فارس نوشت:

اجلاس رؤسای ستادهای انتخاباتی ولایتی به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر برای انجام تبلیغات در زمان قانونی در تهران امروز برگزار شد.
علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که موضع شما نسبت به اینکه در رسانه‌ها مطرح می‌شود افرادی به نفع افراد دیگر کنار می‌روند چیست؟ اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام کردیم معتقد به نظر جامعتین و تبعیت از نظر آنها هستیم. ضمن آنکه تلاش خواهیم کرد اصولگرایان در انتخابات آتی به وحدت برسند و مطمئن هستیم که پیروز می‌شویم؛ بنده تا آخر در صحنه می‌مانم.

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم همچنین در پاسخ به این سوال که اگر کسی علیه شما موضع‌گیری کند چه واکنشی خواهید داشت، تاکید کرد: باید در مناظره‌ها، گفت‌وگوها و مصاحبه‌ها حتما اخلاق‌محوری مورد توجه قرار گیرد و اگر کسی علیه بنده حرف خارج از قاعده مطرح کرد حتما ما نسبت به او بی‌اخلاقی‌ و بی‌ادبی نخواهیم کرد.

ولایتی همچنین در رابطه با موضوع هسته‌ای یادآور شد: اگر مردم به من اعتماد کنند و دولتی را تشکیل دهم، مطمئن هستم موضوع هسته‌ای با رعایت منافع و مصالح نظام قابل حل است و تحریم‌ها را می‌توان به مرور کاهش داد و متوقف کرد.
 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    شما که دستی در اتش دارید و سرد و گرم کشیده حوزه سیاست خارجی هستید چرا صداتون در نیامد اون موقع که ایشون در سازمان ملل هل من مبارز می طلبید و منافع ملت ایران را به راست یا دروغ بودن هلو کاست وصل کرده بود وقطعنامه پشت سر قطعنامه برای کشور میگرفت
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    12 0
    شما که دم از ائتلاف می زدید و منافع ملی و ... . حالا شما می گویید تا اخر هستم. اقای قالیباف هم که می گویند تا اخر هستند... قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا ... .
  • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    14 0
    اين منفى گذاشتن هاى مشكوك بنده را ياد ايام پيروزى انقلاب وپاك كردن شعارهاى انقلابى ميندازه
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    7 0
    آقای دکتر، حیف شماست... به بهانه ی کمک به اصول گرایان، فضای انتخابات رو که بوی خوشی به مشام نمیرسونه رو به حریصان این مقام ببخشید. آیت الله هاشمی هم جهاد بزرگی کردن که آبروشون رو دارن خرج ایران میکنن. خدا همه رو عاقبت به خیری بده