امسال برای جشنواره با هر شماره موبایل چند بلیت می‌توان خرید؟

مدیر سینماتیکت گفت: امسال و برای جشنواره چهل‌وسوم، از حدود یک ماه قبل، برنامه‌ریزی‌های ما برای ورود به فرآیند بلیت‌فروشی فجر آغاز شد.

پیام دارابی، مدیر سینماتیکت درباره حضور این سامانه در فرآیند فروش آنلاین بلیت‌های چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر، گفت: امسال و برای جشنواره چهل‌وسوم، از حدود یک ماه قبل، برنامه‌ریزی‌های ما برای ورود به فرآیند بلیت‌فروشی فجر آغاز شد. همکاران‌مان در حوزه پشتیبانی، روابط عمومی، تبلیغات و سایر حوزه‌های مرتبط، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادند تا در قالب هماهنگی با ستاد جشنواره، کارها پیش برود. 

دارابی در ادامه گفت: از نظر زیرساخت‌های فنی برای پشتیبانی از استقبال مخاطبان جشنواره فجر، تجربیاتی را از سال‌های گذشته داشتیم و به همین دلیل، امسال افزایش ظرفیت‌هایی را در نظر گرفته‌ایم. پیش‌بینی‌مان این است که جشنواره چهل‌وسوم به دلیل تنوع ژانر فیلم‌ها و تعداد بالای آثار، جشنواره پررونقی خواهد بود. به‌خصوص که امسال موضوع آرای مردمی و سیمرغ ویژه تماشاگران هم احیا شده، پیش‌بینی اولیه ما این است که احتمالا با افزایش دوبرابری در فروش بلیت‌های مردمی جشنواره نسبت به دوره گذشته مواجه خواهیم بود. 
مدیر سینماتیکت درباره نقش این سامانه در فرآیند اخذ آرای مردمی و صحت‌سنجی نتایج هم توضیح داد: بی‌شک بازگشت سیمرغ مردمی، اتفاق مبارکی است. مکانیزم جمع‌آوری آرای مردمی در جشنواره هم کاملا شفاف و مشخص است. عزیزانی که بلیت خود را به‌صورت اینترنتی تهیه می‌کنند، برایشان کدی ارسال می‌شود و براساس همان کد و به ازای هر بلیتی که تهیه کرده‌اند می‌توانند تنها یک بار، به فیلم موردنظر خود رأی بدهند. 
وی افزود: در زمینه صحت‌سنجی این آرا هم فرآیند طراحی‌شده تا حدود زیادی قابل‌کنترل و نظارت است. هر شماره موبایل این امکان را دارد که برای هر فیلم چهار بلیت از سامانه خریداری کند. اینکه به ازای این بلیت‌های خریداری شده، چند نفر در سالن حضور پیدا می‌کنند هم مطلعیم در همه سالن‌های مردمی نماینده وزارت فرهنگ به‌عنوان ناظر حضور دارد و وضعیت میدانی هم قابل رصد و کنترل است.

کد خبر 2016698

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =