بانی فیلم نوشت:

نگارش فیلمنامه «دست تنها» فیلم تازه مسعود کیمیایی با همکاری مصطفی خرقه‌پوش انجام می‌شود.

مسعود کیمیایی که از مدت‌ها قبل پیش‌تولید اولیه فیلم سینمایی «دست تنها» را آغاز کرده بود، این روزها آخرین مراحل نگارش این فیلمنامه را سپری می‌کند. در نگارش فیلمنامه، مصطفی خرقه‌پوش با مسعود کیمیایی همکاری می‌کند.

خرقه‌پوش پیش از این سه فیلم آخر این کارگردان «رئیس»، «محاکمه در خیابان» و «جرم» را تدوین کرده بود. طرح اولیه فیلمنامه «دست تنها» متعلق به علی‌اکبر ثقفی است و مسعود کیمیایی دو ماه است نگارش و بازنویسی نهایی آن را با کمک خرقه‌پوش انجام می‌دهد.

به گفته مسعود کیمیایی نگارش فیلمنامه به زودی به پایان می‌رسد و درخواست پروانه ساخت به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال می‌شود. فیلم «دست تنها» داستان مردی میانسال است که بعد از سال‌ها زندان برای کمک به دخترش چند روز مرخصی می‌گیرد.

توافقات نهایی برای حضور سعید راد، اکبر زنجانپور و سوگل خالقی در این فیلم انجام شده است. خبر جدید درباره لیست بازیگران همکاری گلچهره سجادیه با این کارگردان است. او قرار است در فیلم تازه کیمیایی یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند.

سجادیه پیش از این در «گروهبان»، «دندان مار» و «ردپای گرگ» با کیمیایی همکاری کرده بود و «دست تنها» جدیدترین تجربه مشترک‌شان بعد از 20 سال محسوب می‌شود. مسعود کیمیایی فیلم تازه‌اش را احتمالا اوایل تابستان کلید می‌ زند.
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =