به گزارش خبرآنلاین، eMarketer قبلاً پیشبینی کرده بود که 63.7 درصد از آمریکاییها یکی از ساعتهای هوشمند را در دست خود انداخته و بهصورت ماهانه از طریق آن به اینترنت وصل میشوند اما اینک این کمپانی در تصحیح پیشبینی خود این رقم را به 39.5 میلیون کاهش داده است.
این کمپانی همچنین قبلاً پیشبینی کرده بود که در سال 2016 بیش از 60 درصد از جوانان آمریکایی ابزارهای مرتبط به فناوریهای پوشیدنی ازجمله ساعت را با خود حمل خواهند کرد اما اینک این رقم را نیز به 24.7 درصد کاهش داد تا تأیید کند که وضعیت بازار پوشیدنیها خیلی خوب نیست.
پیش از اینکه اپل ساعت هوشمند راهی بازار کند، بازار فناوریهای پوشیدنی در اختیار ردیابهای هوشمند سلامت و فیتنس بود و کارشناسان دلیل رفتن مردم بهسوی چنین ابزارهایی را لاغر شدن و ... اعلام کرده بودند اما به گفته کتی بویل از eMarketer قیمت بالای محصولات باعث شد تا مردم متوقف شوند و از خود بپرسند چرا باید قیمتی معادل یک گوشی هوشمند را پرداخت کرده و روی دست خود ببندند؟
یکی از دلایلی که اخیراً کمپانی سازنده ساعت هوشمند یعنی پبل توسط فیت بیت، سازنده ردیاب سلامتی خریده شد همین بود که وضعیت وخیم ابزارهای پوشیدنی را نشان میدهد.
موسسه eMarketer همچنین بااحتیاط درباره آینده ساعتهای هوشمند پیش بینیهای خود را متعادل کرده است و نوشته است که امسال فقط 15.8 درصد از مردم مالک ابزارهای پوشیدنی هستند و شاید تا 2020 این رقم به 21 درصد برسد!
5656
نظر شما