۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۹

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو، آخرین خبرها درباره عرضه محصولات و قیمت پژو را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی خان كرمي در شانزدهمين خودرو و صنايع وابسته مشهد، اظهار كرد:يكي از اهداف شركت هاي خودروساز براي حضور در نمايشگاه ارزيابي نظرات مشتريان و نياز سنجي شان است. به همين دليل در اين نمايشگاه در كنار ما واحد تحفيفات بازار نيز وجود دارد و ما ارتباط بازاري از مشتريان بالقوه و بالفعل محصولات ايران خودرو كسب مي كنيم.

وی با اشاره به اينكه رصد بازار و رقبا از ديگر دلايل حضور در نمايشگاه است، گفت: با عرضه محصولات جديد توان فني ، داخلي و مهندسي ايران خودرو را ارزيابي مي كنيم.

خان کرمی عنوان کرد: خودروهاي مدرن ٢٠٠٨ كه سال ٢٠١٣ به بازار عرضه شد با تغيير با مدل جديد از دي ماه توليد و عرضه مي شود. رنو كپچر در عرضه اوليه ١٠٥ ميليون قيمت گذاري شد ،اما ٩٩ ميليون و ٨٠٠ هزار تومان عرضه شد. در عرضه جديد تعدادي آپشن به آن اضافه شده كه قيمت را افزايش مي دهد؛ البته فقط پول آپشن را مي گيريم و با قيمت قبلي عرضه مي شود.

خان كرمي اظهار كرد:پژو ٣٠١ يك خودرو اقتصادی است و از نيمه اول سال ٩٦ قابل عرضه است.

وی گفت: پژو ٥٠٨ به منظور رقابت در بازار داخلي در سال ٩٦ عرضه مي شود و پيش بيني مي كنيم كه مورد استقبال قرار بگيرد.

خان کرمی ادامه داد: خودرو ٢٠٧ جديد كه كاملا داخلي سازي شده، نيز عرضه خواهد شد. وی رنو كپچر را خودرو ديگری اعلام كرد كه با استقبال خوبي در بازار روبه رو شد البته تاخيری در عرضه وجود داشت كه به دليل مشكلات مربوط به واردات بوده است.

وی به واردات ال سي كراس اشاره و تاكيد كرد:این خودرو ارزان ترين خودرو اتوماتيك بازار ايران است، هايما نيز عرضه شده و در حال پيش فروش است.

خان كرمي با بيان اينكه روي خودرو دنا تغييرات خاصي اعمال شده و آپشن هاي مورد نظر بازار بر روي آن اعمال شده است، ادامه داد:ال سي كراس نيز با قيمت حدود ٤٤ ميليون تومان عرضه مي شود. عرضه دنا جديد نيز با قيمت ٤٨ ميليون و رنو كليو با قيمتي بين ٧٢ تا ٨٤-٨٥ ميليون تومان صورت مي گيرد.

۲۲۵۳۵

کد خبر 565300

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    47 5
    خبر آنلاین عزیز ال سي كراس اشتباهه h30cross
    • علی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      2 12
      دوست عزیز ال سی کراس خودرویی از خانواده جیلی هست. جستجویی کنید میفهمید.
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      1 1
      بی نام عزیز ال سی کراس درست است
  • شهبازی IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    13 11
    حکایت چندین ساله احداث کارخانه خودرو سازی گیلان چه شد؟
  • عماد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    14 44
    با این خبرهای خوب به نظر در یک دوره 10 ساله میتوان صنعت خودرو را متحول کرد البته به شرط این که دولت کمتر در اقتصاد خودرو دخالت کند و با کاهش تعرفه خودروی وارداتی و حمایت از بخش خصوصی و کاهش حمایت بی چون و چرا از ایرانخودرو و سایپا باعث پاگیری شرکت های خصوصی جدید با همکاری و مشارکت خودرو سازان برتر دنیا باشیم و قبول این نکته که کشورهای دیگر بسیار جلوتر و قدیمی تر از ما در این صنعت هستند و ما به جای کشف دوباره چرخ میتوانیم از تجربه آنها به سود کشور و افزایش اشتغال سود ببریم مردم هم میتوانند با سرمایه گزاری در بورس به خود و این صنعت کمک کنند
    • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      99 1
      چه خبر خوبی؟ خودروها رو با سه برابر قیمت اصلی و بدون امکانات پرهزینه‌ی نسخه‌ی اریجینال اینجا به مردم تحویل می‌دهند تا کی باید کمترین درآمد رو داشته باشیم و گران‌ترین قیمت جهان را برای خریدن خودرو بپردازیم؟ جیب این عزیزان کی پر میشه که فرصت بشه مردم هم کمی پول برای رفاه شون جمع کنند؟
    • مجید IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      68 1
      عماد عزیز الان دقیقا کجای این خبر خوب بود؟ اینکه 207 و داریم دستکاری میکنیم؟ یا خودروری 5 سال پیشو و 2 سال دیگه با 3 برابر قیمت میرسونیم به دست مردم؟ تا این طرز فکر رضایت در امثال شما دوستان وجو داره و میرید پراید 7 میلیونی 40 تومن با وام میگیرید همینه که هست خودرو سازها به غلط کردن افتاده بودند تا اینکه با اون وام و هجمه عجیب مردم حالا دوباره نقش طلبکار ظاهر شدند میگیم خونه و سرپناه داشتنش اجباریه. خودرو داشتن که دیگه اجباری نیس. 6 ماه بدون ماشین میموندیم اوضاعمون خوب میشد الان
    • رر IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      3 26
      اچ سی کراس ۸۰هزار یوان هست که میشه حدود ۴۰میلیون کجا ۳برابر میدن؟؟؟واقعا شما چ فکری کردین که میگین پراید ۷میلیونه؟؟؟؟تاتا نانو ی اشغال ۹میلیون درمیاد بعد پراید ۷تومن؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    69 1
    زمانیکه در تحریم بودیم یک عده اخدا بی خبر ها هرچه خواستند کردند مثلا قیمتهارا بی نهایت بالا بردند کیفت ها را پا یین اوردند پولها را قبلا گرفتند با چند ماه تا خیر خودرو ها را تحویل میدادند ان روزها فراموش نشده حا لا بعد از تحریمها میاند ننه من غریبم بازی در میارند
    • علی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      48 10
      برای خرید این خودروها باید دزد گرانفروش ، قاچاقچی و زیر میز بگیر باشی وگرنه با درست زندگی کردن نمیتونی ماشین بخری
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    71 1
    ما هر کاری هم بکنیم آخرش باید مونتاژ کنیم. چه بهتر که از خیر خودروسازی بگذریم و هزبنه و پتانسیل اون رو تو صنابع دیگه به کار ببریم.
  • علی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    60 1
    تا وقتی این شرکتها دولتی هستن، دولت مگه دیوونه است که بذاره شرکتهای خارجی بصورت مستقل فعالیت کنن و ایجاد رقابت کنن؟ مثل روز روشنه که همه میرن سمت خودرو خارجی. وقتی مثلا یه تویوتا رو بشه به قیمت 50 میلیون خرید، کی میره سراغ ال ممد و سمند؟ واقعا کسی میره؟ خب معلومه که دولت اجازه رقابت رو نخواهد داد.
  • وطنم IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    38 1
    چرا بايد صنايع خودرويي كشورمان با توجه به حمايت و پشتيباني مالي و اقدامات انحصاري و و و ... كه دولت براي اين صنعت ناقص دولتي انجام مي دهد همچنان پشت صنايع خودرويي خارجي قرار گرفته و پوز اقتصاد مقاومتي و به روز بودن را با خود يدك مي كشد . اگر حمايت هاي متعصبانه دولت از اين صنعت معيوب جمع گردد و با برداشتن انحصار در اين صنعت بخش خصوص را فقط و فقط تشويق نمايد بدون حمايت مالي باز هم بخش خصوص خواهد توانست صنعت خودرويي كشورمان را متحول و طرح هاي جديد با كيفيت بالا و قيمت پائين تر ارائه دهد . بنابراين نتيجه مي گيريم بزرگترين خيانت از طرف دولت در حق ملت مي باشد .و السلام
  • مینا A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    26 0
    بنویسید خودروسازان خارجی در حال بازگشت به ایران، بخوانید خودروسازان فرانسوی در حال بازگشت به ایران
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    5 0
    امیدوارم تو صنعت خودروهای سنگین هم یه تحول اساسی ایجاد بشه و برندهای معروف آلمانی و سوئدی مثل گذشته برگردند
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    14 0
    مافیای قدرت هیچ وقت چنین اجازه رو نمیدنددولتی و شبه دولتی تا بتوانند خودروی بی کیفیت چند برابر بفروشند و........
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    13 0
    خودرو های خارجی میاد ولی نمیدونم چرا تاثیری در بازار خودرو های داخلی نداره فقط قیمت اونها روز به روز افزایش پیدا میکنه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    12 1
    هنوز یک دلار یا یورو نمیتوانیم از طریق بانکی بفرستیم فرانسه ، حالا چطور میخواهند بیایند سرمایه گذاری کنند فقط وعده سر خرمن.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    33 1
    بهترین راه همون تحریم خودرو بود که تو اون مقطع داشت خوب جواب میداد ، با تکرارش میشه نتیجه گرفت ، مگه دولت چند بار دیگه میتونه بودجه چند هزار میلیاردی برای حمایت یکسویه از تابوت سازان پرداخت کنه .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    19 1
    بهترین راه همون تحریم خودرو بود که تو اون مقطع داشت خوب جواب میداد ، با تکرارش میشه نتیجه گرفت ، مگه دولت چند بار دیگه میتونه بودجه چند هزار میلیاردی برای حمایت یکسویه از تابوت سازان پرداخت کنه .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    8 0
    دو سال پیش پپش بینی من از خودروی چینی دقیقا حرف شما بود. در خبرآنلاین هم نوشتم و کلی منفی خوردم. کارشناس نیستم ولی با سالها استفاده از جنس های چینی می توان حدس زد خدمات، کیفیت و آینده محصولاتشان چیست.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    34 0
    آرزوی سوار شدن بر خودروی به روز، با کیفیت و امن را احتمالا من یکی باید به گور ببرم خدا لعنت کند انحصار و انحصار گر را که آرزوی ملت را به ناامیدی تبدیل می کند.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 0
    فرجام ان مثل نتيجه ي شراكت هيوندايي و كيا موتور و دوو با شركتهاي امريكايي فورد و كرايسلر و داج باشد كه الان به اينجا رسيدند
  • محمد A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    16 0
    والا خود ما هم نمی دونیم این خودروسازان چه می کنند. خودروساز هستند یا برج ساز. خودروساز هستند یا سهامدار بانک. می خواید خارجی ها با این عدم شفافیت در این صنعت سرمایه گذاری کنند؟ خودروساز در کشورهای دیگه فقط خودروساز است و ثروت خودش را از راه رقابت با سایر خودروسازان و کسب سهمیه بیشتری از بازار خودرو تامین می کند نه اینکه برج بسازد یا سهام بانک ها برای کسب سود بخرد و هر جا هم کم آورد به دولت فشار بیاورد و بهره وامی که باید خودش می پرداخته را از جیب مردم بردارد.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    6 0
    همون جنس رو با کیفیت ۱۰۰ برابر بدتر میزنن براشون، ۱۰۰ برابر ارزون تر. معلومه نمیزارن ببندن چمدون ها رو
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    5 1
    به نظر من سود این قراردادها تنها و تنها به جیب فرانسوی ها و خارجی ها می ره و ما در نهایت بی نصیب.
  • حسینی زاده A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    9 1
    بهترین شرکای ایران فقط و فقط، فولکس واگن و تویوتا و در قدم بعد دیگر شرکت های ژاپنی هستند. حتی بهتره زمینه ها برای حضور این شرکتها با صرف هزینه مساعد سازی بشه. در غیر این صورت آزموده را آزمودن خطا است. پژو و رنو با محصولات از رده خارج و چینی شده اجتمالادر ایران حضور خواهند یافت. نمونش همین قرار داد سیترون و پژو است که تمامی محصولات شرکت دانگ فنگ چین را می خواهند بیارند با قطعات چین در ایران تولید کنند. غیر از این هم نیست چون مثلا پژو 301 و سی 4 فقط در چین تولید میشن. توجه کنید تولید می شوند. یعنی با قطعات چین
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    6 14
    ما نمی تونیم با فولکس واگن و ... همکاری کنیم. چون با امریکا شریک هستند و رژیم صهیونیستی هم در این کمپانی ها نقش داره. نمونه آنها تویوتای ژاپن است
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    2 0
    اصلا مهم نیست که کدام خودروساز میخواد بیاد، هر کی میاد، باید دو اصل قیمت و کیفیت رو مدنظر قرار بده
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    6 0
    چه خوب ماشین بی کیفیت دیگه میاد تو بازار
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    14 0
    سیتروئن و پژو گرامی چون در آمریکا حضور ندارن و بازار آمریکا براشون مهم نیست خیلی راحت می تونن بیان تو ایران البته برند دی اس که متعلق به هر دو کمپانی هست نیاز اون هارو تو امریکا بر طرف می کنه ولی به شرط اینکه خودروهای فروخته شده به ایرانی ها اصل نباشه، یعنی عزیزان زحمتکش چینی در کارخانه جات بزرگ دانگ فنگ که شریک تجاری بزرگ پژو سیتروئن هستند زحمت تامین قطعات را خواهند کشید بنابر این ما همان خودروی چینی را سوار می شویم منتها برای رد گم کنی نام یک برند اروپایی روی آن می زنند تا مردم پول خود را خرج کنند. به همین سادگی.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    رست است که کیفیت باید افزایش یابد و قیمت کاهش ولی اول باید مردم توان خریدن همان ماشین ارزان را هم داشته باشن مشکلی که الان وجود دارد نبود کار برای جوانان و رکود اقتصادیست وگرنه ماشین ها که همان ماشین هایی هستن که قبلا تولید میشدن
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    لطفا کیفیت خودروها و همزمان کاهش قیمتها هم اجرا بشه.از انطرف هم کم کردن تعرفه واردات خودروهای خارجی.
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1 0
    مشارکت با خودروسازان خارجی راه برون رفت صنعت خودرو از این وضعیت بد
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    8 0
    با سلام. چرا به مردم حق انتخاب نمیدید و فقط مدلهایی را که برای شما پول ساز هست را وارد یا مونتاژ میکنید.
  • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 11
    دولت چاره ای نداره. اگه این دو شرکت خودروساز اعلام ورشکستگی کنن میتونن نیروهای خودشونو اخراج کنن. میدونین چقدر آدم بیکار میشن و دولت زیر چه فشاری میره؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      10 0
      اینکه دولت مجبور باشه تا ابد به خودروسازها به خاطر اینکه معیشت کارگران را گروگان گرفته اند امتیاز بده راه حل نیست. خودروسازی باید خصوصی سازی بشه. باید سرمایه گذارانی جمع بشن و با شرکتهایی که حاضرند تکنولوژی وارد ایران کنند و شریک ایران در امر دانش و تکنولوژی و تولید و فروش باشند به کمک رایزنی های دولت قراردادهایی ببندند تا انحصار از دست این دو کارخانه خودروسازی خارج شده و کارگران نیز به شرکتهای خصوصی کوچ کنند. با باج دادن کار درست نمی شه.
  • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    4 1
    تولید مشترک با خودروسازان جهانی تویوتا و فلکس واگن به شرط ورود تکنولوژی روز دنیا به کشور و استفاده از نیروی کار ایرانی راه جهانی شدن خودروی ایران
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    4 0
    سه اصل برای خروج صنعت خودرو از رکود پیش تیاز است: 1 رقابتی تر کردن بازار خودرو توسط کاهش تعرفه های ورود، بازرسی کیفیت خودروهای داخل، حمایت از بخش خصوصی و ... 2 احترام به اصل رضایتمندی مشتری و افزایش آن 3 سامان بخشی به بازار عرضه و تقاضای خودرو به وسیله اجرای سیاست های درست و بجا، حذف نقش واسطه ها و ...
  • جهان A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    16 0
    چرا یک شرکت خارجی یک خودروی باکیفیت ، ایمن و زیبا میسازه و مثلا به قیمت 30 میلیون میفروشه ولی وقتی میخواد وارد کشور اسلامی ما بشه ما مسولان و اربابان قیمت این خودرو رو سه برابر میکنیم و از جیب مردم دزدی میکنیم؟؟؟ چرا؟ چرا وقتی ما سهمی در طراحی و ساخت این خودروی خارجی نداریم باید دو سوم پولش بره تو جیب اربابان ما؟؟؟ این دلالی و دذدی تا کی باید ادامه داشته باشه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      12 0
      چون مسولان، اربابان قدرت و برادران قاچاقچي دندون ملت شمردن. ميدون که با دوزار وام بازم ميتونن مردم بکشونن تو صف ثبت نام پرايد و 405
  • مهدی RU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    5 0
    سلام،لطفا مسئولین محترم اطلاع رسانی نمایند تا چه زمانی حمایت های خود را شامل خودروسازان داخلی خواهند کرد،تا مردم تکلیف خود را بدانند.فروش محصولات با کیفیت خارجی با 2.5 برابر قیمت جهانی در ایران بی معنی است و این یعنی بی احترامی به درخواست طبیعی اکثریت مردم ایران.
  • حسین IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    2 3
    مثل هواپیماها تو راهن ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    3 0
    بی کیفیت ترین خودروهای اروپا همین پژو و رنو هستن تازه همینم به بی کیفیت ترین شکل ممکن با حذفیات زیاد و با قیمت گزاف به دست مصرف کننده ایرانی می رسه
  • mehrdad RO ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    4 0
    کاش ما هم یه کسی مثل اولیور کوین تو سریال arrow داشتیم میرفت یکی یکی این مافیا هایی که دولت هر روز گنده تر میشوند تو کلکشون رو میکند.