ایلنا نوشت:

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف گفت: اظهار نظر آقایان حداد عادل و ولایتی در خصوص پذیرش فرد جدید در ائتلاف زیر سوال بردن یا برهم زدن ساختار این ائتلاف نیست.
پرویز اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا اظهار نظر حداد عادل یا ولایتی در مورد حضور جلیلی در ائتلاف 1+2 و یا کناره گیری احتمالی ائتلاف به نفع وی به معنی برهم زدن ساختار ائتلاف نیست؟، خاطر نشان ساخت: اظهارات آقایان ولایتی و یا حداد عادل برای پذیرش آقای جلیلی، تصمیم ائتلاف یا برهم زدن ساختار آن نیست، ضمن اینکه اگر تصمیم ائتلاف باشد باید در شورای ائتلاف مطرح شود که تاکنون چنین نبوده است.
وی با اشاره به اینکه آقای جلیلی از شخصیت های قابل احترام جریان اصولگرایی است، ادامه افزود: آقای حداد عادل نیز اعلام نکرده اند جلیلی گزینه نهایی برای ائتلاف است؛ بلکه گفتند که آقای جلیلی اگر رای شان بالا برود می توانند به عنوان گزینه ای در ائتلاف مطرح شوند.
وی افزود: این سخن را ماه ها پیش هم اعضای ائتلاف مطرح کردند که هر اصولگرایی میزان آرای لازم را داشته باشد احتمال بررسی او در ائتلاف وجود دارد.
وی در پایان تاکید کرد: ائتلاف سه گانه به نفع هیچکس از جمله آقای جلیلی کنار نمی رود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • asd IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    21 13
    جلیلی در حد و قواره ریاست جمهوری نیست.سابقه اجرایی ندارد.با انتخاب ایشون اوضاع از اینکه هست بدتر میشه.
    • اصلح IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      8 6
      کسی که پیرو خط رهبر باشه بهترین گزینه هست , ایشون از کسانی هستن که کاندید شدنشون دل دشمن رو به لرزه در اورده چه برسه به رییس جمهور شدنشون , همه چیز هم به کار اجرایی نیست, دلیل نمیشه که چون قالیباف کارهای عمرانی و اجرایی خوبی در تهران انجام داده پس گزینه ی اصلح است , سایر جوانب رو هم باید در نظر گرفت
  • بدون نام GB ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    16 3
    ای یره هنوز هیچی نشده داغ کرده است.