از جنایت دستگیر شدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
حدود ساعت 10 صبح پنجشنبه - 21 بهمن - مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر هنگام گشت در بزرگراه آزادگان به چهار زن و مرد مشکوک شدند که موتوسیکلت سه چرخی را با خود می‌کشیدند. مرد میانسالی که خود را صاحب موتور معرفی می‌کرد به مأموران گفت: «همراه خانواده‌ام برای گردش به اینجا آمده بودیم که موتورم خراب شد بنابراین مجبور شدیم آن را هل بدهیم.»

با این حال مأموران هنگام بازرسی موتور، با مشاهده مقداری طناب و چند کیسه گونی و پلاستیک به بررسی‌ها ادامه دادند، تا این‌که کمی دورتر جسد مردی را داخل کیسه گونی بزرگ پیدا کردند.

با اعلام خبر کشف جسد به بازپرس شاهنگیان - قاضی ویژه قتل - دستور بازداشت هر چهار نفر را صادر کرد.

مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند جسد متعلق به مرد 45 ساله‌ای به نام «حیدر» بوده که خفه شده است. پس از افشای جنایت همسر حیدر که همراه خواهر، شوهر خواهر و پسرشان دستگیر شده بود گفت: «مدتی قبل باخبر شدیم خواهرزاده‌ 25 ساله‌ام توسط شوهرم مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. بنابراین خانواده خواهرم تصمیم به انتقام گرفتند. من هم با آنها همدست شده و با طرح نقشه‌ای حیدر را به بهانه میهمانی به خانه خواهرم کشانده و در فرصتی مناسب شوهر خواهرم و پسرش، حیدر را با طناب خفه کردند. دقایقی بعد جسد را داخل گونی قرار داده و سوار بر موتور سه چرخ شوهرخواهرم جسد را در بزرگراه آزادگان رها کردیم. اما هنگام فرار از محل موتور خراب شد و ...

در حال حاضر تحقیقات جنایی در این‌باره ادامه دارد.
14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =