۰ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

فارس نوشت:

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صلاحیت داوطلبان را شورای نگهبان مشخص می‌کند و من درباره کسی اظهارنظر نمی‌کنم.
علی اکبر ولایتی اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری که پیش‌رو داریم، کاندیداهای مختلفی حضور دارند که صلاحیت این کاندیداها را شورای نگهبان تایید می‌کند.
وی در رابطه با حمایت رئیس جمهور از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی بیان داشت: من بنا ندارم درباره دیگران که ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارنظر کنم و نمی توانم در رابطه با اینکه چه کسی صلاحیت دارد، قضاوتی داشته باشم.
ولایتی در پاسخ به این سوال که در رقابت انتخابات باقی خواهد ماند یا خیر، بیان داشت: من تا پایان رقابت باقی خواهم ماند و در صورت انتخاب شدن دولتی با ویژگی‌های متدین، تجربه‌دار، متخصص، معتدل و مشورت‌پذیر خواهم داشت.
وی شعار دولت خود را «دولت متمم» عنوان کرد و گفت: جزوه‌ای را تحت عنوان «دولت متمم» با پنج مشخصه تهیه کرده‌ام که خلاصه‌ای از برنامه‌های من در آن بیان شده است.
29219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    12 34
    خداکند یا آقای هاشمی و یا آقای ولایتی یکی از این دو رییس جمهور بشوند.
    • امید TH ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      35 13
      قالیباف بهتر از ولایتیه که
  • اکبر IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    7 26
    به نظر اینجانب آقای دکتر ولایتی از سایر نامزدها صلاحیت بیشتری دارد.16 سال وزیر امورخارجه ، قریب 18 سال مشاور بین الملل رهبر انقلاب ، عضو شورای تشخیص مصلحت ، پزشک متخصص، رئیس تیم جراحی اعطای عضو، ادیب ، حکیم ، دانشمند، فرهیخته و..... تمام کمالات در ایشان جمع است. به امید خدا در صورت آوردن رای ،ایشان کابینه ای با صلاحیت خواهند داشت و می توانند مشکلات داخلی و خارجی موجود کشور را حل کنند.
  • بدون نام KR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    23 9
    خیلی هم استقبالمی کنیم. ان شاالله همه اصولگرایان تا آخر بمونند تا رایشون بشکنه.
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    3 1
    حق ولایتی است دیگران باید به نفع او کنار برود