مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 2 دی 1392

تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردی که به علت سوختن غذا همسرش را به قتل رسانده بود ،ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، در 11آذرماه سال جاری، از طریق بیمارستان بعثت وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری157 مسعودیه اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد خانم جوانی به نام زهرا 17 ساله دو روز قبل، به علت شدت جراحت های وارد شده به ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و با اعلام رضایت پدر و مادر متوفیه که با اطلاع از موضوع به تهران آمده کرده بود ند بلافاصله در همان تاریخ اعلام مرگ مغزی عمل اهدای اعضای بدن به افراد نیازمند نیز انجام شد.
با آغاز تحقیقات در اداره دهم ، والدین مقتوله پس از حضور در اداره دهم و طرح شکایت از دامادشان به کاراگاهان عنوان کردند که همسر دخترمان به نام غفار33 ساله اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و بارها اقدام به آزار و اذیت همسرش کرده و حتی چندین بار نیز بدنش را داغ زده . زمانیکه ما از شهرستان با زهرا تماس می گرفتیم ، اجازه صحبت به او نمی‌داد و حتی در مراجعت به تهران نیز نمی‌گذاشت تا دخترمان را ببینیم تا اینکه از طریق بستگان اطلاع پیدا کردیم که وی پس از مصرف مواد ، مجددا با زهرا مشاجره کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده که این بار باعث شده وی بیهوش شده، به کما برود و نهایتا در بیمارستان فوت کرد.
در ادامه رسیدگی به این پرونده و در شرایطی که غفار پس از انتقال همسرش به بیمارستان ، مدتی ناپدید شده و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته بود ، به اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد که وی با مراجعه به کلانتری 157 هاشم آباد خود را معرفی کرده است.
با انتقال غفار به اداره دهم وی در اظهارات اولیه مدعی شد که هیچگونه مشکلی با همسرش نداشته و تمامی بستگان و آشنایانشان حسرت زندگی او و همسرش را داشته اند اما در ادامه تحقیقات بعمل آمده از سوی کارآگاهان مشخص شد که غفار با همسرش دچار اختلاف بسیار شدیدی بود و حتی در یک مورد نیز وی را از ناحیه دست با چاقو مجروح کرده و مرتبا وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
غفار در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت که در حال استراحت بودم ؛ همسرم نیز در حال درست کردن غذا بود که با شنیدن بوی سوختن غذا از خواب بیدار شدم و همین موضوع بهانه درگیری من با زهرا شد و چند ضربه با سیلی و کمربند به او زدم ؛ پس از پایان درگیری و مصرف مقداری مواد مخدر به آشپزخانه رفتم تا برای خود غذا درست کنم ؛ در همین زمان ، زهرا به آشپزخانه آمد و گفت غذا درست نکن ؛ خودم غذا درست کردم، اما چون هنوز عصبانی بودم قاشق داغی را که با آن غذا درست می‌کردم ، روی دستش گذاشتم. زمانی که خواستم از آشپزخانه خارج شوم ، زهرا جلوی در آشپزخانه ایستاده بود ؛ او را هل دادم که بر روی زمین افتاد ؛ حدودا 5 دقیقه بعد حالش بد شد که بلافاصله با یکی از بستگان خود تماس گرفته و با کمک او ، همسرم را به بیمارستان منتقل کردیم.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به گزارش پزشکی قانونی در خصوص وجود آثار متعدد کبودی بر روی قسمت های مختلف بدن مقتوله گفت: با توجه به اعلام نظریه پزشکی قانونی در مورد علت مرگ مقتوله، تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان اداره دهم و اعترافات متهم در مورد ضرب و شتم منجر به مرگ ، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

حریق در هایپرسان
بخشی از فروشگاه هایپرسان در بزرگراه فدائیان اسلام دچار حریق شد.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به ایسنا گفت: وقوع یک مورد حریق در یکی از فروشگاه‌های بزرگ جنوب پایتخت به آدرس خیابان فدائیان اسلام در ساعت 16:19 دیروز یکشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد.
وی با اشاره به اعزام آتش نشانان به محل حادثه افزود: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک انباری به مساحت حدود 20 متر مربع در طبقه منفی سه ساختمان این فروشگاه دچار حریق شده و دود ناشی از آن از طریق پله‌های برقی به طبقه همکف سرایت کرده است.
وی با بیان اینکه این انباری مملو از ضایعات، کارتن، مقوا و دیگر مواد اشتعال زا بود، افزود: خوشبختانه با توجه به شکل ساختاری این ساختمان، دود به داخل فروشگاه سرایت نکرده و به بیرون خارج می‌شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان شعله‌های آتش در این قسمت را به سرعت مهار و به طور کامل اطفا کردند، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع آتش نشانان ایستگاه‌های 90 و 14 از سرایت حریق به اماکن مجاور جلوگیری شد و خسارت چندانی نیز به مجموعه وارد نشد.
به گفته ملکی این حریق که علت آن در دست بررسی است مورد مصدوم یا فوتی نداشته است.
وی با بیان اینکه این حادثه خللی در فعالیت فروشگاه وارد نکرده است، اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 16:46 به عملیات خود خاتمه دادند.
برابر اظهارات منابع خبری فروشگاه مذکور هایپرسان نام داشته است.

 

فرود اضطراری پرواز لار-تهران در فرودگاه شیراز
پرواز لار- تهران در فرودگاه شیراز مجبور به فرود اضطراری شد.
مدیر کل فرودگاههای استان فارس به واحد مرکزی خبر گفت: هواپیمای فوکر 100 به شماره 237 شرکت هواپیمایی ایران ایر که از لار عازم تهران بود دقایقی پس از پرواز به علت مشکل فنی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود اضطراری داشت.
آقای سیدی با اشاره به اینکه این هواپیما با 40 مسافر ساعتی قبل در فرودگاه شیراز به زمین نشست افزود: خلبان این پرواز علت فرود خود را کاهش فشار هوا در کابین اعلام کرده است.
وی با اعلام اینکه تمام سامانه های ایمنی این هواپیما کنترل و برای پرواز مشکلی وجود ندارد گفت: پرواز لار - تهران تا دقایقی دیگر انجام می شود.

 

نقشه شوم زوج جوان برای رانندگان تاکسی
رئیس کلانتری 157 مسعودیه از دستگیری زوجی خبر داد که با همکاری یکدیگر و در قالب مسافر دربستی، از رانندگان تاکسی اخاذی می‌کردند.
سرگرد ابوالقاسم قاسم‌پور به ایسنا گفت: چندی پیش بنا به مراجعه حضوری چند تن از شهروندان تهرانی به کلانتری 157 مسعودیه، پرونده‌ای تحت عنوان زورگیری از رانندگان تحت عنوان مامور پلیس آگاهی پیش روی ماموران این کلانتری گشوده شد.
وی با بیان اینکه شهروندان با مراجعه به کلانتری عنوان کردند که زن جوانی تحت پوشش مسافر دربستی سوار خودروی آنها شده است و پس از طی مسافتی، مردی با ورود به خودرو، خود را مامور پلیس آگاهی معرفی کرده و از آنها زورگیری می‌کردند، گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یک مورد درگیری و نزاع در شهرک مسعودیه به ماموران اعلام شد و با حضورماموران پلیس در محل حادثه، جوانی به آنها مراجعه و در حالی که یک زن و مرد جوان را که توسط تعدادی از شهروندان دستگیر شده بود را نشان می‌داد؛ پرده از راز سرقت‌ها برداشت.
رئیس کلانتری 157 مسعودیه با بیان اینکه این جوان به ماموران گفت که دقایقی پیش زن جوانی را به عنوان مسافر دربستی سوار خودرو کرده‌ام، گفت: این جوان اعلام داشت که این زن به قصد عزیمت به خیابان 15 متری دوم افسریه سوار خودرو شده بود که هنوز چند ثانیه‌ای از حرکت ما نگذشته بود که مرد جوانی در عقب خودرو را باز و در حالی که بی‌سیم در دست داشت، در داخل خودروی این جوان نشسته و خود را مامور پلیس آگاهی معرفی می‌کند.
این جوان در اظهارات خود عنوان کرد که مامور پلیس آگاهی از او در مورد نسبتش با زن مسافر پرسیده و هنگامی که عنوان داشته است که او را به عنوان مسافر دربستی سوار کرده، این مامور تقلبی عنوان می‌کند که مبلغ 200 هزار تومان به این مامور بپردازید تا شما را به جرم داشتن رابطه نامشروع، به مقر پلیس انتقال ندهم که در همین راستا زن جوان نیز که در تحقیقات مشخص شد، همدست این مرد است اقدام به اخذ گوشی راننده کرده و هر دو متواری می‌شوند، اما با فریاد راننده، اهالی و کسبه محل، این دو سارق را دستگیر می‌کنند.
متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

 انتشار تصاویر غیراخلاقی با هدف سرگرمی!
رئیس پلیس فتای استان سمنان از شناسایی و دستگیری پسری خبرداد که ضمن تغییر هویت خود، تصاویر مستهجن را در یکی از شبکه اجتماعی انتشار می داد.
به گزارش ایسنا، سرگرد سید علی میراحمدی گفت: بررسی وضعیت فضای مجازی به طور دایم در دستور کار تیم های ویژه رصد پلیس فتا قراردارد و البته موفقیت‌های چشمگیری نیز در این راستا در سطح استان به دست آمده است و در راستای اجرای طرح مبارزه با جرایم رایانه‌ای در فضای مجازی، با رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی از سوی تیم رصد فضای مجازی این پلیس، صفحه‌ای در یکی از این شبکه‌ها مشاهده شد که گردانندگان آن، مطالب و تصاویر غیراخلاقی را با هدف اشاعه فحشا و کسب درآمد، درج می‌کردند.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد گردانده یا گردانندگان این صفحه، تصاویر مستهجن را انتشار می‌دهند که با پیگیری و اقدامات صورت گرفته، سرانجام، مدیر صفحه مورد نظر که پسری شاغل در کافی نت یکی از شهرستان‌های استان بود، شناسایی و تحت تعقیب قرارگرفت.
متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را سرگرمی در جامعه مجازی بیان کرد. متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

تسویه حساب شخصی در فضای مجازی
فردی که به بهانه انتقام از خواهر همسرش اقدام به انتشارعکس‌های خانوادگی وی در فضای مجازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس پلیس فتا استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت پرونده شکایت زنی با موضوع هتک حیثیت و نشراکاذیب از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
شاکی پس از احضار به پلیس فتا در تحقیقات اولیه ماموران اظهار داشت شخص ناشناسی در یکی از سایت‌های اینترنتی با ایجاد صفحه‌ای با نام اینجانب و قرار دادن تصاویر شخصی و خانوادگی و نمایش آنها از طریق پیغام به دوستان و آشنایان آنها را از این امر مطلع کرده است.
ماموران در مرحله بعد با انجام اقدامات و بررسی‌های فنی و پلیسی فردی را شناسایی کردند که طبق اظهارات شاکی نامبرده همسر خواهرش می باشد که در حال جدایی از خواهرش است و به علت دشمنی با خانواده وی و انتقام و تلافی اقدام به این کار کرده است.
متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و پس از انتقال به پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد؛ اما در ادامه و در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و اعلام کرد که در حال جدایی از همسرش می باشد و از آنجاییکه خواهر همسرش (شاکی ) را مسبب این جدایی و اختلاف می‌داند به جهت انتقام جویی اقدام به ایجاد صفحه‌ای در فضای مجازی کرده و تصاویر شخصی شاکی را در آن به نمایش گذاشته است.
متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

سرقت اینترنتی برای پرداخت قبوض برق و تلفن
رئیس پلیس فتای شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی خبرداد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدی گفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز ازحساب شهروندی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرارگرفت.
کارشناسان این پلیس در تحقیقات تخصصی و پرینت حساب شاکی دریافتند مبلغ ده میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد به صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت شده است.
با انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل پی‌جویی تخصصی در راستای کشف جرم، مشخص شد مقادیری از وجوه برداشت شده از حساب شاکی برای پرداخت قبوض برق و تلفن مورد استفاده قرار گرفته است که برداشت‌ها از طریق تلفنبانک و برای پرداخت قبوض برق، تلفن و شارژ تلفن همراه استفاده شده، که طی بررسی‌های فنی، مشخص شد، متهم که از دوستان قدیم شاکی بوده است از اعتماد نامبرده سوء استفاده کرده و از طریق کارت بانکی شاکی رمز دوم وی را فعال و اقدام به برداشت کرده است.
وی با اشاره به اینکه متهم از دوستان قدیمی شاکی بوده و با سوء استفاده ازاعتماد وی اقدام به خالی کردن حساب کرده بود، گفت: متهم بامواجهه شدن با دلایل وشواهد پلیسی، به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی به صورت اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه اعتراف کرد.
متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

یابنده کارت عابربانک؛ سارق از آب درآمد
رئیس پلیس فضای تولیدو تبادل اطلاعات استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز از هم محله‌ای خود کرده بود.
به گزارش ایسنا، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: شاکی این پرونده فردی 28 ساله است که در محل زندگی خود کارت عابر بانکش مفقود می‌شود و پس از مدتی یکی از دوستانش کارتش را پیدا کرده و به او تحویل می‌دهد.
با گذشت چند روز از این ماجرا شاکی متوجه برداشت اینترنتی به مبلغ زیاد از حسابش می‌شود و در شکایتی به دادسرای ناحیه 2 شیراز خواستار پیگیری ماجرا می‌شود که با دستور قاضی، پرونده در دستورکار، کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و دستگیر شد.
در بازجویی از متهم جرم ارتکابی از وی کشف و مشخص شد زمانی که وی کارت شاکی را پیدا می کند، رمز اول را در جلد کارت پیدا کرده و به بانک مراجعه و رمز دوم کارت را فعال می‌کند و سپس با یادداشت کردن اطلاعات کارت مانند شماره کارت و تاریخ انقضا و ... آن را تحویل دوستش که همان شاکی است می‌دهد.
نکته حائز اهمیت این است که شاکی رمز اول خود را بر روی کارت قرار داده بوده است و به همین دلیل متهم توانسته از طریق فعال کردن رمز دوم کارت اقدام به برداشت اینترنتی از حساب شاکی کند.

 

بارش برف، سارق زورگیر را در زنجان زمین‌گیر کرد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: سارق زورگیر زنجانی که از یک مسافر، مبلغ سه میلیون تومان سرقت و در حال فرار بود، با گیر کردن خودرواش در برف‎ها، زمین‎گیر و دستگیر شد.
به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا کردلو افزود: ماموران انتظامی این شهرستان، از زورگیری فردی در مسیر شریف‎آباد ـ ابهر مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
پس از حضور ماموران در محل، فردی به واحد گشت مراجعه و از یک شخص به اتهام زورگیری و سرقت اعلام شکایت کرد. شاکی به پلیس گفت: پدر خانمم درخواست سه میلیون تومان پول کرد و من که این مبلغ را در منزل داشتم، برداشته و به سمت شریف‌آباد حرکت کردم.
این شهروند ادامه داد: در سه‌راهی شریف‎آباد ایستاده بودم که پیکان‌وانت با دو نفر سرنشین جلوی من توقف کرد، که با درخواست آن‌ها سوار خودروی‌شان شدم. در مسیر خودرو از مسیر اصلی خارج و به سمت جاده خاکی پیچید و من اعتراض کردم، توجه نکردند و پولم را سرقت و من را از خودرو بیرون انداختند.
به گفته شاکی حین فرار خودروشان در برف ‌گیر و من با کمک چند نفر از اهالی توانستم یکی از زورگیران را دستگیر و پلیس را در جریان موضوع قرار دهم.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

 

دستگیری کلاهبردار خانه، پس از 10 سال
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که به بهانه واگذاری زمین، از مردم پول می‌گرفت.
سرهنگ النقی‌پور به ایسنا گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از سوی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار آغاز شد.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد فردی با هویت معلوم از سال 82 از تعدادی از شهروندان ارومیه‌ای تحت عنوان واگذاری قطعات ملکی متعلق به شرکت هیئت امنایی برگ سبز، مبالغی دریافت کرده است، گفت: ماموران در بررسی‌ها دریافتند که این فرد مبالغی بین چهار تا 10 میلیون تومان از مردم دریافت و پس از واریز مبلغ فوق به حساب شرکت، شهروندان تاکنون موفق به دریافت عین وجه و یا قطعه زمینی نشده‌اند که در راستای رسیدگی به پرونده، کلیه اسناد و مدارک مربوط به جرم، جمع‌آوری و تحقیقات لازم از شکات اخذ شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه سرانجام پس از چندین ماه تلاش کارآگاهان، ردپای این کلاهبردار کشف و نامبرده به اتهام کلاهبرداری به پلیس آگاهی احضار شد، گفت: این فرد ضمن قبول بزه انتسابی، عنوان کرد که شرکتش ثبتی نبوده و حالا از کرده خود پشیمان است!
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    52 4
    17 ساله؟ 3سال از من کوچیکتر؟ به خاطر اشپزی؟ توسط شوهرش؟ :((((
    • سامان IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
      3 37
      موضوع محمي نيست،يك ريشه يابي سطحي كنيد بره اين قدر هم شلوغش نكنيد،حالا يك كاريه كه شده كمي هم نگران خانواده قاتل باشيد كه نگرانند جوونشون اعدام بشه
    • سورنا A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
      22 1
      آقای سامان روشنفکر ؛ محم نه مـــــــــــــــهم :))
    • الی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
      8 0
      آقا سامان یه ریشه یابی عمیق رو شماهم بکنن فک کنم بد نباشه لازم داری
  • مجید RS ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    69 1
    بنظرم خانواده مقتول بیشتر مقصرند تا قاتل !! مگه دخترشون رو از سر کوچه پیدا کرده بودند که به یه فرد معتاد که حداقل بیست سال اختلاف سنی داشتند دادند؟!! والله من که میرم خواستگاری دخترا باباهاشون میگن هفت سال اختلاف سنی خیلیه دختر بهت نمیدیم ولی می بینم طرف با وجود اعتیاد و اینهمه اختلاف سنی به راحتی دختر میدند!!
    • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
      25 3
      این حرف و نزنید خود من همسزم اعتیاد شدیدی داره اما دادگاه طلاق نمیده 5 ساله همینجوی موندم جدا از هم زندگی میکنیم
  • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    8 1
    این هواپیمای فوکر دو سال پیش هم در مسیر تهران چابهار دچار همین مشکل شد که در یزد به زمین نشست و از تهران هواپیمای دیگری برای بردن مسافران به یزد فرستادند خدا آخر و عاقبت مسافران این هواپیماها را به خیر کند.
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    19 1
    در بعضی از شهرستان ها همین که بگن داماد اهل تهران براشون کافیه ا ختلاف سنی مهم نیست برادرم باهمسرش 14 سال اختلاف سنی دارن و برادر شوهرم 12 سال با همسرش اختلاف سنی دارن جالبه که خوانواده دخترا اشتیاق بیشتری برای ازدواج داشتن فقط به دلیل این که در تهران زندگی کنن
  • سروش IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    14 0
    مشکل نداری خانواده دختر 17 ساله است که به مردی 33 و معتاد دخترشونو میدن مشکلات اقتصادی واقعا خیلی ها رو زجر میده
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    19 2
    اقا سامان انشالله سر بچه های شما انقدر روشنفکر باشی
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    5 6
    خشونت علیه زنان در جامعه ما خیلی زیاد شده ایکاش دخترا ازدواج نکنن
  • بی نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    12 0
    آخه برای چی یه دخترو میدن دست یه معتاد بی مصرف و قاتل؟! به خدا دختر همینجوری بمونه پیر بشه بهتر از اینه که اینجوری شوهر کنه