مرکز اسلامی انگلستان در بیانیه ای کشتار مردم مسلمان بحرین را محکوم کرد.

 متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم. وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلاَّ إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا (سورة الاحزاب: 22)

مردم جهان در روزهای اخیر شاهد تهاجم وحشیانه و اعمال جنایت کارانه علیه مطالبات مسالمت آمیز ملت مسلمان بحرین بوده اند.
مردم بحرین همچون دیگر مسلمانان کشورهای عربی برای احقاق حقوق از دست رفته خود ، صدای عدالتخواهی خود را از طریق تظاهرات مسالمت آمیز و آرام به گوش حاکمان بحرین می رسانند ، ولی مردم آزاد اندیش جهان شاهدندکه نیروهای امنیتی دولت بحرین وهمچنین نیروهای نظامی اعزام شده از سوی برخی کشورهای عربی حوزه همکاری خلیج فارس با تهاجم وحشیانه و دست زدن به جنایات آشکار علیه ملت مسلمان بحرین و حمله به بیمارستانها ، چگونه دست به کشتار جمعی مردم زده اند.

و این در حالی است که رسانه های غربی و عربی و نهادهای مختلف حقوق بشر، علیرغم مشاهده این جنایات آشکار علیه بشریت ، سکوت اختیار کرده اند و هیچ مطلبی از مطالبات برحق مردم مسلمان بحرین منعکس نمی نمایند.

مرکز اسلامی انگلیس این جنایت و تهاجم وحشیانه نیروهای امنیتی بحرین ودیگر کشورهای عربی علیه ملت مسلمان بحرین را که ناقض ارزشها وقوانین اسلامی و حتی قوانین متمدن بشری است ، محکوم نموده و اعلام می داریم که نیروهای امنیتی و نظامی اشغالگر باید هرچه سریعتر تهاجمات وحشیانه خود را به پایان برسانند و از علماء و اندیشمندان جهان و جامعه بین المللی ونهادهای اجتماعی آزاد اندیش و سازمان کنفرانس اسلامی و همچنین اتحادیه کشورهای عربی نیز درخواست می نماییم تا خود را در برابر این جنایات آشکار مسئول بدانند و برای جلوگیری از آن وحفظ سلامت ملت مسلمان بحرین به نیروهای امنیتی بحرین و نیروهای نظامی اشغالگر اعزامی از سوی برخی کشورهای عربی فشار وارد آورند تا هرچه سریعتر به تهاجمات غیر انسانی خود پایان دهند. مرکز اسلامی انگلیس

/62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =