ارائه خدمات ۲۴ ساعته فرودگاه کیش با هدف ارائه تجربه‌ای به یادماندنی در سفرهای نوروزی ۱۴۰۴

عزت اله محمدی درکمیته تسهیلات فرودگاهی ویژه ایام پرترافیک سال به ویژه نوروز۱۴۰۴ بر ارتقاء زیرساخت‌ها در راستای ارائه تسهیلات و خدمات فرودگاهی با کیفیت و رضایتبخش به عموم مسافران، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در نشستی که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور ارگان ها و نمایندگان ایرلاین ها برگزار شد؛ گفت: فرودگاه بین‌المللی کیش تمرکز ویژه‌ای جهت فراهم آوردن تجربه‌ای مثبت و رضایت‌بخش برای مسافران نوروزی را برنامه‌ریزی کرده تا خدمات ایمن و با کیفیت ارائه دهد.

به گفته محمدی، جلوگیری از گران‌فروشی بلیط، ارائه خدمات ۲۴ ساعته با هدف ارائه تجربه‌ای آرامش‌بخش و به یادماندنی در سفرهای نوروزی به مقصد جزیره کیش از جمله موارد برنامه ریزی شده در این ایام می باشد.

وی با بیان این که مدیریت تراکم پروازها در ارائه خدمات ایده آل به مسافران نوروزی حائز اهمیت است، اظهار داشت:: تاکید بر مدیریت موثر تراکم پروازها و جلوگیری از مشکلات احتمالی مانند ازدحام و تاخیر، به ویژه در زمان‌های شلوغی مانند نوروز حائز اهمیت می باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، خاطر نشان کرد: همکاری با ایرلاین‌ها به منظور جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت بلیط و تضمین قیمت‌های مصوب برای رفاه حال مسافران می تواند یکی از اقدامات موثر در زمینه ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی باشد و این مهم با نظارت های فراگیر در اولویت ناظرین فرودگاه بین المللی کیش قرار گرفته است.

عزت اله محمدی همچنین از آماده‌سازی سالن نمایشگاه های بین المللی کیش برای شرایط اضطراری در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: پیش‌بینی استفاده از سالن نمایشگاه فرودگاه برای اسکان اضطراری و تامین نیازهای اولیه مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی بر ضرورت ارائه خدمات۲۴ ساعته حمل‌ونقل عمومی بر اساس برنامه های پروازی تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی به صورت۲۴ ساعته به‌طور منظم مطابق با برنامه پروازها و با نظارت ویژه بر این حوزه انجام می شود.

وی نظارت و تعامل با سایر بخش های فرودگاه را مثبت و مهم ارزیابی کرد و گفت: : حضور فیزیکی واحدهای نظارتی در فرودگاه برای ارزیابی و مدیریت خدمات ارائه‌شده و تضمین کیفیت و ارائه روش‌های موثر و تاکید بر رعایت حقوق مسافران جهت اطمینان از رضایتمندی و پاسخگویی موثر به نیازها و درخواست‌های آنها را از اولویت های نخست فرودگاه برشمرد.

عزت اله محمدی، تصریح کرد: توجه به این نکات و اجرای صحیح برنامه‌ها، به ارتقای تجربه مسافران و حفظ ایمنی و کارایی سیستم های فرودگاهی و خدمات مرتبط کمک خواهد کرد و این تمهیدات می‌تواند نقش مهمی در موفقیت کلی فرودگاه در ایام پرتردد نوروز ایفا کند.

کد خبر 2036317

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

آخرین اخبار