نظر شما درباره صفحه فیسبوک مسئولان و مقامات دولتی چیست؟

به نظر شما چه دلایلی برای ایجاد صفحات وزرا و مسئولان دولتی در شبکه های اجتماعی و فیس بوک وجود دارد؟

شما می توانید نظرات خود را در این باره در قسمت کامنت ثبت کنید.

/2727

 

کد خبر 312274

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 291
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    من موافقم
    • عاشق رهبر A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      وقتي صداوسيما تريبونش رو از مسئولين بگيره . مسئولين براي اينكه حرفاشون بدون سانسور پخش بشه مجبورن فيس بوك داشته باشن. اميدوارم صداوسيما مشی خبریشو رو اصلاح كنه. منتشر كن لطفا
    • آرین IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      فیس بوک یک سایت اجتماعی است که مردم در آن جهان با هم گفتگو می کنند ، آشنا می شوند و از نظرات هم باخبر می گردند . من نمی دانم چرا باید در ایران فیلتر باشد !؟
    • عباس A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      بگذارید درها باز شوند
    • معین A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      کار خوبیه و امیدوارم همیشه ادامه داشته باشه ...
    • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      آرین جان فیسبوک و توییتر سال 88 فیلتر شدن به درخواست دولت دهم. الان هم طبق قانون با درخواست دولت رفع فیلتر نمیشه چون قوه قضاییه باید رفع محتوای مجرمانه رو تایید کنه.
    • شیرازی A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      166 9
      نظر من اینه اگر جرم هست برای همه باید جرم باشه و اگر هم نیست که هیچی. مهم اینه که مسئولین چه نظری در مورد فیسبوک داشتن ما مردم عادی دارن. اگر واقعا چیز خوبی هست خوب فیلترشو بردارید
    • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      موافقم به شرطی که خز بازی در نیارن و الگوسازی کنن مخصوصا مسئولان زن محجبه خوبه بیان تو فیسبوک تا واسه دخترایی که خودشونو عریان می کنن الگو بشن و نشون بدن میشه فیسبوک داشت و لخت نشد!!!!
    • بابک IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      253 6
      نه تنها فیسبوک، یوتوب و توییتر هم باید رفع فیلتر بشن. سایت یوتوب بسیار کاربردی و پر استفاده است. مثلا کلی آموزش تصویری داره که میتونی واسه هر کاری ازش یاد بگیری. به ندرت محتوای مستحجن داره. شاید به یک درصد هم نرسه
    • سعید RS ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      هیچ موشکول نداره....خیلیم عالیه......یکه .....یکه......شما اونی ک فیلتر کرده به من نیشان بده....شما فیلتر کردی خبر انلاین؟؟؟
    • دلال مرکزی A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      224 9
      یادش بخیر در سالهای بعد از سال 57 میگفتند هرکی ضبط صوت دارد ضد انقلاب است، من هنوز یادم ضبط ماشین رنو 5 پدرم را از جا تو خیابان بچه های کمیته کندند، بعد ویدئو بود که داشتنش جرم داشت، بعد .... الان هم اینترنت و فیس بوک و ماهواره جرمه، چرا برای 7 میلیارد دیگر جهان جرم نیست فقط برای ما 70 میلیون جرمه.
    • بی نام A1 ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      اقا مگه نظر نپرسیدی؟ خب نظر ما اینه چرا منتشر نکردی؟ یوتیوب باز بشه همین شما اقایون میرید کلی ویدئو عجیب و غریب میسازید میریزید اونجا پای فیلمها هم کلی به این و اون فهش میدید. من که وی‌پی‌ان دارم میبینم این چیزارو. ظرفیتشو داشتید و به قول دوستمون خز بازی در نمیاوردید شاید الان بسته نبودن. امثال من که فیس بوک رو برای استفاده مفید میخوان حق دارن .
    • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      31 5
      با سلام خیلی خوبه؛ به هر حال این هم روشی نوین برای ارتباط با مردم محسوب میشه که جدای از روش های مرسوم و رسمی است. فکر می کنم جذابیت و کشش بیشتری نیز داشته باشه
    • تنهاي تنها IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      61 3
      من عازم كربلا بودم و در مرز با ايراني‌ها رفتار بسيار بدي شد در فيس بوك جناب آقاي دكتر ظريف اين مطلب را به ايشان گوشزد كردم؛ چند روز بعد به عراق سفر كرد؛ ببينيد باشه فيس‌بوك بده خوب من چطوري با مسئولين كشورم كه خودم اونا رو سر كار آوردم ارتباط بگيرم؟ امتحانش مجانيه براي قسمت ارتباط با ماي يكي از سايت‌هاي وزارت‌خونه‌ها پيامي بديد ببينيد كه ايا تا پايان 4 سال دولت كسي به شما خبر مي‌ده يا نه؟ پس وقتي يك شرايط اينطوري در دنيا هست و همه ازش بهره‌مند چرا يه مشت آدم كج سليقه مخالفت كنند؟ در ضمن به خاطر برخي مسائل غير اخلاقي كه در فيس بوك هست نبايد كل مطلب رو حذف كرد؛ مگر صدا و سيماي ما اسلامي هست كه همه دارن ازش استفاده مي‌كنند؛
    • امیرحسین IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      55 3
      98% وافق !!!! قابل توجه بعضی ها . . .
    • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      39 4
      دنیا دیگه عوض شده. داریم تو قرن 21 زندگی میکنیم.
    • *بی نام* A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      3 6
      وزارت نفت صفحه آقای زنگنه رو تکذیب کرده , خبرش رو تو خبرآنلاین,سیاست,دولت بخونید.
    • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      13 2
      خیلی عالیه .. خارج از گونه کانال رسمی بدون سانسور با مردم حرف میزنن .. و مرم خیلی استقبال میکنند
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    خیلی ام عالیه
    • خوبه A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      172 2
      این قضیه مثل استفاده از دوش آب میمونه!! میگن اوایل که دوش آب از اروپا به ایران اومد، یه سری آدم متحجر میگفتن این وسیله ایه که باعث تسلط شیاطین بر ما میشه! یا اینکه اوایلی که ویدئو و ویدئو سی.دی اومده بود!!! امیدوارم یه روز درهای تمدن و فرهنگ آزادانه رو به همه باز باشه.
  • محمد A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    به نظر من بد نیست اما چرا وقتی وزیران و افراد کابینه در فیسبوک صفحه دارن پس چرا فیسبوک فیلتره؟ در ضمن اگه وی پی ان بده پس آقایون با چی به فیسبوک میرن؟ در کل برای ارتباط داشتن با مردم بد نیست اما 80 میلیون نفر فیسبوک دارن؟
    • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      238 9
      دلبندم اگه شما به جایی مثل صداوسیما تشریف برده باشید ملاحظه میکنید اینترنت بصورت وایرلس و با سرعت فوق العاده و بدون فیلتر در اختیار همه است بنابراین مسئولان نیازی به فیلترشکن ندارند
    • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      202 7
      اینترنت بعضی دستگاههای دولتی اصلا فیلتر نداره.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    396 5
    داشتن آن چه اشكالي داره ؟ مهم استفاده درست از آن است...شما يك خودكار را ميتونيد هم آيه قرآن و شعر و مطلب بنويسيد هم حرف ناسزا و اراجيف ..خدا رو شكر مسئولان اين دولت هم فهميده و با شعور و با كمالات هستند و تحصيل كرده هستند ...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    چون بيش از سه چهارم مردم ايران با استفاده از فيلترشكن عضو فيس بوك هستن خوب اونام حتما جزء اين سه چهارم هستن ديگه
    • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      3.4 مردم ایران فیس بوک دارن؟ مطمئنی؟ نصف بیشتر از کامپیوتر سردر نمیارن از اون 37 میلیونم 20 تا از فیس بوک خوششون نمیاد!
    • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      113 5
      شاید سه چهارم نباشه اما حداقل بیش ۷-۸ میلیون کاربر فعال که داریم شاید با جمع غیر فعال ها به بالای ۱۲ ۱۳ میلیون هم برسه
    • امیرحسین IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      23 1
      منظورش 3/4 کاربران اینترنته
  • لعیا IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    258 6
    باعث میشه همه ی مردم کشور خصوصا قشر جوان جامعه با مسئولان دوات به طور مستقیم در ارتباط باشن و هر دو طرف بتونن خیلی راحت از نظرات هم بهره مند شوند.
    • شادی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      5 11
      این که فکر کنی از طریق فیس بوک می تونی با وزیر کشورت مستقیم ارتباط برقرار کنی خیلی اشتباه است. خودت روزانه به چندتا کامنت دوستات می تونی جواب بدی؟ غیر از اینه که روز تولدت یه کامنت کلی می زاری از همه بابت تبریکشون تشکر می کنی؟
    • میترا IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      3 3
      دوست عزیز مردم و جوانان و .... داخل کشور که بدلیل فیلتر به فیس بوک دسترسی ندارند. منظورتون مردم و جوانان و ..... خارج از کشوره؟؟؟ اونوقت بنظر شما ارتباط با مردم خارج از کشور چطوری مشکل مردم داخل کشور رو حل میکنه؟؟شایدم منظورتون عده قلیلی است که از فیلتر شکن استفاده میکنن؟؟؟؟ خود در این صورت عموم مردم که دسترسی ندارند و مشکلات عدیده هم دارند مخصوصا قشر متوسط و فقیر تکلیفشون چیه؟؟؟ چون دسترسی ندارن باید محروم باشند و همچنان در فقر و تنگدستی و سختی باشند؟؟؟
  • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    327 5
    دلیل نمیخواد ..... رسانه های اجتماعی باید آزاد باشه
  • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    195 6
    جذب حداکثری جوانان ...
    • میترا IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      1 8
      جذب جوانان کجا؟؟؟؟؟؟؟
  • سماء IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    خوبه به شرطی که فیس بوک باعث نشه مسئول مربوطه از امور کاری عقب بمونه و دائم اونجا پیام بذاره....!
    • میم A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      48 7
      وظیفه اصلی مسئولین تعامل با مردمه!اتفاقا درستش اینه که مدام در ارتباط باشن!
  • حسین IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    270 5
    با سلام.با چاقو میشه میوه .خرد کرد.عمل جراحی انجام داد و یا ادم کشت.....نباید چاقو رو بخاطر احتمال خطرش منع کرد.فیس بوکم همینه....نا ایرانی ها کلا با تکنولوژی مشکل داریم....
    • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      181 3
      ما مشکل نداریم ، این مسئولان هستند که مدام سایت ها رو فیلتر می کنن ، مردم همیشه دنبال تکنولوژی بودند ، اما وقتی برای مثال گاهی نه گوگل ونه جیمیل باز میشه چه کاری از دست ما بر میاد جز حرص خوردن ؟
    • بی نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      45 26
      البته قطع گوگل و جیمیل و پلاس مربوط به فیلتر نیست. اونان که ایرانی ها رو تحریم می کنن. همینطوریشم از خیلی امکانات گوگل محرومیم ...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    153 6
    در حال حاضر جمعیت زیادی عضو فیسبوک هستند این صفحات باعث میشه راحت تر و به شکل مستقیم بدون واسطه ها بدون دردسر با وزرا و سایر مقامات صحبت کنیم نظر بدیم سوال بپرسم انتقاد کنیم در حال حاضر از هیچ طریق دیگه به این آسونی و شفافیت نمیشه چنین ارتباطی را برقرار کرد وجود این صفحات نشون میده دوست دارند حرف ها و نظرات ما را بشنوند
  • محمد RS ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    162 5
    کوته فکری تا کی !؟
  • هادي IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    151 3
    خيلي عاليه. با اين اوضاع رسانه ملي و نحوه اطلاع رسانيش واجبه اصلا
  • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    138 4
    گامی ست برای رفع فیلترینگ
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    141 3
    هر کسی میتونه خیلی راحت با وزرای کشورش در ارتباط باشه ، همین طور باعث ایجاد تعامل با دیگر کشورها میشه و ...
  • ی آدم A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    147 3
    بابا طوریش نیس که ، تازه وزیر وزرا هم میان بین مردمی که توو فضای مجازی هستند، باعث میشه مردم مسئولاشونا کنار خودشون ببینند چشه مگه آخه؟ دمشون هم گرم مخصوصا آقای وزیر امور خارجه که خیلی خیلی هم خواسنی هسن :*
  • محمد A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    78 9
    به نظر من اصلا" عیب و ایرادی نداره . فیسبوک فقط یه صفحه و رسانه ای اجتماعی فراگیره. اگر هم مسئولین خیلی نگران هستند پیشنهاد میکنم یه سایت درست درمون داخلی تعبیه کنن مثل فیسبوک.
  • قلی EU ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    102 2
    با سلام,,به نظر من بسیار بسیار اقدام خوبی هست . و دیگر نیاز به سفرهای استانی پر خرج نیست و مردم می توانند نظرات و پیشنهادات و انتقاداتشون رو کامنت کنند.
  • فولاد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    106 2
    فیسبوک داشتن مسئولین کار بسیار درستیه، چون مردم می تونن مستقیماً با اون ها ارتباط داشته باشن و مسئولین نظرات مردم رو راجع به کارهاشون ببینن. البته اگه این فیلترها بزارن!
  • جواد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    63 2
    به نام خدا به نظر من برای تعامل بیشتر با مردم داخل و خارج ایران وسیله ای خوب است و مسئولین میتوانند برای شفاف سازی و تعدیل نگاه خارجی ها به ایران از این وسیله بهره ببرند.
  • محمدعظیمی A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    74 1
    این حق هر فردی است که در شبکه های اجتماعی مجازی مانند فیسبوک عضو باشد. برای مسئولان داشتن صفحه فیسبوک مهمتر است چون به راحتی می توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. البته مانند بقیه موارد استفاده از اینترنت فیسبوک هم ممکن است مورد سو استفاده قرار گیرد ولی برای ممانعت از مضار آن نباید آنرا فیلتر کنند.
  • رادین RS ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    70 1
    خیلی خوب و کم هزینه هست. فاصله بین مردم و دولت برداشته میشه . ایرانی ها در همه جای دنیا می تونن جمع بشن و کلا فضای خیلی خوبی هست. ضمنا من در صفحه دکتر ظریف و مهندس زنگنه عضو هستم و به ایشان افتخار می کنم. صمیمت و نشاطی که ایشان با بودنشان در فضای مجازی ایجاد کردند خیلی مثبت و روحیه بخش هست.
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    فیسبوک؟! چی هست این فیسبوک؟!!! ما که خدارو شکر دنبال این مسائل نیستیم!
    • بی نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      26 0
      تو خودت از اوناشی خبر لطفا اینو تایید کن هیچکدومو تایید نکردی
    • بی نام DE ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      27 2
      شما حتما با شتر هنوز سفر ميكنيد
    • آقای دل A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      3 29
      نه با شتر سفر نمی کنه بیکار نیست که بره بفهمه فیس بوک چیه حتماً خانواده داره که نمی دونه فیس بوک چیه فیس بوک رو فقط دو طیف استفاده می کنند جماعت بیکاران که ماشین حساب ندارند و مجبورند با دست حساب کنند و افرادی که به خیر یا شر استفاده خاصی از فیس بوک دارند که بسیار کم هستند.
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      15 3
      خیلی حرفت توهین آمیز بود آقای دل .مردم نه بی خانواده ان نه بی کار ولی شما از ادب به دوری
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    64 3
    به اين دليل كه ما و مسئولين هم انسانيم و دوست داريم مثل انسان ها زندگي كنيم از اين واضحتر؟
  • کوشا A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    56 2
    ارتباط مستقیم وزرا و مسئولین با مردم و مقامات خارجی خیلی مفید و خوبه. ای کاش سایت محبوبی مثل فیسبوک یا توییتر داشتیم که از اون طریق با مسئولین رابطه برقرار کنیم ولی وقتی نداریم پس باید آقای روحانی و همکارانش رو تشویق به عضویت در سایت‌هایی مثل فیسبوک کنیم.
    • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      20 6
      البته سایتی بدون سانسور - وگرنه کلوب فیس نما و.. هست.
  • علی A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    75 1
    به زبون خوش بیاین و فیسبوک و رفع فیلترش کنین ، من اعصاب ندارم یه کاری دستتون میدما
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    61 1
    اگر دارند دیگر چرا ما باید فیلتر باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر سرخ دل A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    70 1
    چه جالب تا الان که من دارم نظرات دوستان رو می خونم هیچ کس منفی نداده این یعنی همه موافق رفع فیلترن
  • سعید IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    46 1
    به نظرم یه نوع رسانه خبریه و بستگی به دید افراد داره ،مثلاً ماده ای مثل مورفین هزارتا خاصیت دارویی داره ولی یک جنبه منفی.
  • حاج ناصر IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    به نظر من اصلا کار مناسب و در خور شان مقامات دولتی نیست فقط کافیه که یکم فکر کنید ببینید هدف ایجاد یک همچین شبکه ای توسط غربیها چیست . فکر میکنم که مقامات دولتی ما ناخواسته وارد بازی به نفع غربیها شده است الهم الجل الولیک الفرج
    • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      126 4
      برو عمو !!!!
    • mahtab A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      150 2
      حاجی جون اینجوریه: اللهم عجل لولیک ... . از شما که حاجی هستی بعیده :-)
    • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      97 4
      حاجی شما دعای به این معروفی را اشتباه نوشته ای ها! این که فرهنگ خودمان است.
    • بی نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      78 2
      چه تفکر عقب مونده ای داری حاجی !!!
    • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      60 2
      وای از دست افکار بیماری مثل شماها.تا کی توهم دشمن تا کی؟؟؟
    • mahdi A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      27 1
      فکر کنم کار جورج سوروس باشه که آقایون رو اغفال کرده نه؟
    • بی نام A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      22 1
      شما هم که مثل بعضی ها همش فکر میکنی همه دشمنن!بابا اتفاقا اینطور همه باهم صحبت میکنن و از نظرات همدیگر مطلع میشن چه اشکالی داره؟تازه وقتی وی پن هست دیگه فیلتر کردنش برای چیه؟ آهان برای این که باز یه پولی در بیارن!
    • mahtab IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      16 1
      حاجی جون تفکر شما مثل طالبان و القاعدس خدا دنیا رو از دست شما متحجرا نجات بده
  • با نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    70 2
    بهترین راه برای تعامل با جامعه و جوانان کشور. به نظر من آقای ظریف با هدف خیرخواهانه ای این درگاه ارتباطی رو انتخاب کردند.
  • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    80 2
    خيلي شجاعانه بود . همراه با مردم.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    65 3
    خیلی خوب و باعث خوشحالی است ما از مخالفت خیری ندیده ایم
  • adel IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    46 2
    واقعا زشته که مسئولان بخوان وارد حریم شخصی مردم بشن و فیسبوک یا هر سایت دیگری که واقعا نباید فیلتر بشه رو فیلتر کنن.من نمیگم همه ی سایت ها باید باز باشن.مثلا واقعا بده سایت های غیر اخلاقی رو فیلتر نکنن.من این حرکات آقای ظریف را واقعا تحصین میکنم و آنرا گامی برای پایان فیلترینگ بی اساس میدانم. فیسبوک در بیشتر موارد سایتی واقعا جالب و کاملا اخلاقی است.و واقعا خنده دار است که مسئولان فیسبوک را فیلتر کنن چون که تنها کشورهایی مثل کره ی شمالی فیسبوک را فیلتر کرده اند.ممنون از آقای ظریف برای این عمل فرهنگی که اخلاق صلح طلبانه خود را به جهان نشان دادند.
  • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    31 2
    خيلى شجاعانه و ايده ى بسيار خوبيه من نميدونم چرا بعضى از آدما حتى از صداقتم ايراد ميگيرن
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    26 2
    مسئولین میتونن به صورت مستقیم به مردم جواب بدن مردم به راحتی میتونن با بزرگترین مدیران مملکت در تماس باشن و بهشون انتفاد یا پیشنهاد بدن باعث بیشتر شدن اعتماد بین مردم و مسئولین نظام میشه از طرف دیگه تاثیر ازتباطشون با مردم خارج از کشور و دیپلماسی عمومی رو توی همین چند روز دیدیم هزار تا دلیل میتونم بیارم ولی ای کاش کسانی که مخالفت میکنن فقط یک دلیل منطقی بیارن
  • arch IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    49 4
    به نظر من فیسبوک کاراییش از 1000 تا سفر استانی هم بهتره بدون هیچ هزینه ای درد و دل مردم را میشنوند و امیدوارم بخونند و عمل کنند
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    31 2
    خیلی هم عالیه یکه یکه
  • کاظم IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    28 2
    خیلی خوبه بل ارتباتی بین مردم ومسعولین
  • حاجی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    26 2
    ازادی تفکر و ارتباطات باعث رشد اندیشه میشه.امیدوارم فرهنگ استفاده از این ابزار اجتماعی هم در کنار اون تبیین و اموزش داده بشه و ازادانه امکان استفاده صحیح وجود داشته باشه.
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    19 3
    با نظر برخی دوستان که می گند فیسبوک مثل چاقو یا خودکار هست موافقم و باید به مردم اعتماد کرد همانطور که ما به مسئولان اعتماد داریم اما مسئولی که بخواهد برای مردم کار کنند و با مردم در ارتباط باشند نیازی به فیسبوک ندارد باید در اتاق کارش به روی مردم باز باشد
  • نیما US ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    24 2
    به قول آقای ابطحی وقتی وزیرا فیسبوکین کشورهای دیگه فیلتر بودنش میخندن.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    25 2
    خیلی موافقم
  • فوفی GB ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    28 2
    اصلاحات باید از یه جایی شروع بشه دیگه. حرکت خوب و جسورانه ای بود. خدا کوته فکران رو به راه راست هدایت کنه شاید بقیه هم یه نفسی کشیدن!
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    32 2
    من موافقم و معتقدم این باعث می شود مسوولان بدون واسطه درد و دغدغه های مردم،بخصوص جوانان را بشنوند و از ایده های آنان استفاده کنند این یک حرکت پسندیده ای است که در این دولت شاهد آن هستیم که مسوولان باید به آن توجه کنند و آن را گسترش بدهند در ضمن از سفرهای استانی هم خیلی بهتر و هم کم هزینه تره
  • مرتضی A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    28 1
    خیلی خوبه. باعث ارتباط دو سویه مردم و مسئولین می شه. باعث میشه دیگه وزار افراد غیرقابل دسترسی نباشن که نشه باهاشون دیالوگ داشت.
  • behi IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    26 1
    مطمئنا همه باید موافق باشن چون اینطوری هم دولتمردشون دم دستشونه هم بیشتر با افکارش آشنا میشن
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    30 0
    بسیار کار بجا و خوبیه
  • حاج ناصر IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 183
    ما مسلمان هستیم دین ما اجازه هر کاری رو نمیده . فیسبوک مال آدمهای به اصلاح خیلی آزاد. آزادی که در چهار چوب دین نیست. مسلمان نباید از این ابزارهای شیطان استفاده کنه.
    • بی نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      82 5
      دین ما نگفته عین بی عقلها باش و از تکنولوژی استفاده نکن ...
    • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      62 3
      فتوا ندید لطفا کار هرکسی نیست
    • eisa A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      31 2
      شما عمدن داری وجهه دین را خراب میکنی وگرنه فیس بوک تا آنجایی که باعث فساد نباشه وازش استفاده درست بشه هیچ ایرادی نداره و حتی میشه ازش به عنوان رسانه فرهنگی بین المللی استفاده کرد.
    • مینا A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      13 1
      از اینکه هنوز هم شاهد چنین افکار متحجر ی در قرن 21 هستم متاسفم .خدایا کجا رو ملت ایران اشتباه رفتند که هنوز هم باید شاهد اینگونه افراد با اینگونه افکار باشد .به امید نابودی جهل از این کشور که هرچه داریم از جهله و نادانی.
    • حامد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      0 0
      اگه پیغمبر هم تو این زمان بود با هواپیما میرفت مکه ، نه اینکه بگه این برای کافران است و پیاده بره و سه ماه طول بکشه تا برسه .....
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 17
    خوبه... فقط زمانش رو بيشتر کنن
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    34 3
    تا اینجای نظرات رو که خوندم، حتی یک نفر هم مخالف ندیدم، تا کی مسولین می‌خوان جلوی این خواست حداکثری (رفع فیلترینگ و آزادی بیشتر در دسترسی به جهان آزاد) بایستند
  • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    آدم با پول یک ملت برود دور دنیا بگرد در بهترین دانشگاه های دنیا تحصیل کند آب در دل خودش و خانواده اش یک لحظه تکان نخورد بعد با رای همین ملت بشود وزیر امور خارجه یک کشور با عظمت مثل ایران بعد از همه اینها برود در فیس بوک که معلوم نیست چه زهر ماریست با دختر نمی دانم چی آمریکا صمیمانه گفتگو کند و در این میان برای خوش امد دختر امریکایی رییس جمهور مملکت خودش را ببرد زیر سوال با این جمله آن مرد که هولوکاست را انکار می کرد رفت...
    • لعیا IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      92 7
      فقط می تونم بگم برات متاسفم بی نام ...
    • بی نام RS ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      68 3
      تو کی هستی دیگه.. برو سوریه بجنگ از دستت راحت شیم با این طرز فکرت
    • سینا US ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      33 2
      بی نام عزیز ، منشا تمام این مشکلات امروز ایران همین سطحی نگری ها و برخورد های تند رویانه است که بدون اطلاع به شدت برخورد بی مورد انجام می دهیم. اون چیزی که واضح است سطح بالای علمی و فکری و دیپلماتیک جناب دکتر ظریف است. تا امروز هم هر کاری انجام شده به گسترش روابط دیپلماتیک انجامیده است.
    • پیمان IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      4 1
      شما که می ترسی اسمت رو بنویسی بنظر من اول بیا با خودت کنار بیا و مرد و مردونه ایمتو بنویس بعد نظر بده. عزیز دل تو حتی از اینکه اسمتو اینجا بیاری که مردم بدونن چی صدات کنن ابا داری حالا برا دیگران خط مشی تعیین میکنی؟؟؟؟!!!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      7 0
      منظورت که 3 هزار میلیارد که نیست.
  • امین IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    48 4
    به جای سفرهای پر خرج و بی ثمر استانی دولت قبل استفاده از شبکه های اجتماعی یک راه کم هزینه برای ارتباط سالم با مردمه. مزایای اینترنت بیش از معایبشه. نباید اینقدر از اینترنت ترسید. قبول کنید مردم اینقدر شعور دارن که بفهمن چی براشون خوبه و چی بد.
  • ali IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    25 0
    خیلی هم عالی . چه اشکالی داره. بعترین راه برای تعالمل با قشر جوان جامعه.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    24 1
    می تواند پلی برای ارتباط مستقیم با مردم باشد
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    27 1
    همین که بعضی ها تو دنیا فکر کنن که ایران فیسبوک فیلتر نیست! برامون کافیه. واقعا ابروی یه مملکتو با این فیلتر های مسخره بردین. من بسیار موافقم
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 118
    کار بسیار سبکی هست و در شان مقامات ایران نیست اینطور بخواهند در حوزه به اصطلاح دیپلماسی عمومی فعالیت کنند در زمینی بازی می کنند که ایجاد کنندگانش و اداره کنندگانش و حتی دایره تاثیرش ،مخالفان جدی و سرسخت ایرانند باید برای صحبت با مردم دنیا فکر بهتری کرد
  • سعيد A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    12 64
    خيلي خوبه به شرط اينكه هميشه به خاطر داشته باشن اوباما هم از اونطرف همه چي رو ميخونه حتي پيغامهاي خصوصي رو. يه كم دقت كنن چي مينويسن ولي آزاد باشه.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      6 0
      اوباما بیاد این همه پیامو بخونه؟ حاجی انگار خونتون تلوزیون نداریا ، از هیچی خبر نداری ، تحریم ها سخت تاثیر گذاشته بعضی ها با تکنولوژی اشنا نیستن :)) اگه بحث خوندن باشه اوباما نمیخونه ربات های هوشمند میخونند عزیز
    • ایرانی A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      3 1
      آقاسعید عجب خیالی داری مگه اوباماوقت داره پیامهای خصوصی شمارابخونه؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    33 0
    مواااااااااااااافقم اساسی
  • محمد A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    15 0
    یک ابزار اجتماعی قوی هست که اگر رفع فیلتر بشه و استفاده صحیح از اون هم زیاد بشه به نظر من مزایای اون بیشتر از معایبش هست. و نکته دیگر هم اینکه با رفع فیلتر فیسبوک نیازی نیست که میلیونها ایرانی مجبور بشن با فیلتر شکن یک اقدام مجرمانه! انجام بدن تا واردش بشن.
  • حاج رحیم IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    28 0
    مسءولان محترم هر آنچه که برای خود می پسندند برای مردمشان هم بپسندند.
  • شیوا A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    18 5
    منم می خوام !!!.
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    27 1
    آقا عاجزانه می خوام که یوتیوب رو باز کنن، بخدا این خیلی حیاتی تر از فیسبوکه!
  • محسن IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    25 0
    فقط میخوام یک جمله به مسئولین کشور بگم: "بگذارید درها باز شوند، چون هر کشوری که درهاش رو به روی جهان گشود به سرعت پیشرفت کرد. نمونش ترکیه که چند روز پیش در آستانه گرفتن میزبانی المپیک بود." منتشر کن لطفا.
  • پارسا IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    16 1
    باید شما رو دار زد که یه نظر از من نذاشتید تاحالا....
  • ... A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    23 2
    دشواری نداره.خیلی هم عالیه .
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 88
    اگر بیم فساد نرود مانعی ندارد.
    • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      39 1
      مراجع تقلید دست شما درد نکند که به فکر مایی!
    • بی نام A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      15 1
      فساد در خفه قان روی میده عزیزم در خلوت....
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    18 2
    باید برای عموم ازاد باشد .. فیلترینگ ان بسیار جای تاسف دارد
  • رحمب IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 66
    احتیاط واجب ان است که وارد نشود
  • محمد.. A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    14 1
    منــــم فيسبوك ميخــــــوام! ;)
  • هموطن EU ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 1
    با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کم هزینه ترین تفریح همراه با دیدن دوستان فیس بوک است اداره ملت در فیس بوک اشکار می شود فیس بوک یعنی شفافیت و صداقت و راستی و کار مثبت
  • محمد IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    8 1
    به نظر من که یکی از بهترین روشها برای شنیدن عقاید مردم و گفتن عقاید به جهانیانه . مثل کاری که دکتر ظریف توی توییتر کرد.
  • رضا RS ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    13 2
    فیس بوک یک معجزه هست در عالم ارتباطات هیچ ایرادی نداره کسی توش صفحه داشته باشه فقط خانواده ها باید به بچه ها در این محیط اموزش لازم بدن
  • بی نام US ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    12 2
    به نظر حقیر اگر مسئولین توجیه باشند که فیس بوک همه ایران نیست، می تواند به عنوان یک کانال ارتباطی موثر با مردم استفاده شود و خیرات و برکات زیادی داشته باشد
  • ی آدم A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    13 1
    خبر کلا نظر منو نمیذاری من اولین نظرو گذاشتم اما اصلن نظرمو نذاشتی قهرم دیگه باهات من همه اش توو این سایتم اون و تو نظرمو نمیذاری؟ واقعا که .....
  • محمد رضا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 1
    با سلام...سالهای اولیه اینترنت نشان داده گذر زمان می تواند مشکل را حل کند...قطعا دوستان مخالف در بدو ورود اینترنت نیز مخالف بوده اند....
  • سعید IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 1
    گردش اطلاعات بهتره
  • مهدی EU ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 1
    خیلی خوبه، خیلی هم استقبال شده
  • عباسی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    11 1
    برابر با اصول قانون اساسی همه ی شهروندان در مقابل قانون باهم یکسان هستند، بر این اساس اگر قانونی در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک وجود دارد و بهره گیری از آنها را تخلف و عملی منافی قانون جمهوری اسلامی میداند، مردم و مسئولین اعم از هر فرد حقیقی و حقوقی باید از آن تبعیت نمایند. از سوی دیگر مسئولین چطور خود در نقاطی عمل منافی قانون انجام میدهند و از مردم توقع دارند از قوانینی که در برخی اوقات مانع تداوم زندگی عادی مردم میشود، تبعیت کنند در حالی که خود به قانون وقعی نمی نهند به نظر میآید مسئولین تصور میکنند شهروندان درجه یک و فراقانونی هستند و مردم زیردستان و شهروندان درجه دو!!!
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 37
    از آنجایی که کل مراودات و ارتباط افراد از مسیر رژیم غاصب و دانشمندان آن و مبدعان آن و سرورهای آنان عبور میکند مسلما مشکل شرعی غیر قابل حل و فصل دارد. یا اینکه نمونه ایرانی تولید شود البته با همین وضعیت فیسبوک فعلی نه اینکه نام پدر-محل تولد-سال تولد-کد ملی-کد پستی-و.... را به فرم اجباری بخواهد. که بعید است.
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 59
    نظر به اینکه به فرموده تصمیم گیرندگان و سران این سایت مرتبط با رژیم غاصب است و رنگ آن هم متناسب با رنگ پرچم آن است شکی نیست که اهداف پلید دشمن در میان است. و اینکه امروز مرگ بر دشمن بگوییم و نان آن را هم همزمان بخوریم عذر بدتر از گناه است.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      4 0
      تا وقتی افرادی مثل تو با این افکار بسته در این مملکت زندگی می کنند باید مثل ماشین در گل مانده بکس باد کنیم و به عقب برگردیم دوست عزیز با نگاه خوش بینانه ولی با حواس جمع حتی به دشمنان نیز باید مدارا کرد . با تمام مردم دنیا باید ارتباط برقرار کنیم دوران جزیره ای بودن گذشته .
  • امین IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    20 4
    سلام به جای این سوالات بی ربط بدنبال این باشین که چرا وقتی پول گاز مصرفی منزل ما 36 هزار تومان است من باید نزدیک 16هزار تومان پول زور (53852 ریال آبونمان، 25342 ریال مالیات،3205 ریال بیمه، 47000 ریال عوارض گازرسانی (جدیده) 31000 ریال بدهی گذشته در صورتی که بدهی نداریم) بهم. چرا این قبوض را پیگیری نمی کنید عضو فیس بوک و اینجور چیزها شکم ما رو که پر نمی کنه با بدبختی کار می کنیم اونوقت دوستان ما به راحتی جیب ما را خالی می کنند این آیا غیر دزدی است ؟ جواب بدین؟ این قبض گاز این ماه است که در شهر بابل توزیع گردیده است لطفاً پیگیری نمایید
  • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 60
    باید رسما حکم اعدام صادر شود. زیرا تمام اطلاعات سری و فنی در دست این افراد است و هر نوع دهان باز کردن آنها یعنی اینکه رسما اطلاعات طبقه بندی شده را به دشمن خونی مان میدهند.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 2
    مشت نمونه خرواره، پس معلومه خیلی از چیزهای دیگر نیز برای ما ها بد و ممنوع است و برای مسئولان خیر
  • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 68
    به اقرار خود غربی ها ، فیس بوک ابزاری برای جاسوسیه از روی فیس بوک علاوه بر به دست آوردن اطلاعات ما ، به روانشناسی شخصیتمان هم دست پیدا میکنند و این یعنی فاجعه اطلاعاتی برای یک کشور
    • دانشجو IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      39 1
      الان شما به وجود چه اطلاعاتی تو مغز خودت پی بردی که بشه استفاده ازش کرد؟
  • یه ایرانی عاشق رهبر A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 81
    به نظر من وقتی یه سایتی توهین کنه به امام هادی ع یعنی به فرهنگ ما به هویت و دین ما توهین کرده پس این سایت خوب نیست پس بهتره یه سایت درست کنن که در اون مردم مشکلاتشونو بگن و مسئولین هم نظرات وافکارشونو بدون سانسور بگن این دولت خود آقای روحانی معتدله اما برخی وزرا از حد اعتدال گذشتن امیدوارم که این کارشون مانع موفقیتشون نشه امیدوارم مثل سه دولت قبلی نباشه ببلکه دلسوز باشن ...
    • یه ایرانیه دیگه که رهبرشم دوست داره IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      12 10
      من نمی دونم شما چرا وقتی حرف غیر منطقی می زنید خودتونو به رهبر وصل میکنید که کسی چیزی بهتون نگه. عزیزم همه اینایی که اینجا کامنت میزارن رهبرشونم دوست دارن کشورشونم دوست دارن رای هم میدن که دیدی. اینو که خود رهبر در فیسبوک عضو هستند رو همه می دونن. اگه بد بود این کارو نمی کردن. فقط دوست داشتن رهبر کافیه؟ نباید پیروی کرد؟ نباید به تأسی از ایشان در پیشرفت مملکتمون سهیم باشیم؟ نباید یه بار سخنرانی های ایشون رو توجه کنیم؟
    • mahtab IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      10 0
      عاشق جان, مطمئنم که تو اصلا نمیدونی فیسبوک چیه. اخه مرد مومن حالا یه از خدا بیخبر پیدا شد اونجا یه صفحه در ذم امام درست کرد نباید کل سایت زیر سوال بره. شما سازنده اون پیج رو مواخذه کن. مثل این میمونه که چند نفر پیداشن از بلاگفا وبلاگ بگیرن و شروعکنن به نوشتن اراجیف. آیا بلاگفا مقصره. تهش اینه که اون چند تا وبلاگ با شکایت بسته میشه. توی فیسبوک هم همینطوره صفحات نامناسب با گزارش دادن بسته میشه. یه کم اطلاعاتت رو بالا ببر عاشق......
  • عنایت IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    18 2
    خیلی هم خوب بود عنایت
  • یه ایرانی A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    22 1
    به نظر من باید یه سایت باشه باز شه که نظرات وانتقادات دانشجویان و مشکلات مردم رو به گوش مسئولین برسونه
  • مهدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    3 0
    اینکه از فیسبوک بهره مند باشند مشکلی نداره ! اما مسئول کشور باید با مردم کشورش در ارتباط باشه نمیشه که اونا تو فیسبوک بدون هیچ فیلتری برند بعدش ما مردم بی نصیب باشیم حالا درسته درصدی از مردم از فیسبوک استفاده میکنند اما با هزینه اضافی، و این در شان مردم این سرزمین نیست !
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    3 0
    هیچ مشکلی نداره. والسلام
  • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    2 0
    اینکه یک تعامل مستقیم بین مردم و مسئولین متعهد این دولت هست واقعا عالیه !
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    3 0
    ایده ی فوق العاده ایه که تنها از افراد خوش فکری چون دکتر روحانی و تیم مدیریتی ایشون برمیاد.
  • پدرام EU ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 1
    متاسفانه کار به جایی رسیده که بعد از این همه پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در جهان، ما باید راجع به لزوم یا عدم لزوم فیسبوک حرف بزنیم
  • محمد جواد A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    5 1
    آزادی دسترسی به فیسبوک حق مسلم مردم ایران است.
  • جواد A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    1 31
    آقا چیز بیخودیه، واقعا بیخوده.
  • بی نام DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    1 6
    فیس بوک چیز خوبی هست به شرط اینکه ازش درست استفاده بشه که در 90 درصد موارد متاسفانه در ایران بخصوص درست ازش استفاده نمیکنند و فقط وقت افراد رو داره هدر میده.
  • سعید AE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 1
    دوستان ایران تنها کشوری روی کره زمین هست که فیسک بوک فیلتر کرده..............
  • امید A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 0
    به نظر من این اقدام دولت، حرکتی بسیار هوشمندانه در جهت تحقق خواسته‌های مردم است. دولت با باز کردن صفحه‌ی فیس‌بوک عملاً به این کار در ایران رسمیت داد و به نوعی سایر مسئولان رو مجبور کرد در برابر این حرکت اظهار نظر کنند. با صحبت کردن درباره‌ی این قضیه احتمالا به مرور حساسیت‌ها برطرف میشه و شاهد رفع فیلتر فیس‌بوک و کلا کاهش فیلترینگ خواهیم بود. به هر حال خنده‌دار خواهد بود اگر قوه‌ی قضاییه فیس‌بوک رو مجرمانه بدونه و هم‌زمان دولت در اون به فعالیت بپردازه. این یعنی دولت داره کار مجرمانه انجام می‌ده. پس با این کار، دولت قدم اول برای افزایش آزادی‌های مدنی مردم رو برداشته. البته این نظر منه، شاید هم درست نباشه.
  • وحید A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    5 0
    خیلی خوبه که هر مسئولی در کشور در فضای مجازی هم حضور داشته باشد... البته به شرطی که مردم هم بتوانند به راحتی مسئولین در این شبکه ها حضور داشته باشند... فکر کنم خوبی هاش از بدی هاش بیشتر باشه... و باید فرهنگسازی بکنند
  • اميد ايراني IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 1
    اين يك ظرفيت كه بايد در جهت منافع ملي و مذهبي از اون استفاده كرد. فرار از اين موضوع باعث عقب ماندگي خواهد شد.
    • مهدی گلاب A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      4 2
      یاد آقای جلیلی افتادم...
  • عباس EU ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    1 24
    اقا واقعا افتضاحه اینا چطوری فیلترینگو دور میزنند،اصلا چرا اینا اینطورین نمیدونم
  • عابر A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    8 0
    جدایی از مردم مسئولان رو دچار توهم می کنه، فیسبوک این فرصت رو فراهم می کنه که مسئولان از برج آج پایین بیان و با مردم بی واسطه صحبت کنند و نظرات واقعی اونها رو بدونند. واقعن خیلی خنده داره در کشورهای دیگه ما بخواهیم مطرح کنیم که ما در ایران نمی دونیم که آیا مسئولانمون فیسبوک باید داشته باشند یا نه؟ . شما به نمونه نخست وزیر کشور نروژ توجه کنید که یکی از پایدارترین دموکراسی های جهان رو دارند که به لطف این دموکراسی مردمشون در بالاترین رفاه جهان زندگی میکنند. نخست وزیر نروژ از کارهای روزانه اش فیلم و عکس با مردم به اشتراک می گذاره و حتی یک بار تاکسی می رونه و ازش فیلم می گیره و توی صفحه فیس بوکش به اشتراک مگذاره. فیس بوک واقعن وسیله ای که اختلاف طبقاتی و فاصله ها رو بر می داره.
  • غیر مسئول IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 16
    چرا مارک زاکربرگ (خالق فیسبوک) از سال 2011 "گیاه خوار" شده؟! نکنه یکی از عوارض فیسبوک "چاقی" باشه؟! مسئولان عزیز مراقب باشند. :))
    • بی نام IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      0 1
      این یکی عاااااااااااالی بودو:)))
  • علیرضا A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 1
    ما توییتر بازا درخواست داریم وقت بیشتری رو توییتر بذارن :دی
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    3 1
    فیس بوک و با فیلتر کردن الکی گندش کردن. خبری نیست
  • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 1
    آقا این فیسبوک را بی خیال شید, ما یوتیوب می خواهیم کلی ویدئو آموزشی داره. می دوونید چقدر می تونه به گسترش مهارت و علم در کشور کمک کنه! پس این دانش بنیان و سلول بنیادی و سخت افزار رو بچسب نرم خودش میاد را از کجا بگیریم
  • پرسپولیسی A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 1
    لازمه از تکنولوژی که نمیشه عقب افتاد میشه ؟
  • جمال A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    4 1
    حرکت پسندیده ای است . البته باید صفحه اصلی آن شخص مشخص شود و صفحات منتسب به او وجود نداشته باشد .... فکر می کنم این نگاه باز و ارتباط آزاد وجود داشته باشد خیلی عالی شود
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    5 1
    در حال حاضر كه عمده رسانه هاي دنيا دست صهيونيست هاست، صحبت از طريق فيسبوك و توئيتر راهي براي ارتباط گرفتن با تك تك مردم دنياست. آقاي ظريف شجاعت و زيركي بسياري داشت كه از اين راه استفاده كرد. ديپلماسي فعال و اثرگذار با همين ابزارهاست كه محقق مي شود.
  • سامان IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    5 1
    خیلی خوبه اینجوری ارتباط بهتری برقرار میشه بین دولت و ملت امید بر این هست که فیسبوک از فلتریگ فوق سخت گیرانه خارج شود و روب اعتماد سازی گام برداریم
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 1
    من خیلی دلم روشنه یاد چین بعد از تحول افتادم
  • دانشجو IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    7 0
    همه میدونیم که توهم ایجاد مفسده ای که با استناد به اون فیس بوک رو فاسد میدونن بر خیلی چیزهای دیگر هم میتونه صادق باشه واضحه که هیچ چیز به اندازه "فکر" و "قلم" نمیتونه قدرتها رو ذلیل کنه
  • محمد جواد A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    17 0
    اقا جديدا داره از فيس بوك استفاده درست ميشه عيب داره؟!؟؟! تازه داريم ميفهميم فيسبوك يعنى چى! هيچ لذتى بالاتر از اين هست كه بتونى با وزيرت مثل دوستت تو فيسبوك هم صحبت و هم نظر بشى!!؟ بزاريد مثل دنيا باشيم ته مثل كره شمالى كه كليد برق خونشون هم مركزيه
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    12 1
    فیسبوک خوبه ولی توئیتر بهتره.
  • علی A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    16 0
    در ضمن دفتر مقام معظم رهبری هم در فیس بوک پیج دارد
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 30
    من کلن با فیسبوک مخالفم فلان عدد تایپ کن تا در ماشین وا شه لایک کن تا چراغش روشن شه پسرا لایک دخترا کامنت هووووورا.....
  • شادی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    17 2
    موافقم . گر چه به نظرم یه جور پز مدرن بودن دادنه. که تبش می خوابه به زودی تا نزدیکیای انتخابات بعدی.
  • بی نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 2
    اگه برای همه مردم فیلترینگ باشه چرا دولتی ها فیس بوق دارن
  • لی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 54
    ببخشید ببخشید کجای دنیا یک وزیر فیسبوک داره کجای دنیا (علی عمویی)
    • شادی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      10 2
      خواهش می کنم! من وزیر یادم نمیاد الان . ولی اوباما و پوتین را یادمه.(امیدوارم کارتو راه بندازه)
    • هادی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      13 0
      ببخشید، ببخشید، معضرت میخوام ولی همه جای دنیا، شما انگار زیاد درگیر شبکه های اجتماعی نیستی، ولی معمولی یکی منابع موثق اخبار در مورد آدم های معروف توییتر و فیس بوک اشون هست
    • امیر A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      7 1
      همه جای دنیا!حتی باراک اوباما هم فیسبوک داره . . .
    • بی نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
      9 1
      90% مقامات دنیا فیسبوک دارن برو سرچ کن
  • مسلم A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    10 2
    خیلی خوبه اما اگر بگن با چه فیلتر شکنی وارد فیسبوک میشن خیلی بهتر میشه !!
  • بی نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 1
    عضویت در شبکه های اجتماعی و پیوند داشتن با افراد مختلف از دیدگاه جامعه شناختی باعث بالا رفتن سرمایه اجتماعی افراد می شه. من نمی خوام از فیس بوک دفاع کنم، من از گسترش راه های ارتباطی دفاع می کنم، از جریان آزاد اطلاعات، از آزادی بیان، از بالا رفتن فرهنگ رسانه ای و ارتباطی. درخواست من اینـه که مسئولین محترم کمی هم پای نظرات کارشناسی اساتید علوم اجتماعی و به ویژه جامعه شناسی و همچنین علوم ارتباطات بنشینند تا توجیه بشند که فیلتر کردن و ایجاد محدودیت همیشه منجر به جلوگیری از عمل مجرمانه نمیشه بلکه گاهی باعث میشه فرد به انجام اعمالی دست بزنه که میزان خطر و مجرمانه بودنش ده برابر بیشتره. من نمی خوام با فیلترینگ مخالفت کنم بلکه می خوام بگم هر کار شیوه ای داره و باید شیوه های درست پیشگیری رو یافت!
  • معلم A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 1
    به نظر من باید همه ی مسئولان دارای صفحه ای در شبکه های اجتماعی باشند البته درفضایی که همه بتوانند به آن دسترسی داشته باشند (نه لزوما فیسبوک می تواند یک شبکه اجتماعی داخلی باشد ) حداقل از این طریق می توانند بخشی از مطالبات مردم را بفهمند و در جهت خدمت بیشتر و بهتر گام بردارند (اگر هدف خدمت باشد )
  • ... A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    8 1
    اگه مسئولین یه کوچولو فکر کننن( دعا میکنیم که فکر کنن و خواب نبینن) میفهمن که فیس بوکم یه پایه از افکار عمومیه که باید اونو به کنترل درآورد. یعنی اینکه باید نظر مثبت کاربرانه اونجارو جلب کرد. ( خدایا افکار عاقلانه را بر...ها نازل بفرما)
  • ميلاد IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    12 0
    صددرصد موافقم
  • علی صابری A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    9 0
    با سلام و خسته نباشید به همه بازدید کنندگان گرامی آزادی نعمتی است که خدا به همه انسانها عنایت داشته است. در تمام کارها باید رضایت خداوند را در نظر گرفت، آنچه لازم است رعایت شودحفظ حریمها و کرامت انسانی است. باید از امکانات و فناوری اطلاعت و سامانه های ارتباطات جمعی به طور صحیح و برای اصلاح امور استفاده شود.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    13 0
    پس از رفع فیلتر، اونایی که 4 سال پیش فیس بوکو فیلتر کردن از ملت عذرخواهی کنن
  • محمدجواد IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    6 24
    به نظر من شرم آور است بخصوص برای اونایی که خودشونو 7 قلم آرایش میکنند و ژست مدرن بودن میدن ،میخوان با یه دامن فتوشاپی بچه هاشونو بپوشونن نمیدونم روز قیامت چطور میخوان جواب بدن .
  • دوست IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    28 1
    فیلترینگ فیسبوک توهین به شعور مردمه،یعنی مردم شما فرق خوب و بد رو نمیدونید و ماییم که برای شما باید تصمیم بگیریم.محدودیت تا کی؟؟توهین به شعور مردم تا کی؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    14 1
    براي تعامل با مردم و استفاده از نظراتشون خيلي هم خوبه و من موافقم
  • مسعود IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    25 0
    به دولت تدبیر و امید برای عمل به شعار و دیدگاهش یعنی اعتدال گرایی تبریک می گم .
  • حبیب A1 ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    برای رنگ دادن بعضی وقتا لازمه 1 مدت موقت هم رنگ بشی من که موافقم و به مسئولانی که این کارو کردن تبریک میگم
  • بی نام A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    بسيار تا بسيار كار ارزشمندي است. اگر نظر مردم براي مقامات ارزش دارد بايد اين سايت را رفع فيلتر كنند تا مستقيم از نظر مردم با خبر شوند. مزاياي ان 1000 برابر مضراتش است
  • محمد A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    به اين روش مسئول ها ميتونند يك پايگاه مستقيم براي ارتباط با مردم داشته باشند، و رسانه ديگه از حالت انحصاري و يك طرفه خارج مي شه. به اين ترتيب گفتمان شكل ميگيره و خيلي از مشكلات و گره ها باز ميشه
    • میترا IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
      0 0
      دوست عزیز ، از طریق فیسبوک مسئولین با مردم کجا میتونن ارتباط داشته باشند؟؟؟؟؟ مشکلات مردم کجا رو میتونن حل کنند؟
  • ابی A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    خیلی خوبه باید همه بتونن استفاده کنن - فاصله ها برداشته میشه و خیلی راحت میشه با مسولان ارتباط برقرار کرد - به امید روزی که ماهم آزادی داشته باشیم
  • رضا IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    پلی برای پرهیز از انزوا و راهی به سوی دنیای بیرون. چه عقل سلیمی با آن مخالفت می کند؟
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند اطمینان داشته باشید در انزوا به هیچ جا نخواهیم رسید فکر نکنیم که دنیا همین دور برمون است تعامل کلید رشد وتعالی است اگر کره شمالی وامثالهم رشد کردند پس انزوا خوبه
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    موافقم
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    فیلتر یعنی کوچک شمردن آدمها،یعنی بی احترامی به شان ومنزلت وشعورمردم، یعنی نگاه عالم اندر سفیه
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    من استاد دانشگاهم در یکی از کشور یی که اگر نامش را ببرم همه احساس فقر و عقب ماندگی می کنید تدریس داشتم وقتی دانشجویانم می خواستند از طریق فیس بوک با من ارتباط داشتند و من به علت فیلتر بودن این سایت در ایران نمی توانستم حس بسیار بدی پیدا کردم.خلاصه عرض کنم ارتباط آنها را با جهان در همه زمینه ها بسیار بیشتر از ایران یافتم!!!!چرا؟
  • erfan IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    موافق!!
  • ایمان A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    به ما هیچ ربطی نداره
  • میترا IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    فیس بوک ذاتا که بد نیست. نحوه استفاده از اونه که ارزشش رو مشخص میکنه. اما متاسفانه ما عادت داریم از هر تکنولوژی و فناوری جدید بدترین نوع استفاده رو ببریم. در مورد وزرا هم چه اشکالی داره؟ بالاخره باید وقتشونو یه جوری بگذرونند. بیکاری واقعا آدمو افسرده میکنه. حالا که شکر خدا همه چی رو غلطک افتاده و مردم دارن زندگیشونو به خوبی و خوشی بدور از هر دغدغه ای میگذرونند بهترین راه برای وزرا اینه که بنشینن پای فیس بوک و با مردم دنیا وقت و نظراتشونو به اشتراک بگذارند و قطعا همونطور که مشکلات هموطنانمان حل شدو به آرامش رسیدیم میتونن مشکلات سایر ملل رو هم حل کنند. دهکده جهانی همینه دیگه.
  • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    بوی آزادیهای بیشتری میاد........
  • آوخ A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    خبر آنلاین!باز که مردم عزیز را توی آمپاس شدید گذاشتی!!!!ای ناقلا!
  • ali FI ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 1
    یک مدت هم می خواند ملت و این جوری سر گرم کنند .
  • محسن IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    با سلام معمولا هر آنچه را از انسانها منع کنند برای رسیدن به آن حریصتر میشوند . ضمن اینکه ما چارهای جز قبول آن نداریم . بنا بر این بهتر است با این مسئله برخورد بهتری داشته باشیم.
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    پس از رفع فیلتر بسیار کار خوبی است
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    خوبه در صورتی که رفع فیلتر شود
  • مهدی A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 4
    دروغه !!!!!! مربوط به وزرا نیست.
  • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    هيچ دوشواري نداره
  • بی نام A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 0
    به نظر من هر کسی در این مورد موضع گیری کنه عقب افتاده است
  • بی نام IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 0
    اتفاقا عاليه ، از صدر اسلام هم ارتباط با اقشار مختلف مردم به حكومت داران توصيه شده، حالا تو دنياي امروز فيسبوك وسيله اي براي اين ارتباط مستقيم و بي واسطه است. يه كم هم توجه به خواسته هاي مردم هم اشكال نداره ، البته ما ايراني جماعت هم اول راههاي ناجور استفاده از تكنولوژي رو ياد مي گيريم بعد ميريم دنبال مزاياي واقعي آن!!!! حالا چرا خدا مي داند.
  • عبود IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    با سلام به نظر من کار بسیار خوبی کردند و چرا باید از فیس بوک و امثال اینها ترسید مگه جریان قاچاق بودن و جرم بودن دستگاه ویدئو یادتون رفته؟الان یه یادمون می افته واقعا خندمون میگیره پس کاری نکنید که بعدا بگیم چقدر ناشی بودیم پس بزارید آزاد باشه آخه نوعی ارتباط اجتماعی است نه بمب اتمی. به افتخار دکتر ظریف صلواااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • خدر A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    این تیتر را کسانی باید ببینن که شبکه های اجتماعی را فیلتر کردند. بیش از 95 درصد شاید هم یشتر از نظرات برای آزادی شبکه های اجتماعی مثبته پس چرا کسی به حرفاشون گوش نمی ده و عمل نمی کنه!!!
  • ایرانی IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 1
    به نظرم خیلی هم خوبه"به دلیل اینکه مردم میتونند نظراتشون رو مستقیما بهشون بگن و مسئولین از عملکرد خودشون مطلع بشن.
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 1
    شاید آغازی باشد برای خروج از یک محرومیت
  • من IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 1
    پرسش خبر آنلاین : به نظر شما چه دلایلی برای ایجاد صفحات وزرا و مسئولان دولتی در شبکه های اجتماعی و فیس بوک وجود دارد؟ جواب بنده : به نظر شما چه دلایلی برای ایجاد نکردن صفحات وزرا و مسئولان دولتی در شبکه های اجتماعی و فیس بوک وجود دارد؟ (البته دوستانی که فکر میکنن اینجوری مردم میتونن با مسئولین در ارتباط باشند باید بگم که "زهی خیال خام" هرچقدر با تلفن و حضوری جوابگو بودن با شبکه های اجتماعی هم خواهند بود !)
  • محمد A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    7 2
    مخالفت با فیس بوک و توییتر مثل مخالفت با ویدیو و ماهواره است که در نهایت حاکمیت مجبور به پذیرش آنها شد. ما باید واقعیت ها و پیشرفت ها را بپذیریم و راههای استفاده از انها را بیاموزیم نه اینکه مثل 100 سال پیش با هر چیز نو و جدیدی مخالفت کنیم
  • علی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 2
    به کسی چه مربوط؟ مسایل خصوصی آدم ها تا وقتی به وظایف انسانی و اجتماعیشان لطمه ای نزند به خودشان مربوط است. وانگهی رهبر معظم هم در اینترنت عضویت های متعددی دارند. پس حتما از این طریق هم می شود به مردم نزدیک شد.
  • حامد IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 5
    بنظرم گه به مردم ميخواههيم بگوييم كاري رو انجام ندن اول بايد مسئولان اون كار رو انجام ندن، در ضمن مگه ما خودمون رسانه و سايت و ... نداريم كه بخواهيم با رسانه دشمن با مخاطب صحبت كنيم. فيس بوك و ... هر چي باشن اگه تحريمشون كنيم ضربه ميخورن، يادمون نرفته چه توهينهايي به ارزشهامون ميشه تو اين سايتها ...
  • محمود IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 22
    با سلام فیس بوک و بسیاری از سایت های دیگر که فیلتر شده اند از مظاهر و نمادهای بارز فساد هستند. به نظر من هیچ دلیلی ندارد که در جامعه اسلامی چنین شبکه هایی وجود داشته باشد. بنده صد در صد موافق فیلتر این ابزار های دشمنان اسلام هستم. بنده با جنبه های سیاسی کاری ندارم اما به نظر من باید همه فیلتر شوند تا امنیت جامعه اسلامی ما حفظ شود.
    • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      5 3
      کاش فامیلیت رو هم مینوشتی محمود. فکر کنم سرو کله احمدی نژاد پیدا شده تو خبر آنلاین
    • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      3 3
      محمود عزيز درسته شايد به خاطر تبليغات گسترده غرب ظاهرا اينطور بنظر بياد ولي ايمن كردن مردم در مقابل آسيب با قرنطينه هميشگي ممكن نيست بايد با پادزهر ضعيف واكسينه كرد تا زمان مقابله با بيماري بتوان استقامت كرد، درصدي از مردم انقدر در محروميت و محدويت اطلاعات از طرف داخل هستند كه هرچه از طريق ماهواره يا ... از خارج گفته مي شود باور مي كنند. امنيت يعني همه چيز را بدانيم و آگاهانه براي منافعمان تصميم بگيريم
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    10 2
    اقدام آقای ظریف در تبریک سال نو و نتیجه آن که عدم تحریم 7 بانک و چندین کشور شریک نفتی ایران بود فتح المبین سیاسی دولت 11 ام است
  • علی A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    7 4
    آقا وقتی فیسبوک در ایران فیلتر است مکر کسی هم می تواند نظر بدهد اونائی که فیسبوک باز است پس مجرم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ندای ایران IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 1
    چرا که نه ؟
  • mami IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 2
    مشکلی نداره هر کس از فیس بوک استفاده می کنه برای کار خلاف نیست
  • محمّد IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 2
    باید از همۀ ظرفیت‌ها استفاده کرد، می‌دونم که بعدها رفع فیلتر می‌شه، کاری که قراره پس‌فردا انجام بدهند، همین الآن انجام بدهند.
  • پیمان IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 1
    این نوعی تبادل نظرو ارتباط مستقیم بین مردم ومسئولین هست.درحالیکه مارسانه بیطرف به معنای واقعی نداریم این ارتباطات باعث دلگرمی مردم وبخصوص نخبگان شده و درضمن باعث میشه حاکمان نوع نگاهشون به جامعه وجهان به واقعیت نزدیکترشده وتصمیمات عاقلانه تری رابگیرند. این نوع تعامل را اکنون بطورملموسی میتوانیم درتردیدامریکا درحمله به سوریه ببینیم و قطعا شبکه های اجتماعی نقش بسیارمفیدی دراین روندبازی کرده اند چون دراینها کمتر میشود صدای مخالف را خفه کردو کمابیش این صدابه گوش مسئولین میرسد. مثلا همین خارج کردن اوباماازلیست دوستان توسط ولادیمیرپوتین یک پیام به رییس جمهور امریکابود که هم خوداو وهم جهانیان آنرا مشاهده و درک نمودند. بهرحال بخواهیم یانخواهیم رسانه های تعاملی با کنه ذات بشری همخوانندومورد استقبال.
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 1
    باید یاد بگیریم با تعصب برخورد نکنیم. فیس بوک بسیار هم میتونه در بیان نظرات موافق و مخالف مفید باشه. چرا اجازه نمیدیم!!!!!!!!!!!
  • javad A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    بنظر من خوب نیست چون ما ملت ایران نمیتونیم صفحاتشونو ببینیم چون سرعت اینترنتمون کفاف فیلتر شکنهای موجود در بازار را نمیدهد.در ضمن این فیلتر شکنها دو روز بیشتر کار نمیکنن و ما دستمون میمونه تو حنا -من خیلی ناراحتم که نمی تونم پستهای وزیرای عزیزم را لایک کنم.
  • نرگس A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 1
    اي خدا چه چيزهايي برامون مسئله ساز شده ......بابا جان اينها صفحات اجتماعي هستن /اصلا سوال كردن نداره هر مسئولي خواست و وقتش را داشت عضو شود و اگر كسي نخواست عضو نشود /////
  • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 1
    هیچ ایرادی نداره و بخشی از دیپلماسی عمومی هم به حساب میاد. اینترنت وزارتخانه و وزیر که فیلتر نیست. بنابراین هیچ مسئله ای نداره. اون کسی که بی دلیل فیس‌بوک را فیلتر میکند کارش نادرست است.
  • مصطفی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 1
    من در عجبم که واقعا این اتفاق که در دنیای امروز به امر کاملا پیشه پا افتاده است باید دغدغه جامعه امروزه ما باشه که آیا داشتن فیس بوک درست است یا نه ؟؟؟ متاسفم برای مسئولین مطبوعاتی که که کلیات مهمتر از این موضوع را ول کردن و به یه چیزه بی ارزش دارن می پردازن . آقایون مطبوعاتی رسالت شما بیان آن چیزهایی است که ما مردم عادی امکانات دسترسی به آن حقایق را نداریم مثل دزدی هایی که در دولت قبلی به اسم عدالت کرده اند و متاسفانه بصورت خیلی سطحی به آن فقط اشاره می شود . مهمتر از فیس بوک وزرا اگر کمی تامل کنید حتما مسایل مهمتر از آن هم هست که مردم بدبخت دارن از آن رنج می برند مثل بیکاری ، تورم و ...
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 1
    خوب
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 3
    عااالی و راهی درست در مسیر تعالی
  • سید محسن لوح موسوی IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 0
    اگه فیسبوک بده برای همه بده چرا مسئولان کشور برد توی فیسبوک ولی مردم عادی باید فیلر باشه اگه مسئولان میرند پس مردم عادی هم باید راحت برند
  • کاشیان EU ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 7
    لوس بازی
  • حسین IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 0
    فیسبوک یک سایت اجتماعی مورد حمایت سازمان امنیت ملی آمریکاست و علتش هم بر هیچ کس پوشیده نیست و ارتباطات در آن خیلی راحت بوده و هر کس وارد شود و چند تا از دوستانش رو پیدا کنه دیگه تمومه . من خودم عضو هستم ولی خوب بود دولتمردان عزیز اول رفع فیلترش می کردند تا خودشون دچار خلاف قانون نشن ؟؟؟؟ سوال اینجاست، با کدوم اینترنت تونستن وارد فیسبوک بشن ؟ از فیلترشکن استفاده کردند ؟ در هر صورت خلاف مقررات حاکم بر کشور اقدام کردند. لطفا فیسبوک را رفع فیلتر کنید
  • هدیه A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 1
    چیز عجیبی نیست که بیشتر کاربران اینترنت موافق فیس بوک داشتن مسئولین باشند ، مهم اینه که ما اینترنتی ها مشتی از نمونه خروار نیستیم من موندم هدف شما از به رأی گذاشتن این مطلب چیست؟ چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟
  • احسان IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    4 1
    یعنی در دنیا رو روی خودمون ببندیم ارتباطمون با همه جا قطع کنیم مشکلات حل میشه یا کمتر میشه ؟!!
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 2
    کاملا موافقم و امیدوارم تنگ نظری برخی سبب متوقف شدن این روند نشه. این کار باعث ارتباط مسوولان با مردم میشه و آنها از خواسته ها و نظر مردم مطلع می شن. در ضمن باعث میشه مردم هم بیشتر با نظر مسوولان آشنا باشن. همچنین باعث پاسخگویی مسوولان به نظر عمومی مردم هم میشه.
  • نوید A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    5 0
    ای کاش این که مردم چی فکر میکنند اهمیتی داشت ...
  • 20 A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 10
    وقتی مسئولین کشور تخلف می کنند از مردم چه انتظاری است؟ طبق قوانین جاری(درست یا نادرست) تخلف است!
    • مرتضی A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      2 0
      عضویت در فیسبوک جرم نیست و تخلف هم نیست.و باتوجه به اینکه وزرا برای فیسبوک از وی پی ان هم استفاده نمیکنن.باز هم جرمی مرتکب نشدن.
  • مجيد IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 1
    بسيار خوبه. اين يه ارتباط با مسئولين هست كه به سرعت ميشه نتيجه گرفت. كل دنيا هم همه استفاده مي كنن.
  • مهدی A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه
  • سیاوش A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    3 0
    ظریف مردبزرگی عالی
  • فرزاد IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    1 4
    خیلی کار بدی می کنن کلا فیسبوک حرومه
  • علی A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    موافقم . باعث نزدیکی بیشتر بین مسولین و مردم و میشود
    • میترا IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
      1 1
      ببخشید اما میشه بگین چطوری باعث نزدیکی مردم و مسئولین میشه در حالی که فیلتره و مردم راحت نمیتونن ارتباط برقرار کنن؟ شاید منظورتون نزدیکی بیشتر بین مسئولین و مردم سایر کشورها باشه؟؟؟؟!!!!!!!؟؟
  • خدایی A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    ازاد باشه اگاهی بخش هست.
  • میترا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    2 0
    سایت در درج نظرات بیطرف نیست چون من تقریبا 10 پاسخ بعنوان نظر به دوستانی که اینجا نظر دادم ارسال کردم اما سایت فقد یکی رو درج کرد. اونم چون دو پهلو نوشته بودم.
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 0
    من هم در مورد هر چی نظر میفرستم درج نمیشه
  • بابک IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 0
    دوشواری نداره
  • iran A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 0
    فیسبوک تنها منبع موثق اظهار نظر در مورد تمامی مسایل روز میتونه باشه من که موافقم
  • 123 IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 0
    در ايران هر چيز جديدي اولش حرام ميشه بعد يواش يواش حلال ميشه. شايد يادتون نباشه ولي من ديدم وقتي يك دستگاه ويدئو رو ميگرفتن با تويوتا روش ميرفتن.
  • مهرداد A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 0
    با سلام به نظرم اگه فیسبوک رو باز کنند مردم می تونن از این شبکه اجتماعی درست استفاده می کنند. و حداقل بازار فیلتر شکن فروش ها هم بسته می شه .
  • طاها A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 0
    كار بسيار به جايي كردند.اميدوارم فيسبوك و توييتر هرچه زودتر رفع فيلتر شوند.
  • حسن A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 0
    عالیه احسنت بر دولت مردان که مثل کبک سرشونو تو برف نمی کنن.
  • sona A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 0
    به نظر من خوب است اگر بتوانند به نظرات مردم پی ببرند و در واقع تعاملی است بین دولتمردان و مردم شاید آموزشی باشد برای شروع دموکراسی وقتی مردم بتوانند بدون هراس با افراد دولت صحبت کنند ناخودآگاه نوعی حس امنیت و آرامش در جامعه بوجود می آید که در واقع میتوان اشاره کرد به توصیه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر که فرمودند:بگذار مردم بدون نگهبان و بدون ترس و لکنت با تو حرف بزنند(نهج البلاغه نامه حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر).البته به شرطی که این سایت اجتماعی رفع فیلتر شود و این شائبه بوجود نیاید که افراد خاص میتوانند از امتیاز خاص بودنشان استفاده کنند و خواص هستند و ما مردم باید محدود باشیم.
  • رامین A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اشکالی ندارد .
  • sara IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    بسیار عالی است ، موافقم
  • مهرشاد IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    در اطلاع رسانی وایجاد آگاهی توده ی مردم نیز ارتباط مستقیم با مسولین طراز اول مملکت خیلی مفیده.اونایی که مخالفند دلیلشو بگن.(تنها دلیل در بیخبری نگهداشتن ملت باید باشه)
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 0
    بنظر من بسیا رخوب هست چون هم فرهنگ انتقاد پذیری مسئولین از طریق انتقاد شفاف تقویت می گردد و هم مردم به شرط رعایت ادب می توانند مشکلات وزارتخانه را به بالاترین مسئول اعلام نمایند و مسئولینی که نظر به فیلترینگ فیس بوک دارند متوجه باشند که یه روزی ویدئو و فیلمهای ویدئویی ممنوع بود و مردم با پیچانیدن ویدئو در پتو آنرا جابجا می کردند و حرص و طمع خاصی برای دیدن فیلمهای ویدئویی بود ولی اکنون که آزاد شده اوضاع برعکس شده و کسی زیاد رغبت به دیدن آنچنان فیلمهایی از ویدئو ندارد پس اگر فیلتر کنند مردم بیشتر حرص می زنند
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 0
    مگه چه اشکالی داره که یک وزیر به روز باشه یک جوری تو صدا و سیما میگن فیس بوک که انگار اسمون به زمین اومده.
  • esi669 IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 0
    دوستان کجای کارید فیس بوک از صبح آزاد شده روحانی مچکریم
  • مسعود IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 0
    به‌نظر من با برداشتن فیلتر وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی (به‌شرط هوشمندترشدن سامانه فیلترینگ به‌طوری که صفحات نامناسب را مسدود کند) جو مناسب‌تری ایجاد می‌شود؛ یعنی اهداف مردم از عضویت کمتر به طرف وقت‌گذرانی خواهد رفت و در عین حال، فرهنگ عمومی مردم و تعاملات اجتماعی آن‌ها بهتر می‌شود. به‌نظر من، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های برداشتن فیلترینگ فیس‌بوک این است که مردمی که فیلترینگ را اصولاً نامناسب می‌دانند کمتر احساس می‌کنند که سامانه فیلترینگ برای محدودکردن ایجاد شده‌است و منطقی‌تر به این قضیه می‌نگرند.
  • فراز IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 0
    کاملا با این کار موافقم.... بسیار حرکت صحیح انجام دادند.... برای نشون دادن تغییر در رفتار و فضای باز و جلوگیری از فیلترینگ و سانسور بهترین روش را انتخاب کردند. واقعا باید به این تدبیر، تبریک گفت
  • محمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 0
    به نظر من این ترفند همونایی بود که این سایت رو منافق نظام جلوه دادن و با این بهمونه فیلتر کردن ، من اصلا با اصل فیلتر کردنش مشکل دارم ، یه آدم بی سواد متحجری این کارو کرد حالا چرا همه فک میکنن چون به نظر فلان آدما این سایت بده همه باید فک کنن بده ؟؟ هیشکی این سایت رو بد نمیدونه که با شنیدن خبر ساخت پیج فلان وزیر هوووو کنن و تعجب کنن ، مگر فقط خودشون هووو کنن ! اینم شده قضیه سرعت 128 برای کاربر خانگی ، هرکی این کارو کرده مطمعنا خودش توی عمرش چند مگابایتم دانلود نکرده ، حالا هرکیم فیسبوک رو فیلتر کرده به همین صورت !!!
  • novin IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 0
    فیس بوک پل ارتباطی مردم بایکدیگراست و برای ا طلاع رسانی فعلا بهترین وبه روزترین است
  • فرزاد A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 0
    جواب را بایک سئوال آغاز میکنم:چرافیسبوک فیلتر است؟ جواب ساده وکاملا مشخص است. اصلا چرا دیدن ویا شنیدن هر گونه رسانه،رادیو ویاشبکه های اجتماعی در کشور ما ممنوع است؟ اساسا سیستم ما بجز خودش هیچکس را قبول ندارد ویکی از مهمترین دلایل آن تعصب بیجاست.
  • مهدي IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 0
    در مجموع براي ارتباط بي واسطه و صميمانه مسئولين با مردم ايران و حتي دنيا خيلي عاليه ولي چه خوب بود اگر اول براي رفع فيلتر اين سايت اقدام ميشد كه اقدام اعضاي كابينه جنبه دور زدن قانون به خودش نگيره
  • سرباز گمنام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 3
    باسلام من نمی دونم به جای این که هیئت دولت به جای اینکه بیاد خودش یه وب سایت گروهی مثل همین فیس بوک و بومی درست کنه همه هم توش عضو بشن خودش می خواد توسایت فیس بوک که یکی از مهم ترین ابزار های جاسوسی امریکا هست فعالیت کنه این بود تولید ملی؟ این بود عدم وابستگی؟ این بود دشمن ستیزی؟ کجاست غیرت ایرانی که ما مجبور شدی بریم تو زمین دشمن بازی کنیم همینجور خوراک بدیم دستش آقا بیاید ایرانیشو بسازید همه هم عضوش می شن یا علی
  • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    بنظرم خیلی خوبه یکی از کاری بسیار عالی هست ولی ولی حتما مدیریت باید وجود داشته باشه بدون مدیریت مطمعنا مشکلاتی بوجود میاد کم کم حتی فرهنگ صحبت کردن و استفاده از فیسبوک هم میاد وسط ولی نباید عجله کرد
  • بی نام EU ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 0
    من موافقم.خیلی خوبه که یک شخص مملکتی در حد وزیر با مردم ارتباط داشته باشه.و مردم بتونند نظراتشون رو بگن
  • دلسوز مردم A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 0
    با نگاه خوشبینانه به این وسایل ارتباط جمعی نگاه کنین . علت پیشرفت کشورهای دنیا از لحاظ اقتصادی و رفاه اجتماعی باز گذاشتن درها بروی مردم دنیاست اگر نگاه بسته مان را به همسایه ها ادامه بدیم وضعیت همینطور میماند و کشورهای عقب مانده با نداشتن مغزهای نخبه . نفت گاز و منابع طبیعی و انسانی ما روزی با اقتصادشون بر ما چیره می شوند و لی ما در خواب مدیریت جهانی می مانیم . درها را باز کنین بگذاریم مردم بروند و بیایند .
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    1 2
    اگه مسئولین مربوطه باهوش باشند (که هستند) باید ازین همه کامنت بفهمند که نظر ملت راجع به فیلتر و یا رفع فیلترشبکه های اجتماعی چیه و اینقدر بازی در نیارن تا بیمزه شه
  • عادل شریفی توبنق IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    2 1
    فیس بوک به عنوان یک ابزار ارتباطی نوین باید مورد قبول واقع شود و فیتلر کردن ان هزینه ارتباط و بی اعتمادی را برای کشور به همراه دارد
  • آذربایجان A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 1
    آیا میدانید پر خرج ترین وکم سرعت ترین اینتر نت مربوط به ایران است مرگ بز امریکا میگوییم اما هرچه در میآوریم به جیب امریکا وعربستان مریرزیم تا کمر دنیای اسلام را بشکنند وقتی رادیو تلویز ن محای مثلا تبریز انحصاری ومتعلق به یک قشر با 60 درصدبزنامه به زبان فارسی ونیمه فارسی باشد میگویید چه کار کنیم
  • عابد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 1
    من هم موافقم
  • عبدالله A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    1 1
    عالیه.به نظر من باید همه ی وزیران یک صفحه ی شخصی داشته باشن و فیسبوک رفع فیلتر بشه تا ما هم بتونیم نظراتمون رو به اونها برسونیم
  • مجید استقلالی 444 IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 1
    آقا منم موافقم
  • پیام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خوب میتونیم از طریق فیس بوک فرهنگسازی کنیم.ایران این همه اثار باستانی ومناظر زیبا داره.اگه از فیلتر در بیاد تو ایران فراگیر میشه.به جای یه سری پیجای بیخود میتونیم از اطلاع رسانی داخلی بهره مند شیم.وقتی یه شخص بخواد وارد فیس بوک بشه مجبوره از فیلتر شکن استفاده کنه.ولی به هر صورت وارد میشه.پس چه دلیلی داره که فیلتر باشه؟