مهر نوشت:

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم عصر دیروز با حضور در حسینیه شهدای دوکوهه و در جمع اعضای ستاد دانشجویی "مقاومت رمز پیشرفت" درباره تبلیغات انتخاباتی گفت: توجه داشته باشید که هرگونه رفتار انتخاباتی ما در انتخابات خودش موضوعیت دارد. رفتار ما باید در انتخابات یک رفتار نمونه باشد. اولین گام برای تحقق اهداف انقلاب تبلغات انتخابات است؛ در اولین گام باید تلاش مان را نشان دهیم و ادعاهایی را که داریم باید در اولین گام که همان تبلیغات است نشان دهیم؛ لذا از همه شما عزیزانی که لطف دارید و با یک نگاه تکلیف مدارانه در این جا حاضر شدید، صمیمانه خواهش می کنم در هیچ مسیری از گام هایی که بر می‌دارید و هر حرکتی که انجام می‌دهید آخرت خودتان را به دنیای دیگران نفروشید.
وی افزوددر این انتخابات دو محور اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.محور اول این است که ما با این باور وارد انتخابات شده ایم که اعتقاد داریم گفتمان انقلاب اسلامی، همانی است که حضرت امام(ره) به یادگار گذاشته اند و گفتمانی که مقام معظم رهبری علمدار آن هستند و دنبال می کنند. این گفتمان برای شئون مختلف جامعه، برای نسل های مختلف به خصوص در عرصه حکومت حرف دارد و ما بر این باور هستیم که این گفتمان هر میزان که تحقق و عینیت پیدا کند در مقابل گفتمان های رقیب می تواند موجب تعالی و پیشرفت شود، می­تواند خیر دنیا و آخرت را به همراه داشته باشد.
وی با طرح این سوال که آیا امروز مقاومت می تواند برای کشور ما پیشرفت به همراه بیاورد یا مصالحه؟ افزود: این خودش یک بحث جدی است و بحث های زیادی می توان بر روی آن انجام داد و تقاضا دارم خود شما به عنوان نخبگان این جامعه روی این موضوع بحث کنید و در هر جا که لازم است روی آن صحبت کنید و این بحث را در عرصه های مختلف پیش بکشید و از آن دفاع کنید.
وی افزود: محور دیگر که اهمیت ویژه دارد و از شما عزیزان هم می خواهم که در این موضوع تأمل داشته باشید توجه به جایگاه و کارآیی دولت است. ریاست جمهوری در حقیقت رئیس قوه مجریه است و قوه مجریه یا همان دولت به مثابه ماشین است که این ماشین باید برنامه ها، حوادث، و همین گفتمان انقلاب اسلامی که امروز شکل پیدا کرده است را در قالب قانون، برنامه، چشم انداز، سیاست های کلی درآورد و آنها را به نتیجه برساند.
این کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کرد: در دولت آینده باید کارهای زیادی انجام گیرد و ما بر این باور هستیم که این ماشین ضعیف و ناتوان است و برنامه اول ما باید این باشد که تمام موانعی را که موجب کند شدن عملکرد این ماشین می شود را از سر راه برداریم و ثانیا ظرفیت هایی را به کار بگیریم که این ماشین با سرعت بیشتری در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کند. امروز ماشین دولت باید به گونه ای باشد که ظرفیت آحاد جامعه را در صنعت، اقتصاد، کشاورزی، فرهنگ در بر بگیرد و بتواند ایجاد فرصت کند.

جلیلی در بخشی از سخنان خود گفت: در بحث های تبلیغات و انتخابات تمام تلاش تان را بگذارید که یک مدل نمونه و الگو را ارائه دهید. تبلیغاتی که از واقعیت و حقیقت به دور است و نیز از تبلیغات کاذب که بر پایه ثروت درست شده باشد به شدت اجتناب نمایید.

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    اقای جلیلی انسان شریفی هستند و اگر 10 درصد مدیریت آقای هاشمی رو داشتند من به ایشون رای میدادم
    • حسینی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      27 38
      ایشان یکی از مدیران لایق کشور هستند از هاشمی خیلی بالاتر اند
  • احسان حسینی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    دیده بان دیروز،دیپلمات امروز و رئیس جمهور فردا:سعید جلیلی سرباز محض امام خامنه ای
  • میلاد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    رای من جلیلی
  • وحید IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    26 24
    آقای جلیلی بیشتر از 50 درصد مدیریت آقای هاشمی رو داره.برای این مطلب عملکرد 8 ساله آقای هاشمی رو تو رئیس جمهوریش مرور کنید - امسال هم سن و سالای من متوجه مبشن معنی این حرف چیه.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    96 72
    احمدی نژاد شماره 2
  • آبتین US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    37 31
    سخنان آقای جلیلی رو بررسی کنید،سطح حرف زدن و بدون جنجال کلاس کار ایشون رو انصافا بررسی کنید از کمترین کار های ایشون کاستن از تحریم ها بوده و اینکه احترام بسیار بالایی رو برای ایران بوجود آورده و همه خودشون رو ملزم به احترام به ایران میدونن امتیازاتی رو که امروز داریم برای انرژی هسته ای مدیون ایشون و هیئت همراه ایشون هستیم بدنبال حیات طیبه باشید زنه باد جلیلی یا علی
  • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    40 27
    زنده باد هاشمی
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    39 26
    فقط هاشمی
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    44 62
    یکی از گزینه های مطرح وصلاحیتدار کشورداری وتصدی ریاست جمهوری اقای جلیلی هستند
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    50 57
    توجه کنید که کاندیدای اصلی جبهه پایداری و دولتی ها ایشان هستند تبلیغات روی گزینه های دیگر برای رد گم کردن است آنها به خوبی می دانند که لنکرانی رای آور نیست و مشایی هم تایید نمی شود .
  • کورش EU ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    59 41
    آقای جلیلی رای شما بدون هیچ دستکاری حداکثر 7میلیون که شامل بسیجی ها حزب اللهی ها و هر قشری جز مردم عادی است
    • بدون نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      50 64
      رای رفسنجانی هم حد اکثر شش میلیونه
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    63 55
    جناب جلیلی عزیز از این کلی گویی ها چه چیز عاید ملت می‌شود؟
  • فاطمه IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    49 41
    آن مرد آمد … آن مرد با پایی جا مانده در تاریخ آمد … آن مرد در طوفان فتنه و ابتلا آمد… آن مرد آمد تا یادمان نرود از کجاییم و چراییم و به کجاییم … اینچنین مردی باید می آمد … آن مرد مردانه آمد …
  • عبد االله IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    48 43
    درود بر جانباز سرافراز دکتر جلیلی با شروع تبلیغات به فضل الهی سونامی حمایت های مردمی را بر اساس رهنمود های جنابعالی راه خواهیم انداخت زندباد گفتمان انقلاب اسلامی زنده باد مقاومت
  • محمدرضا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    41 42
    آقای جلیلی خدا وکیلی می دونی بودجه چیه؟ نرخ بیکاری رو می دونی چجوری میارن پایین؟
    • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
      6 5
      شاید آقای جلیلی ندونه بودجه چیه ولی بعضی از آقایون پر مدعی که سالها رئیس دولت بوده نه تنها میدونه بودجه چیه بلکه تورم 50 درصدی رو هم خوب میدونه چیه.
  • مهدی IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    22 15
    مقاومتی که جناب جلیلی میفرمایند خوب است ولی 90درصد مردم ازجمله کارمندان خصوصا قراردادی له شدند مقاومت به چه قیمتی اقتصاد را سامان بدید گور پدر امریکا مردم ما مثل کوه پشت نظام ورهبری هستند. مدیریت بحران هاشمی
  • بدون نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    25 20
    ?
  • مهدی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    4 6
    رای ما جلیلی ... او اصلح است
  • معین IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
    0 0
    من طرفدار هاشمی نیستم ولی انصافا طرفدارای جلیلی یکم کلاشون رو قاضی کنن ببینن آیا ما فقط نیازمند مقاومت هستیم؟؟ مقاومت جزو سیاست کلی نظام است و با ریاست جمهوری افرادی غیر از آقای جلیلی هم امکان پذیر است. اما آیا هیچ سابقه ی اجرایی و اقتصادی از ایشان دیده اید؟ بهتر است کمی منصف باشیم و احساسی و جوگیرانه انتخاب نکنیم.امروز ما بیشتر از هروقت دیگری نیاز مند یک مدیر اقتصادی خوب هستیم نه یک وزیر شعار مانند قبلی ها ... . به نظر من که دکتر رضایی و دکتر قالیباف اصلح اند. کمی واقع بین باشید ...