مذاكرات غيرمستقيم ايران و آمریکا

سامانه‌ هوشمند برای ثبت شکایات مردمی راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای هوشمند برای ثبت شکایات و دریافت بازخوردهای مردمی خبر داد و گفت: با توجه به شعار دولت و خدمت‌رسانی در محیط‌های عملیاتی و اجرایی در شهرستان‌ها و استان‌ها، در حال ایجاد سامانه فوریت‌های اداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علاءالدین رفیع‌زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، صبح امروز وارد استان قزوین شد و مورد استقبال رسمی محمد نوذری، استاندار قزوین، قرار گرفت.

معاون رئیس‌جمهور هدف از این سفر را بررسی میدانی شرایط نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی و ارتقاء سازوکارهای نظارت و پاسخگویی در نظام اداری بیان کرد.

رفیع‌زاده در دیدار با آیت الله مظفری نماینده ولی فقیه در استان قزوین که با حضور نوذری، استاندار قزوین برگزار شد، از راه‌اندازی سامانه‌ای هوشمند برای ثبت شکایات و دریافت بازخوردهای مردمی خبر داد و گفت: با توجه به شعار دولت و خدمت‌رسانی در محیط‌های عملیاتی و اجرایی در شهرستان‌ها و استان‌ها، در حال ایجاد سامانه فوریت‌های اداری هستیم تا از طریق این کانال ارتباطی بر اساس نظر مردم و نحوه خدمتی که دریافت می‌کنند، بتوانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم.

وی افزود: با بهره‌گیری از این سامانه، عملکرد دستگاه‌ها به‌طور دقیق‌تری پایش خواهد شد و نظارت‌های میدانی نیز ساختارمندتر دنبال می‌شود.

سامانه‌ هوشمند برای ثبت شکایات مردمی راه‌اندازی می‌شود

رفیع‌زاده تأکید کرد: این سامانه بخشی از تحول در حکمرانی اداری کشور است و در راستای تقویت ارتباط مردم با نظام اداری و ارتقاء رضایتمندی عمومی طراحی شده است.

ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از هاب فناوری‌های آینده و حضور در شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این سفر است.

کد خبر 2055015

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار