مسافران در مدیریت زباله مازندران همکاری کنند

استاندار مازندران با بیان اینکه خدمات ارائه شده در دور نخست سفر در این خطه از شمال رضایت بخش بود، گفت: با توجه به مشکل پسماند در این استان مسافران و گردشگران در مدیریت زباله ها اهتمام جدی داشته باشند. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مهدی یونسی رستمی در بازدید از طرح نوروزی بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حضور انبوهی از مسافران و گردشگران در این خطه از شمال تفکیک زباله و مدیریت پسماند از جمله اولویت های مهمی است که مسافران باید مد نظر داشته باشند.

وی گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی خدمات ارائه شده از سوی دستگاه های مختلف امدادی و خدماتی در این استان ستودنی بود و این رویه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر کردند از خدمات ارئه شده رضایت داشتند، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا با پیوستن به پویش نه به تصادف همه مسافران به سلامت سفرهای نوروزی خود را به پایان برسانند.

یونسی رستمی ادامه داد: سلامت، امنیت و رفاه سه شعار محوری استان برای تعطیلات نوروز امسال بود که برای هر کدام از این اولویت ها کارگروه های جداگانه ای فعال شد.

وی گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان قابل تقدیر است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت‌های پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و دیگر دستگاه های خدماتی افزود: در این مدت با تلاش مستمر و شبانه‌روزی همه دستگاه‌های عضو ستاد و با کسب درصد بالای رضایت‌مندی گردشگران نمره قابل‌ قبولی گرفته است.

وی متذکر شد: در حال حاضر برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت‌ این واحدها نیز برقرار است که با ارزیابی صورت‌گرفته، شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران هستیم.

استاندار مازندران با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: با توجه‌ به حضور سالانه ۲۰ میلیون گردشگر، ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است و خوشبختانه امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار دیده می‌شود.

کد خبر 2042257

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار