۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱

تسنیم نوشت:

سرویس اطلاعات کل داخلی رژیم صهیونیستی برای مقابله با گروه های جهادی فعال در داخل صحرای سینا یک گردان ویژه تشکیل داده است.
به گزارش هاآرتص؛ سرویس اطلاعات داخلی کل رژیم صهیونیستی (شاباک) اخیرا برای مقابله با خطر ناشی از حملات احتمالی گروه های جهادی فعال در صحرای سینا یک گردان ویژه تشکیل داده است.

براساس اطلاعات رسیده از داخل فلسطین اشغالی: حجم و شمار نیروهای صهیونیست فعال در قالب این گردان نظامی و اطلاعاتی صهیونیستی با شمار نیروهای فعال در گردان مشابه شاباک در داخل کرانه باختری برابری می کند.

به گفته منابع صهیونیست فعال در این گردان ویژه: حجم هزینه هایی که برای این گردان جدید التاسیس شاباک در داخل صحرای سینا هزینه می شود با هزینه های شاباک در برخورد با گروه های جهادی فلسطینی در کل کرانه باختری برابری می کند.

هم اکنون مقامات شاباک اعلام می کنند: ارتش رژیم صهیونیستی برای کنترل مرزهای فلسطین اشغالی با مصر از بالون های اطلاعاتی و تجسسی استفاده می کند، و برخی از دوربین ها را در مناطقی از صحرای سینا مستقر و مخفی کرده که تصاویر خود را به صورت زنده از طریق ماهواره به اتاق های کنترل مخابره و ارسال می شود.

52261

کد خبر 309274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    4 7
    معلوم شد این حوادث مصر از کجا آب میخوره. کجان جنبش تمرد و جبهه نجات که از ارتش حمایت میکردن؟!
    • امین EG ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
      1 2
      اتفاقا جنبش تمرد نباید پاسخگو باشه اخوان المسلمین و تروریست های هوادارنشون باید پاسخگو باشند که با ایجاد نا امنی در صحرای سینا و عملیات تروریستی و قتل نیروهای ارتش مصر بهانه لشکر کشی به سینا برای اسراییل ایجاد کردند. اگر جنایت های یاران اخوان در صحرای سینا و العریش نبود اسراییل هیچ توجیهی برای حضور نظامی در سینا نداشت. لعنت بر اخوان الشیاطین
    • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
      2 0
      نا آرامی های سیناء از زمان خیزش مردمی شروع شده و ربطی به اخوان نداره. حتی تو دوره مرسی بود که تصمیماتی برای عملیات ارتش در سیناء اتخاذ شد. شبه جزیره سیناء هیچ وقت به طور کامل به تسلط نیروهای امنیتی درنیومده و از قدیم جولانگاه ارهابی ها بوده(که نسبتی با اخوان المسلمین ندارن)؛ شما رو رجوع میدم به دستگیری "محمدالظواهری" برادر ایمن الظواهری در همین منطقه.
    • امین EG ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
      0 2
      من هم شما رو ارجاع میدم به حمایت های برادر ایمن الظواهری از مرسی و اخوان و در نتیجه دستگیری او در همین روزهای اخیر. من نگفتم سینا همیشه امن و امان بوده .همین درگیری هایی در سینا وجود داشته ولی دوبار این درگیری ها شدت یافته در یک سال اخیر یک بار زمانی که مرسی قصد پاکسازی ارتش رو داشت و جمله های تروریستی در سینا بهترین بهانه را برای او ایجاد کرد که به شکل واضحی همکاری تروریست ها و اخوان رو نشون میده و بار دوم بعد از دستگیری مرسی بود که شبه نظامیان برای انتقام گیری دست به حملات گسترده زده اند و این دقیقا بعد از برکناری مرسی است و به خوبی نشان دهنده ارتباط شبه نظامیان با اخوان است.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    3 4
    با این حوادث در مصر ،اسرائیل لعنتی الان با دمش گردو می شکند .غده سرطانی امریکا در منطقه