ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان گفت: برق برخی نقاط استان لرستان به دلیل بارش سنگین برف و شکستگی درختان قطع شده است.

مجید امرائی افزود: به دلیل سنگینی و آبدار بودن برف و همچنین شکستگی درختان شبکه های برق رسانی برخی نقاط استان لرستان دچار مشکل شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برق نقاطی از بروجرد، اشترینان، الشتر، بیرانشهر و همچنین برخی روستاهای نور آباد و الشتر قطع است.
امرایی افزود: شبکه برق رسانی استان دارای استانداردهای لازم و بدون هیچگونه مشکلی است اما متاسفانه به دلیل بارش برف سنگین و قطع درختان شبکه برق رسانی در برخی نقاط استان دچار مشکل شده است.
به گفته وی تلاش برای رفع مشکل شبکه برق رسانی و وصل برق نقاط قطع برق ادامه دارد.

** قطعی برق بیشتر مناطق شهری و روستایی شهرستان سلسله بر اثر بارش برف
رئیس اداره برق شهرستان سلسله گفت: به دلیل بارش سنگین برف و شکسته شدن شاخه های کهنسال و افتادن آنها روی سیم های برق، برق بیشتر مناطق شهری و روستایی این شهرستان قطع شده است.
مراد سپهوند افزود: تیم های امدادی اداره برق در سطح شهرستان فعال شده و با پاکسازی مناطق مورد نظر گام به گام در حال پیشروی برای وصل کردن دوباره برق شهرستان هستند.
وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از روستاها قطعی برق در دست نیست، اظهار کرد: تلاش بر این است تا در ساعات آینده برق مناطق شهری به مدار برگردد اما تا برف روبی جاده های ارتباطی روستاها امکان وصل دوباره برق وجود ندارد.
بارش برف از شب گذشته باعث برودت هوا و تعطیلی برخی از مدارس استان لرستان شده است.

46

کد خبر 635750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =