صبح و نشاط شبکه 3 سیما مهمان مردم ورزش دوست شهر اخلاق

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همایش بزرگ پیاده ‌روی خانوادگی صبح و نشاط همزمان با عید سعید غدیر خم در سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ فرزاد فتاحی اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانواده در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در بین آحاد جامعه در شهرستان سمنان برگزار می شود.
وی افزود: جوایز نفیس و ارزنده ای شامل 5 هزینه کامل سفر کربلای معلی و 12 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، 50 دستگاه دوچرخه و دهها اقلام ورزشی دیگر برای شرکت کنندگان در همایش در نظر گرفته شده است که در پایان مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش بزرگ تعلق خواهد گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: زمان برگزاری این همایش روز دهم مهرماه سال جاری همزمان با عید سعید غدیر خم ساعت 6:30صبح به مسافت سه کیلومتر و با حضور شهروندان سمنانی حد فاصل میدان امام رضا تا میدان امام علی شهر سمنان می باشد.
فتاحی یادآور شد: ثبت نام از شهروندان سمنانی از روز شنبه 4 مهرماه در محل درب ورودی استادیوم تختی و اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان صورت خواهد پذیرفت.
وی ادامه داد: همایش بزرگ پیاده ‌روی خانوادگی سمنان به صورت زنده از شبکه سه سیما در برنامه صبح و نشاط پخش می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: توسعه ورزش‌ های همگانی نیازمند مشارکت و همراهی خانواده ‌هاست و انتظار می ‌رود حضور حداکثری شهروندان سمنانی را در این همایش شاهد باشیم.

کد خبر 461555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =