بختیاری‌زاده: حسینی قبول نکرد عذرخواهی کند

سرمربی موقت استقلال گفت حرف سیدحسین حسینی درباره دروازه‌بان بوسنیایی که ابتدای فصل به این تیم آمد درست نبود اما او حاضر به عذرخواهی نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست 3 بر صفر استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: قبل از هر چیزی به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم دست پُر به رختکن برگردیم ولی استفاده نکردیم. در نیمه دوم شروع بدی نداشتیم اما روی عدم تمرکز گل خوردیم. پس از آن بی‌نظم شدیم و با آمدن ماشاریپوف شکل‌مان خوب شد و توپ را هم به تیر زدیم. پس از گل دوم، تقریبا نظم تیمی و حسی که باید همراه با امید و حرفه‌ای رفتار کردن باشد، از دست دادیم و گل سوم را نیز خوردیم. ذوب‌آهن در نیمه دوم مستحق پیروزی بود. در نیمه اول، بالای 4،5 موقعیت داشتیم که از دست دادیم.

وی در مورد کنار گذاشته شدن سیدحسین حسینی و اینکه آیا با تصمیم مدیریت باشگاه بود یا او، گفت: همیشه یک تیم از نظر فنی به همه بازیکنانش نیاز دارد اما در فوتبال مهم‌تر از هر چیزی نظم، دیسیپلین و رفتار حرفه‌ای است که همه ارکان باشگاه باید داشته باشند. حسینی یکی از ستون‌های اصلی استقلال است و می‌دانیم چقدر برای این تیم زحمت کشیده است.

بختیاری‌زاده یادآور شد: حسینی کاپیتان استقلال است ولی تفکری در استقلال تبدیل به رفتار عادی شده و آن هم اینکه هر مشکلی که بوجود می‌آید، آن را رسانه‌ای می‌کنیم. باید ارتباط بین باشگاه، بازیکن، مدیریت و رسانه باشد اما وقتی صحبت از خانواده می‌کنیم دلیلی نمی‌شود مسائل ریز باشگاه رسانه‌ای شود. حسینی متأسفانه بعد از بازی با هوادار نکاتی را رسانه‌ای کرد که بهتر بود با مدیریت باشگاه صحبت می‌کرد.

سرمربی موقت استقلال گفت: حسینی حق داشت درباره قراردادش حرف بزند، چون سوء تفاهمی بوجود آمده بود. برای مدیریت باشگاه سنگین بود که مواردی را رسانه‌ای و بحثی را درباره بازیکنی که آمد و قرارداد نبست، عنوان کرد و گفت باشگاه به او پول داده است. باشگاه قویا اعلام کرد پولی به او نداده است. پس از این ماجرا، با حسینی تماس گرفتم و خواهش کردم به عنوان کاپیتان تیم حتی عذرخواهی نکن اما بحث پرداخت پول از سوی باشگاه به دروازه‌بان بوسنیایی درست نبوده و در مصاحبه‌ای بگو چنین چیزی نبوده است، اما قبول نکرد. حسینی ابتدا گفت انجام می‌دهم ولی پس از آن قبول نکرد. مدیریت باشگاه نیز به حسینی گفت تا مصاحبه‌ای انجام ندهی، نمی‌توانی به اردوی تیم بیایی.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: حسینی باید به کمیته انضباطی برود و مشکلش را حل کند. نبود حسینی یا هر بازیکنی می‌تواند کار را سخت کند، اما نمی‌تواند بهانه‌ای برای مربی یا بازیکنی برای هر مسئله‌ای باشد. مسابقه‌ای با حسینی بوده که باخته‌ایم اما دیداری نیز بوده که می‌توانستیم ببازیم ئ نجات‌مان داده است. بحث ما جمعی است و باید یاد بگیریم گروه مهم‌تر است.

وی افزود: وقتی دستمزد حرفه‌ای می‌گیریم گفتار و رفتارمان نیز باید حرفه‌ای باشد. به عنوان بازیکن بزرگ تیم نباید به راحتی مسئله خودت و مدیریت را رسانه‌ای کنی. برخی از صفحات مجازی به دروغ چیزی را انعکاس دادند و او نیز در مصاحبه‌ای آن را اعلام کرد. حسینی حاضر نشد درباره موضوع آن بازیکن قبول کند که اشتباه کرده است. من از سه روز قبل، ذهنیتم این بود که خالدآبادی بازی کند. اینطوری نیست که بگوییم چون خالدآبادی بازی کرد، سه گل خوردیم. ما در نیمه دوم به بدترین نوع ممکن گل خوردیم. این شکست‌ها برای هر تیمی می‌تواند اتفاق بیفتد. برای بزرگ‌ترین تیم‌ها نیز ده‌ها نمونه دارم که این گونه شکست خورده‌اند. باید از فردا تمرکز کنیم و راه‌مان را ادامه دهیم و به جز این راهی نداریم.

بختیاری‌زاده در خصوص شعارهای هواداران استقلال علیه احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه گفت: خودم بازی کرده‌ام و بازیکنان را درک می‌کنم. ما به هواداران متعهد هستیم اما برای من عجیب بود زمانی که گلی دریافت نکرده‌ایم و خوب بازی می‌کنیم شعار و توهین علیه مدیریت و مالک باشگاه صورت می‌گیرد. من سخنگوی این افراد نیستم اما با هم در ارتباط بوده و یک خانواده هستیم. بازیکن در این شرایط می‌خواهد دست به کار بزرگی بزند و گل بزند اما این اتفاقات باعث می‌شود که درصد اشتباهاتش بالا برود. جو غیرفوتبالی بود و قشنگ نبود. هنوز عقب نیفتاده بودیم که یک بخش شعارها توهین و یک بخش شعار حیا کن، رها کن بود. اینها دلیلی نمی‌شود ببازیم ولی این رفتارها زیبنده هواداران استقلال نیست.

بیشتر بخوانید:

257 251

کد خبر 1972564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =