در ۱۷ آبان، مردم خواستند بدانند چرا خانه‌های نیاوران به مدیران ارشد به صورت بی ضابطه واگذار شده‌است.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت روحانی مبارز و آزاده حجت‌الاسلام جعفر شجونی در صدر اخبار مهم سیاسی امروز خبرآنلاین نشست.

پس از آن،  مواجهه دو چهره اصلاح طلب و پایداری در غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات مورد توجه مخاطبان بود. گزارش یک مناظره بین صادق زیباکلام و شیخ الاسلام هم برای مردم جالب بود.

واگذاری خانه در نیاوران به مدیران‌ارشد به اسم افراد کم‌درآمد پربازدیدترین بخش اخبار اجتماعی بود که نشان می دهد رشته واگذاری املاک همچنان سر دراز دارد. پس از این خبر بود که مردم خواستند بدانند تحصیلات دانشگاهی پنج رییس جمهور اخیر آمریکا چه بوده است؟ سخنان رئیس قوه قضاییه و واکنش تند آملی‌لاریجانی به سخنان روحانی درباره مطبوعات  هم بحث زیادی را در بین مخاطبان خبرآنلاین برانگیخت.

در حوزه اخبار فرهنگی و هنری، مخاطبان علاقه داشتند بدانند چرا پهلوان عباس جدیدی در برنامه رضا رشیدپور حاضر نشد؟  او که چندی است انتشار تصویرش با پیکر اسطوره استقلالی ها، باعث دلخوری مردم شده، پاسخی به این سئوال نداده ولی صدا و سیما می گوید در این باره دروغ نگفته است. اما بشنوید از سریال سریال با بازی خانم ترانه علیدوستی که تهیه کننده اش درباره این سریال گفته: حجاب در این سریال برایم پذیرفته نبود. پس از این خبر بازگشت قدرتمند مل گیبسون پس از ۱۰ سال چشمها را خیره کرد.

 

در سرویس اقتصادی مشخص شد یک خودروی 52 میلیون تومانی 4 ستاره شده. البته در این سرویس واکنش وزیر راه و شهرسازی درباره خروج از رکود بازار مسکن هم برای مردم خواندنی بود. پس از آن بود که روشن شد مرفه‌ترین کشورهای جهان کدامند؟

در سرویس بین الملل مشخص شد جهان منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است. البته برای مردم هم جالب بود بدانند رئیس جمهور در آمریکا چگونه انتخاب می‌شود؟ در لیست پربازدیدهای بین الملل ما مشخص شد کشف مخوف ترین زندان زیر زمینی داعش در نینوا برای مخاطبان جالب بوده است.

در سرویس آی.تی هم مشخص شد خرس ادیتور، مایکروسافت سلفی، مرورگر بریو و بازی آسفالت اکستریم به عنوان برترین اپ های هفته معرفی شدند.
تفاوت عجیب قبل و بعد از مراسم منصورخان! هم برای مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور جالب توجه بود.

 

23231

 

کد خبر 598528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =