۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

ایرنا نوشت: نامزد معاونت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که برای دیک چنی بعنوان یک آمریکایی و معاون ریاست جمهوری کشورش احترام فوق العاده ای قائل است و آرزوی او این است که معاونی نظیر اوباشد.

مایک پنس فرماندار سابق ایالت ایندیانا و نامزد معاونت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکادر گفتگو با شبکه خبری ا بی سی دیک چنی را بهترین الگوی خود بعنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا نام برد.

دیک چنی که در 8 سال ریاست جمهوری جرج بوش معاونت او را بعهده داشت به فردی که در طول تاریخ آمریکا بیشترین کنترل و تسلط را بر یک رییس جمهور آمریکایی داشته معروف شده است.

پنس در این گفتگوی تلویزیونی با آرزوی این که بتواند همچون دیک چنی به انجام وظائف خود بپردازد گفت که بعنوان یک آمریکایی و یک معاون رییس جمهور برای او احترام فوق العاده ای قائل است وچنی را سیاستمداری فعال توصیف کرد که در زمان تصدی خود چه در رابطه با کاخ سفید و چه کنگره آمریکا همواره فعال و تاثیر گذار بوده است.

گفتنی است که چنی در نظر سنجی های سراسری آمریکا در آخرین سال تصدی خود در کاخ سفید فقط از 13 در صد رای حمایت مردم کشورش برخوردار بود.

نامزد معاونت ترامپ در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا او نیزمانند چنی قصد سیطره و کنترل بر ترامپ را دارد گفت امید او این است که با استفاده از 12 سال تجربه خود در کنگره آمریکا و 4 سال فرمانداری ایالت ایندینیا بتواند ترامپ را در تحقق آرمان او که به عظمت رساندن دوباره آمریکا است یاری برساند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =