مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ازآغاز بارش برف و باران و وزش باد درتهران از فردا خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری می گوید: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد پیش بینی می شود. از فردا با ورود یک سامانه بارشی به کشور در استان های غربی و به تدریج دراواخر وقت در دامنه های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد آغاز می شود.
به گفته وی، در روز یکشنبه، بارش ها به تمام مناطق کشور به جز جنوب شرق خواهد رسید.ازروز دوشنبه به تدریج از میزان بارش ها در نیمه غربی کشور کاسته می شود ولی در نیمه شرقی، نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز یکشنبه در نیمه غربی و روز دوشنبه در اکثر نقاط به ویژه شمال شرق کشور کاهش دما پیش بینی می شود. این سامانه بارشی روز سه شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود .
امیدوار یاد آور شد: طی رو زهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج است.
به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، فردا آسمان تهران ابری همراه با بارش باران، و برف و وزش باد خواهد بودحداکثر دما با 3 درجه کاهش نسبت به امروز برابر 8 درجه سانتیگراد و حداقل دما با 1 درجه کاهش نسبت به امروز معادل 5 درجه سانتیگراد خواهد بود.
4545
 

کد خبر 278517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    5 0
    الان که ساعت داره 9 صبح رو نشون می ده ، خورشید خانم داره در یک آسمان کاملا" صاف خودنمایی می کنه..!
    • محمد حسین 11 ساله IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
      0 1
      باید کمی صبر کنید الان هوا ابری است و باران هم می بارد