جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه​ای از مجامع بین المللی خواست در برابر فجایع بحرین سکوت خویش را بشکنند و به قتل عام مردم مسلمان خاتمه دهند.

به گزارش خبرآنلاین، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درپی جنایات انجام شده علیه مسلمانان بی دفاع بحرین توسط دولت عربستان صعودی و امارات، اطلاعیه‌ای با امضای آیت​الله محمد یزدی منتشر کرد.

متن این اطلاعیه را به نقل از فارس می​خوانید:

خبرهای تکان دهنده مبنی بر کشتار فجیع مسلمانان بحرین و مجروح و زخمی کردن عده فراوانی از آنان، دل هر مسلمان آگاه و هر انسان بشر‌دوستی را به درد آورده است. تأسف بارتراز آن اقدام ننگین دولت عربستان در لشکر کشی به این کشور برای کشتار برادران مسلمان است .

دولت عربستان که خود را همواره کلید دار کعبه و خادم حرمین شریفین می‌دانسته، اکنون زمینه برادر کشی و تحقق منویات دشمنان اسلام در اجرای سیاست مشت آهنین را فراهم می آورد. سران کشورهای اسلامی باید از سرنوشت بن علی و مبارک درس بگیرند و بدانند نوکری برای آمریکا، انگلیس و اسرائیل، همانا پشت کردن به خواست ملت های مسلمان و در افتادن در گردابی هولناک خواهد بود.

آن هم در هنگامه ای که جبهه استکبار در اقدامات هماهنگ،‌در مقابل جبهه بیداری اسلامی ایستاده است و می کوشد که اتحاد و برادری اسلامی را مضمحل سازد. آیا جز این است که امروز سازمان های بین‌المللی و شورای به اصطلاح امنیت و نهادهای دیگر که همواره بر طبل دموکراسی و آزادی و حقوق بشر می کوبیده‌اند، در برابر به خاک و خون کشاندن مسلمانان سکوت اختیار کرده اند و به آمریکا و اسرائیل چراغ سبز نشان می دهند؟!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت از حرکت های اسلامی در کشورهای مختلف و نیز با تشکر از هوشیاری مراجع معظم تقلید در اعلام مواضع نسبت به جنایات دشمنان در بحرین، ‌مراتب حمایت خود را از مسلمانان مظلوم بحرین اعلام می دارد و از مجامع بین المللی می خواهد که در برابر این فجایع سکوت خویش را بشکنند و به قتل عام مردم مسلمان خاتمه دهند.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =