عکس | خشم یوونتوسی‌ها از کنایه سنگین رونالدو

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر با هم‌تیمی سابقش در یوونتوس مزاحی انجام داد که برای طرفداران یوونتوسی او چندان خوشایند نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از حواشی جالب بازی شنبه شب تیم‌های ملی لهستان و پرتغال در هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، تجدید دیدار دو دوست و هم‌تیمی قدیمی در تونل ورزشگاه ملی ورشو بود.

به گزارش تسنیم، در حاشیه این بازی که با پیروزی 3 بر یک پرتغالی‌ها همراه بود، کریستیانو رونالدو کاپیتان کهنه‌کار پرتغال با وویچخ شزنی سنگربان سابق تیم ملی لهستان که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بود، ملاقات داشت و برای لحظاتی با هم‌تیمی سابقش در یوونتوس خوش و بش کرد.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، رونالدو پس از در آغوش گرفتن شزنی با تعدادی از طرفداران کم سن و سال خودش است عکس یادگاری می‌گیرد و در حالی که دارد به آنها امضا می‌دهد، از شزنی می‌پرسد که آیا از اوضاعش راضی است و پس از آنکه پاسخ مثبت می‌شوند، به حالتی طنزآمیز و با خنده به او می‌گوید: «باید خودت را بازنشسته می‌کردی تا به یک تیم بزرگ بروی».

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ,

شزنی در حالی به بارسلونا پیوست تا جای خالی مارک آندره تراشتگن مصدوم را پر کند که در پایان فصل گذشته طی توافقی دوجانبه که با یوونتوس داشت از این تیم جدا شد و پس از حضور در یورو 2024 نیز دستکش‌هایش را آویزان کرد.

258 258

کد خبر 1970911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =