خبر مهم تاجگردون درباره لایحه بودجه ۱۴۰۴ /تصمیمات ما به مذاق برخی ها خوش نمی آید

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۴ در صحن علنی این هفته مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: پیش بینی می شود که لایحه بودجه روز سه شنبه هفته جاری در صحن بررسی می شود.

به گزارش ایرنا، وی گفت: پس از بررسی کلیات بودجه، در صحن به رای گذاشته می شود و در صورتی که رای اورد مجدد به کمیسیون تلفیق می آید و حدود یک ماه بررسی نهایی روی آن انجام خواهیم داد و دوباره برای تصویب نهایی در صحن بررسی و به رای گذاشته می شود.

وی ادامه داد: چنانچه کلیات توسط نمایندگان به تصویب رسید، لایحه به کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات بخش اول آن ارجاع می‌شود.

تاجگردون گفت: آنچه مورد تاکید نمایندگان و کمیسیون تلفیق خواهد بود بررسی مسایل مهم کشور به ویژه در حوزه ناترازی انرژی و بازرگانی است که ما هم در بررسی شاخص ها روی این مسایل تاکید خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در تنظیم بودجه سال آینده ضمن تاکید بر شفافیت منابع و مصارف واقعی جامعه را در نظر خواهیم گرفت.

وی گفت: البته شاید این تصمیم ها هم به مذاق برخی ها خوش نیاید اما آن چیزی که برای ما و مردم مهم است و دولت نیز روی آن تاکید دارد این است که باید ملت از قوانین و نحوه تنظیم بودجه و منابع آن بهره مند شوند.

۲۷۲۷

کد خبر 1975709

برچسب‌ها

خدمات گردشگری