شوکه‌کننده؛ به‌جای فروش طلا، اعتباری خرید کن!

در ادامه‌ی مطلب کامل توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید یک کارت بانکی سفارش دهید و تمام خدمات بانکی را دریافت کنید و در کنار آن هم در بازار طلا سرمایه‌گذاری کنید و مهمتر از همه، در ازای سرمایه‌گذاری خود، اعتباری دریافت کنید که می‌توانید آن را خرج کنید!

قطعاً همه نمی‌توانند تمام خریدهای خود را به‌صورت نقدی و در لحظه انجام دهند. به همین جهت خرید اعتباری سال‌هاست که بین فروشندگان و مصرف‌کنندگان جا اُفتاده و مرسوم است. در شکل قدیمی‌تر، معمولاً با دادن چک، خرید اعتباری انجام می‌شد. اما امروز، شاید با تغییر شرایط اقتصادی، البته به ضرر مردم، خرید اعتباری بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تقریباً راهی جز روی آوردن به خرید و فروش اعتباری ندارند.

کار به همینجا ختم نمی‌شود. با گسترش فناوری، پای خرید اعتباری حتی به بازار بورس هم باز شده و شما صرفاً با داشتن کد بورسی می‌توانید اعتباری خرید کنید!

البته خرید شما فقط خرید اعتباری نیست؛ بلکه در خدمت جدیدی که گروه کاریزما ارائه داده، شما هم در صندوق طلا سرمایه‌گذاری می‌کنید، هم اعتبار دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن خریدهای خود را انجام دهید.

قطعاً ذهن شما پر از سوال است که چنین چیزی چطوری ممکن است و چگونه انجام می‌شود. در ادامه‌ی مطلب کامل توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید یک کارت بانکی سفارش دهید و تمام خدمات بانکی را دریافت کنید و در کنار آن هم در بازار طلا سرمایه‌گذاری کنید و مهمتر از همه، در ازای سرمایه‌گذاری خود، اعتباری دریافت کنید که می‌توانید آن را خرج کنید!

با کاریزما کارت، اعتباری خرید کنید!

ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که کاریزما کارت چیست؟

کاریزما کارت، یک کارت بانکی یا در واقع نئوبانک است که از طرف گروه مالی کاریزما ارائه شده است. پشتوانۀ کاریزما کارت ، بانک خاورمیانه است. شما با داشتن کاریزما کارت می‌توانید تمام کارهای رایج بانکی خود را انجام دهید؛ مانند خرید و انتقال پول و ... که البته این موضوع مطلب جدیدی نیست! سرمایه‌گذاری در طلا و دریافت اعتبار داستان اصلی است!

چرا طلا؟ سرمایه‌گذاری در طلا به‌عنوان یک دارایی امن و پرارزش، به‌ویژه در زمان‌های نوسان اقتصادی و تورم بالا کاملاً توصیه می‌شود. طلا برخلاف ارزها و سهام، با کاهش ارزش مواجه نمی‌شود و از آنجا که منابع محدودی دارد، ارزش آن به مرور زمان حفظ و حتی افزایش می‌یابد.

همچنین، طلا در سطح جهانی کاملاً پذیرفته شده و می‌توان آن را به‌سرعت و به‌راحتی به پول نقد رایج تبدیل کرد. سرمایه‌گذاری در طلا نه تنها دارایی شما را در برابر نوسانات بازار محافظت می‌کند، بلکه با توجه به قابلیت نقدشوندگی بالا و رشد ارزش، یک انتخاب مطمئن و بلندمدت محسوب می‌شود.

شوکه‌کننده! به‌جای فروش طلا، اعتباری خرید کن!

کاریزما کارت چه ارتباطی با طلا دارد؟

همانطور که گفتیم کاریزما کارت، یک کارت بانکی است؛ دقیقاً مانند عابر بانک ملت، ملی، تجارت و ... که هر شخص یک یا چند عدد از این کارت‌ها را همیشه همراه خود دارد. اما کاریزما کارت یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد. با داشتن کاریزما کارت، شما می‌توانید در طرح پشتوانه طلا سرمایه‌گذاری کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن موبایل کاریزما، می‌توانید وارد بخش کاریزما کارت بشوید و موجودی حساب خود را مشاهده کنید. در کنار آن، طرح طلا را دارید که فقط کافیست آن را فعال کنید. پس از فعالسازی، می‌توانید مبلغ دلخواهی از موجودی حساب خود را به حساب طرح پشتوانه طلا منتقل کنید و بدین ترتیب شما در طلا سرمایه‌گذاری کرده‌اید، بدون آنکه طلایی خریده باشید یا فعالیت خاصی انجام داده باشید!

طلایی که شما در کاریزما کارت روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید، در حقیقت سکه و شمش‌های طلای سپرده‌شده در انبار بورس کالا هستند. بنابراین، اگرچه شما طلای فیزیکی دریافت نمی‌کنید، اما پول شما روی طلای واقعی سرمایه‌گذاری شده است. سازمان بورس، گروه کاریزما و بانک خاورمیانه پشتوانۀ و ضامن سرمایه‌گذاری شما هستند.

با سرمایه‌گذاری در طلا، موجودی حساب شما دیگر ریال نیست و بالعکس با بالا رفتن قیمت طلا موجودی حساب شما بیشتر و بیشتر می‌شود، اما بخش جذاب‌تر یا شوکه‌کننده قضیه اینجاست که کار شما با سرمایه‌گذاری در طلا خاتمه نمی‌یابد و شما با سرمایه‌گذاری در طلا، اعتبار دریافت می‌کنید!

منظور از دریافت اعتبار چیست؟

اعتبار را با یک مثال توضیح می‌دهیم. فرض کنید شما ۱۰ میلیون تومان در کاریزما کارت خود سرمایه دارید و قصد دارید میلیون تومان را در طلا سرمایه‌گذاری کنید. اما از طرفی نگران هستید که زمانی ممکن است به پول خود نیاز داشته باشید و بخواهید خریدی انجام دهید. اعتبار کاریزما کارت در این زمان به کمک شما می‌آید.

طبیعتاً اولین راهی که به ذهن می‌رسد این است که سرمایه‌گذاری در طلای خود را نقد کنیم و خرید خود را انجام دهیم. اما نیازی به این کار نیست! شما در اپلیکیشن کاریزما می‌توانید مشخص کنید تا چند درصد از موجودی حساب شما، به شما اعتبار داده شود.

برای مثال، اگر ۱۰۰ میلیون تومان در طرح طلای کاریزما کارت سرمایه‌گذاری کرده‌اید، می‌توانید بگویید تا ۴۰ درصد این مبلغ به شما اعتبار داده شود. به این ترتیب، شما می‌توانید بدون آنکه طلای سرمایه‌گذاری‌شده‌ی‌ خود را نقد کنید، تا ۴۰ میلیون تومان از اعتبار خود خرج کنید و در زمان مناسب تسویه حساب نمایید.

شوکه‌کننده! به‌جای فروش طلا، اعتباری خرید کن!

با اعتبار کاریزما کارت نگران سرمایه‌گذاری خود نخواهید بود و در زمان‌های اضطراری می‌توانید به راحتی خرج کنید بدون آنکه نیاز باشد سرمایه‌گذاری خود را نقد کنید. این قابلیت تنها در کارت کاریزما وجود دارد؛ کارتی که علاوه بر کارهای رایج بانکی، سرمایه‌گذاری مطمئنی را به شما هدیه می‌دهد.

مزایای سرمایه گذاری در طلا با کاریزما کارت

سرمایه‌گذاری در طرح طلای کاریزما کارت مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

۱. سرمایه‌گذاری فوری در طلا: با کاریزما کارت می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین در طلای پشتوانه‌دار سرمایه‌گذاری کنید، بدون نیاز به طی مراحل طولانی مانند انتقال وجه از طریق پایا و غیره.

۲. نقدشوندگی سریع: امکان نقد کردن سرمایه‌گذاری در هر زمان وجود دارد، به این ترتیب می‌توانید به‌سرعت دارایی خود را به وجه نقد تبدیل کنید.

۳. امنیت بالا: برخلاف خرید فیزیکی طلا که نیاز به نگهداری و محافظت فیزیکی دارد، با کاریزما کارت نیازی به ذخیره طلا در منزل یا صندوق امانات نیست و از ریسک‌های امنیتی دوری می‌کنید.

۴. کارمزدهای پایین‌تر: خرید و فروش طلا با کاریزما کارت معمولاً کارمزدهای کمتری نسبت به خرید طلا به‌صورت فیزیکی دارد و بسیار به‌صرفه‌تر است.

۵. حفظ ارزش در زمان تورم: سرمایه‌گذاری در طلای پشتوانه‌دار کاریزما به دلیل ارزش ثابت و رو به رشد طلا در زمان‌های نوسان اقتصادی و تورم به حفظ قدرت خرید کمک می‌کند.

۶. دسترسی آسان به سرمایه‌گذاری: امکان سرمایه‌گذاری در هر زمان و مکانی از طریق اپلیکیشن کاریزما وجود دارد، که فرآیند سرمایه‌گذاری را بسیار راحت‌تر می‌کند.

۷. عدم نیاز به مدیریت فیزیکی طلا: نیازی به بررسی شرایط نگهداری، خرید و فروش یا انتقال طلا به‌صورت فیزیکی ندارید؛ همه مراحل به‌صورت دیجیتال انجام می‌شود.

شوکه‌کننده! به‌جای فروش طلا، اعتباری خرید کن!

جمع‌بندی مطلب

سرمایه‌گذاری در طلا همواره، و به‌خصوص در شرایط بد اقتصادی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ ارزش دارایی‌ها و عقب نماندن از تورم است.

گروه مالی کاریزما در جدیدترین خدمت خود یعنی کاریزما کارت، این امکان را برای همه‌ی افراد فرآهم کرده است تا بتوانند موجودی حساب خود را در طرح پشتوانۀ طلا سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این، هر زمان که به پول نیاز داشته باشند، می‌توانند از اعتباری که خودشان مقدار آن را مشخص کرده‌اند، خرج کنند و در آینده تسوبه حساب نمایند.

با داشتن کاریزما کارت، هم کارت بانکی داریم، هم می‌توانیم در طلا و طرح‌های مختلف دیگر سرمایه‌گذاری کنیم، هم از افزایش قیمت طلا سود بگیریم و هم در قبال سرمایه‌گذاری خود اعتبار دریافت کنیم.

کد خبر 1972709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =