گلادیاتور مهمترین ستاره تاریخ ایران است!

سرمربی تیم دانشگاه کاراته آزاد گفت: پورشیب یکی از موثرترین و تاریخ سازترین ورزشکاران کاراته است که شهره جهانی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد به همراه این تیم قهرمانی نیم فصل لیگ برتر کاراته را کسب کرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین خبرنلاینخبکه در خصوص وقفه ایجاد شده میان هفته های لیگ امسال اظهار داشت: واقعا میان برگزاری هفته ها فاصله افتاد و باید در این زمینه هرکسی که تصمیم گیرنده است، پاسخگو باشد. ما تمام تلاشمان را برای درخشش کردیم اما تا پیش از نیم فصل واقعا بازیکنان بی انگیزه شدند. تعللی که در برگزاری مسابقات می شود برنامه ریزی کلیه تیم ها تیم ها را بهم می ریزد.

لیگ برتر باید در زمان مناسبی برگزار شود

صافی ادامه داد: برگ برنده کاراته لیگ این رشته به حساب می آید و خصوصا اینکه باید در زمان مناسبی لیگ برگزار شود. با توجه به اینکه تقویم فدراسیون جهانی برای رویدادهای مشخص است می توان با  برگزاری لیگ به صورت مدون از سرمایه های کاراته به درستی استفاده شود. بازی های آسیایی در ناگویا را در پیش داریم امیدوارم کاراته با بهره وری درست از بازیکنان و کمک گرفتن از لیگ سهم خود را به بهترین شکل در این بازی ها ایفا کند.

هماهنگی لازم میان سازمان لیگ با تیم ملی و باشگاه ها وجود ندارد

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که لیگ برتر در معرفی استعدادها به تیم ملی کاراته در سال های اخیردرجا زده و تیم ملی اسیر نام های تکراری شده است، اظهار کرد:  سال های سال است که لیگ با این شیوه برگزاری در حال پیگیری است و مشکلات زیادی دارد و من می دانم مقصر نه فدراسیون و سازمان لیگ است نه تیم ملی. نداشتن یک مکان ثابت، برنامه از قبل تعیین شده و شرح وظایف موجب شده است تا تداخل در کار سازمان لیگ، باشگاه ها و تیم ملی باشد. به زعم من هماهنگی لازم وجود ندارد. وحید مومنی رئیس سازمان لیگ واقعا در برگزاری لیگ مصصم است اما تعدد مسابقات بین المللی اخیر هم موجب شد تا لیگ نظم خود را از دست بدهد.

کارمان هنوز تمام نشده

صافی در خصوص قهرمانی تیمش در نیم فصل لیگ برتر بیان کرد: به هرحال با وجود تاخیر در برگزاری لیگ، تیم ما در نیم فصل در صدر جدول ایستاد. کارمان هنوز تمام نشده است اما از کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم که بسیار خوب کار کردند و اهدافمان را پیش بردند.

بیمه تعاون از سرمایه هایش به درستی بهره نبرد

صافی در خصوص ادعای «حسن روحانی» سرمربی تیم بیمه تعاون در خصوص دیدار رو در روی این تیم برابر دانشگاه آزاد و داوری به نفع تیم صافی در دو بخش کاتا و کمیته، بیان کرد: با احترامی که برای این تیم قائل هستم اما به نظرم تیمی که از سرمایه اش نمی تواند درست استفاده کند در ارنج کردن تیم، هماهنگی و کنترل تیم به صورت حرفه ای کم می آورد. تیم بیمه تعاون اشتباهات زیادی داشت و ما از این اشتباهات به نحو شایسته استفاده کردیم. خوشبختانه عملکرد تیم ما بیمه تعاون را غافلگیر کرد.

گلادیاتور مهمترین ستاره تاریخ ایران است!

روحانی در اظهاراتش تجدید نظر کند

او همچنین در خصوص ادعای روحانی مبنی بر لغزش بازیکنان دانشگاه آزاد در بخش کاتا و چشم پوشی داوران در کسر امتیاز، گفت: روحانی باید در خصوص اظهاراتش درخصوص کاتای تیمی تجدید نظر کند. این تیم را خیلی سال است می شناسم و به زیبایی اجرای فرم داشت و باید در نظر داشته باشیم تنها تیمی است که عنوان جهانی دارد. این تیم واقعا شایسته است و نمایش درستی از تعادل، نظم، ریتم، سرعت و قدرت را به نمایش گذاشت. کاتاروها در اوج تسلط و مهارت بودند و حتی باید با امتیازات بیشتری اول نسبت به بیمه تعاون می شدند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص برنامه های این تیم برای حفظ جایگاه در لیگ برتر اظهار کرد: از تیم دانشگاه آزاد بابت حضور مستمر در رشته های ورزشی مختلف و سرمایه گذاری علمی و عاقلانه ای که می کند، تشکر می کنم. دانشگاه آزاد به صورت چند جانبه در ورزش به ویژه کاراته حضور  و  زنجیره پیشرفت دانشگاه آزاد نیز در ورزش حال تکمیل است.  ما قطعا در آینده با لشگری صحبت می کنیم تا برنامه هایمان برای حفظ صدرنشینی را ارائه دهیم. مطمئنا آن ها هم از مابه  بهترین نحو حمایت می کنند. امیدواریم با تجربیاتی که داریم در حفظ جایگاه موفق باشیم. در این فاصله هم یک تغییراتی در تیم خواهیم داشت تا بهترین نتیحه را بگیریم.

پورشیب گلادیاتور کاراته است

صافی درباره هماهنگی تیم دانشگاه آزاد با فدراسیون کاراته برای تجلیل از ذبیح الله پورشیب به پاس درخشش 20 ساله در این رشته بیان کرد: پورشیب یکی از موثرترین و تاریخ سازترین ورزشکاران کاراته است که شهره جهانی دارد و سبک مبارزه خاص خود را داشت و چشم نواز بود. او با 20 سال حضور در تاتامی به معنای واقعی گلادیاتور بود. من برای پورشیب احترام زیادی قائلم و از آنجایی که بیشترین افتخارات تیم ما در زمان حضور پورشیب بوده، وظیفه خود دانستیم تا زحمات او را جبران کنیم. نهایتا با فدراسیون هماهنگ کردیم تا گوشه ای از زحماتش قدردانی شود.

بیشتر بخوانید:

253 258

کد خبر 1974355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =