زیرساخت‌های حمل‌ونقل محمدیه از محل ارزش افزوده نوسازی شد

شهردار محمدیه گفت: زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی محمدیه از محل اعتبارات ارزش افزوده واریزی اداره مالیات، صد در صد نوسازی شده است و خدمات بصورت رایگان ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «محمد پیری» شهردار محمدیه در بازدید از پارک سوار محمدیه ضمن تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اظهارکرد: رایگان کردن حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری جهت رفاه شهروندان از خدمات ماندگاری است که قطعا برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: کاهش آلودگی صوتی، ارتقای بهداشت و سلامت عمومی، توجه به زیست شهری و ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از مهم ترین نتایج مثبت رایگان کردن حمل و نقل عمومی است که قابل توجه می باشد.

شهردار محمدیه عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱از محل اعتبارات ارزش افزوده واریزی اداره مالیات، زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی محمدیه صد در صد نوسازی شد و خدمات حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری به صورت رایگان اجرا می شود.

پیری در پایان بیان کرد: شهروندان در حفظ بیت المال کوشا باشند و به منظور کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست و توجه به سلامت شهروندان از حمل و نقل عمومی رایگان استفاده نمایند.

46

کد خبر 1971257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =