تاخیر در تحویل خودروی 206 هم داستانی شده است. این روزها اکثر گلایه های خودرویی خبرآنلاین به این مساله بر می گردد.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:بنده در تاریخ 12/7/90 یکدستگاه 206 تیپ 2 ثبت نام نمودم که تاریخ تحویل مرداد ماه 91 بود اما تا کنون حتی دعوتنامه برای واریز مرحله دوم را هم دریافت نکرده ام. لطفا منعکس نمایید.
اداره اطلاعات ایران خودرو در پاسخ به این خواننده خبرآنلاین بر اظهارات قبلی خود مبنی بر رفع مشل قطعات و آغاز عرضه این خودرو از آبانماه تاکید دارد و درعین حال به این خواننده امیدواری می دهد که وی در لیست اولین متقاضیانی قرار خواهد گرفت که 206 خود را تحویل خواهد گرفت. چراکه تحویل این خودرو براساس زمان تقاضا تحویل داده خواهد شد.
45/221
 

کد خبر 246296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    29 0
    من هم 206 برای مرداد ثبت نام کرده بودم و هنوز دعوتنامه برایم صادر نشده اما سؤال من این است که چطور نمایندگی ها 206 کاردکسی می فروشند اما به ما تحویل داده نمی شود؟ آیا تولید 206 کاملا متوقف شده یا کم شده است؟ کافیست سری به راهنمای همشهری بزنید ... می توانید به نمایندگی ها و بنگاهها مراجعه کنید 22 میلیون تومان بدهید و همان روز خودرو خود را از پارکینگ ایران خودرو تحویل بگیرید... اگر ایران خودرو هنوز تولید دارد یا هنوز در پارکینگ هایش 206 دارد چرا خودرو ثبت نام کنندگان انبوه و دلالان و سرمایه گذاران (که به صورت کاردکسی در بازار می فروشند) را تحویل می دهد ولی خودرو های ثبت نامی مردم عادی را نمی دهد؟
    • یکی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
      2 0
      منم206 در تاریخ 15-8-90 ثبت نام کردم زمان تحویل ان تبرماه بود که هنوز تحویل نشده -از قصه تحویل دادن هم که بگذریم می خوام بدونم با چه قیمتب می خواد تحویل بده ؟ خواهشاً یکی از مسئولین با کسی که در جریان هست اطلاع بده؟
  • بدون نام IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    17 1
    من هفته پیش رفتم بزرگترین نمایندگی شهرمون که برای طرح طلایی ایران خودرو ثبت نام کنم باور کنید 4 تا سمند و دو تا پارس و کلی وانت پیکان داشت واسه فروش بعد که به متصدی نمایندگی گفتم 206 ثبت نام می کن گفت قید 206 رو بزن تا دو سال دیگه هم خبری نیست اگه میخوای سمند و وانت هست منم پشیمون شدم چون از سمند متنفرم چون پدرم و عمم رو ازم گرفت
  • امیرعطا US ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    3 0
    برای من تاریخ تحویل 206 رو زدن 30/7/91 یعنی 3 هفته دیگه،با این حساب کی ماشینمو تحویل میگیرم؟ اگر دیرکرد داشته باشن طبق قرارداد ایران خودرو موظف به پرداخت جریمه هستش،این جریمه رو پرداخت میکنن؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
  • omid IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    4 0
    اینا میخان قیمت زیاد شه بعد ماشینو تحویل بدن واقعا که....
  • محمد CH ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    0 0
    سلام، یعنی فقط 206 تحویل میدن؟! من 2 اردیبهشت 91 یه 207 اتوماتیک ثبت نام کردم، 20میلیون و 761هزار تومان دادم بدون سود مشارکت و سود انصراف!!!! تحویل مرداد بوده، هنوز که هنوزه خبری نشده!! بابا توروخدا به فکر مردم باشید، سود تاخیر هم که ماهی 1درصده! خوب اگه قطعه نداشتید چرا ثبت نام کردید و این همه پول از مردم گرفتید اونم بدون سود ؟؟!!!!!
  • حسن IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    2 0
    آقایون فاتحه پولی که دادید و سود تاخیر و این قبیل موارد را بخوانید. من 23 اسفند سال گذشته خودرو نقدی خریداری کردم تحویل 45 روزه. این 45 روز حدود 100 روز شد که هیچ. خودرو تبدیل به سمند ال ایکس شد که هیچ. اختلاف قیمت خودرویی که ثبت نام کرده بودم و خودرویی که تحویل گرفتم حدود دوماه بعد به من پرداخت شد و سود تاخیر نیز تا الان که 7ماه از تاریخ ثبت نام می گذره به من پرداخت نشده. می گن برو شکایت کن هرجایی که می دونی. واقعا بزرگترین اشتباه زندگی من این بود که خودروی این شرکت را ثبت نام کردم.
  • امیر IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    3 0
    تاریخ تحویل 206 من 1 تیر بود هنوز دعوتنامه ای برام ارسال نشده
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    1 0
    من 11 میلیون در دی ما 90 واریز کردم برای 206 اس دی تحویل مردادماه بوده هنوز از تحویل خودرو خبری نیست قیمت خودرو هم گران شده شما مقصر هستید که در موعد مقرر تحویل ندادید من چراباید به قیمت جدید پول پرداخت کنم
  • احسان IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    2 0
    اینقدر نگران نباشید من رفتم ایران خودرو و 206 مردادمو تبدیل کردم به تندر 90 یک هفته ای هم فاکتور شده و الآن باید تحویلش بگیرم نکته خوب اینه که اۀان براتون تبدیل می کنه به ماشینای موجود یا می تونید صبر کنید تا 206 بدن یا تا موقعی که ماشتینی که می خواید موجود باشه اما به هر حال 206 بدن یا تبدیل کنید به قیمت قبل حساب میشه (برای اونایی که برای 206 تحویل حداکثر تا شهریور 91 ثبت نام کرده بودن و شامل ثبت نام ها برای تحویل مهر نمیشه) البته احتیاط حکم می کنه که زودتر برید تیدیل کنید چون تضمینی نیست که بعدا زیر همین قیمت قدیم هم نزنن. برای این کار می تونید از نمایندگی ثبت نام اقدام کنید یا مستقیما برید جاده قدیم کرج درب شماره 16 ایران خودرو ساختمان امام رضا و یکی دو ساعته دعوتنامه رو بگیرید