یک بانک دولتی که با واگذاری پر حرف و حدیث بخشی از سهامش به نهادهای شبه دولتی و نهادهای زیر مجموعه اش مدعی خصوصی شدن است، در اولین اقدام نمایشی تغییر تابلوی سر در شعب خود را آغاز کرده است. این بانک که همچنان تحت مدیرعاملی دوران دولتی خود به فعالیت ادامه می دهد در سراسر کشور 1906 شعبه دارد.
بنا به گفته های فعالان صنف تابلوسازی هزینه هر تابلوی شعب این بانک بدون احتساب هزینه طراحی و گرافیک، حدود 800 هزار تومان برآورد می شود. بنابراین در مجموع این بانک در سال اصلاح الگوی مصرف حدود 1.5 میلیارد تومان صرف تغییر تابلوهای خود خواهد کرد. البته فعالان صنف تابلوسازی از اعطای تخفیف ویژه به این بانک خبر می دهند ولی مشتریان این بانک می پرسند یا اصلاح مدیریت و ارایه خدمات بهتر باید محصول واگذاری سهام بانک باشد یا زرق و برق بیشتر سر در شعب؟
نظر شما