دبیر هیأت عالی گزینش کشور: عده ای از افراد نفوذی بعد از انقلاب، قصد ورود به ارکان نظام را داشتند

دبیر هیأت عالی گزینش کشور در همدان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ عده‌ای از افراد نفوذی قصد ورود به ارکان نظام را داشتند، برخی نیز از روی تندی و دلسوزی می‎خواستند کار انجام دهند که مشکل‌آفرین می‌شد و یا وجود برخی گروهک‌ها، دست به دست هم داد و موضوع گزینش را موجب شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ اسدالله وطنی، که در نشست مشترک مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی استان همدان سخن می گفت با اعلام اینکه آیین‎نامه‎های گزینش در دبیرخانه در حال بازنگری است، گفت: باید روش‌های گزینش در کشور را به روز کنیم.

وطنی پیام رهبر کبیر انقلاب را چراغ راه در گزینش خواند و افزود: اصل گزینش روشن و مشخص است و راه‌های گزینش و مراحل آن بسته به وضعیت جامعه و اوضاع هر کشور تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: ممکن است در گزینش اختلافاتی باشد که بعد از گذشت سال‌ها این موضوع نیز احتیاج به بازنگری خواهد داشت.

وطنی تاکید کرد: برخی مسائل همچون قانون نیاز به تغییر ندارد ولی برخی دستورالعمل‌ها نیاز به بازنگری دارد.

این مسئول عالی رتبه گزینش کشور، یادآور شد:
پیشرفت‌ مسائل علمی، الکترونیکی و فنی نشان می‌دهد که باید روش‌ها را به‎روز کنیم که نیاز به کمک مدیران و مسئولان دارد.

وی ادامه داد: در مورد روش‌ها و برخی مسائل مربوط به معیارهای گزینش، با تغییر زمان باید موضوع را مورد توجه قرار داد.

وطنی افزود: برخی خواستار تبدیل پرونده‌های دستی به پرونده‌های الکترونیکی هستند که باید در این خصوص توجه شود که در اولین مرحله و در مورد ورود مدارک یک پرونده ممکن است امکان دسترسی به آنها باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از امکانات فضای سایبری نیاز به توجه دارد، اظهار داشت: گاهی در زندگی گزینشی پرونده افراد مطالبی وجود دارد که اگر از پرونده خارج شود مشکل‎آفرین خواهد بود و باید در این خصوص توجه شود.

دبیر هیأت عالی گزینش کشور به سعی بر جذب نیروهای خوب در دستگاه‌های اجرایی توسط گزینشگران اشاره کرد و گفت: در گزینش به معیارها، روش‌ها و استفاده از نظرات گزینشگران نیاز داریم.

46

 

 

کد خبر 574240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =