شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور/ شهرت محصولات شرکت فرادانه فراسوی مرزهای کشور

فارس نوشت : شرکت فرادانه بزرگترین واحد تولیدکننده خوراک آبزیان در کشور و غرب آسیا محسوب می‌شود و همچنین صادرات محصولات تولیدی در این واحد برای کشور ارزآوری به همراه دارد.

 آبزیان یکی از محصولاتی است که زنجیره ارزش آن در چهارمحال و بختیاری تکمیل شده و این مسئله موجب شده تا ارزش افزوده این محصول نیز بالا برود.

فرادانه یکی از واحدهای تأثیرگذار در زنجیره ارزش آبزیان در چهارمحال و بختیاری و حتی کشور است که به تولید خوراک آبزیان می‌پردازد و این واحد در قطب صنعتی شهرکرد واقع شده است،

این واحد بزرگترین واحد تولیدکننده خوراک آبزیان در کشور و غرب آسیا محسوب می‌شود و همچنین صادرات محصولات تولیدی در این واحد برای کشور ارزآوری به همراه دارد.

واحد تولیدی خوراک آبزیان فرادانه نقش اساسی در تأمین غذای آبزیان پرورشی دارد، در سال گذشته این واحد توانسته است با افزایش راندمان تولید و بهبود کیفیت محصولات گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت بردارد.

قطعاً واحدهای تولیدی که در راستای تکمیل زنجیره ارزش محصولات در کشور ایجاد می‌شوند، از هر جهت حائز اهمیت هستند و باید مورد حمایت متولیان امر قرار بگیرند.

شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور است

شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور/ شهرت محصولات شرکت فرادانه فراسوی مرزهای کشور

مهدی عرب  گفت: شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور است، اما تبلیغات پیشرفته و مشکلاتی نظیر توافق نامه‌های تجارت ترجیحی، زیرساخت‌های صادراتی، پایانه‌های مرزی، مبادلات ارزی دیگر شرکت‌ها مانع از دیده‌ شدن این واحد تولیدی شده است.

مدیر بازرگانی شرکت فرادانه ادامه داد: هدف این شرکت در گام اول تأمین نیازهای کشور در حوزه آبزیان و در گام دوم تولید محصول با کیفیت است.

وی با بیان اینکه مجموعه فرادانه معتقد است انجام کار بین‌المللی و کار کردن با دنیا منجر به توسعه می‌شود،افزود: همین فکر منجر شده محصولات این شرکت با برندهای خوب و مطرح دنیا رقابت کند و استاندار مواد اولیه و تولید شرکت خوراک آبزیان فرادانه توسعه پیدا کرده است.

عرب بیان کرد: در غرب آسیا کشورهایی مانند ایران، هندوستان و ترکیه در تولید خوراک آبزیان بیشتر فعال هستند، اما شرکت فرادانه در غرب آسیا در ۱۱ کشور فعالیت می‌کند.

مدیر بازرگانی شرکت فرادانه با بیان اینکه این شرکت در کشور عراق ۶۵ تا ۷۰ درصد بازار محصول خوراک آبزیان را در اختیار دارد، اضافه کرد: هم‌اکنون صادرات این محصول به ترکیه، جنوب خلیج فارس و آسیا میانه فعال بوده و بعد از اتفاقات اوکراین استقبال خوبی در آسیای میانه از محصولات این شرکت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: محصولات شرکت فرادانه با برندهای تجاری مطرح دنیا در کشورهایی مانند ارمنستان رقابت می‌کند و در این کشور مصرف می‌شود و نتایج خوبی را به‌ همراه داشته است.

عرب عنوان کرد: کیفیت ممتاز محصولات شرکت فرادانه باعث شده از فرآورده‌های آبزیان تولید شده استقبال خوبی انجام بگیرد.

مدیر بازرگانی شرکت فرادانه، تصریح کرد: شرکت فرادانه مسیری را شروع کرده است که محصولات با کیفیت‌تر و با ارزش افزوده بیشتری تولید شود، به‌عنوان مثال ماهی قزل‌آلا به صورت کنسرو و پوچ تولید و به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت فرادانه سال گذشته توانست محصولاتی با چربی ارزش افزوده و سطح بالایی از انرژی تامین کند، افزود: همچنین خوراک نرسری میگو امسال در سطح گسترده‌ای تولید می‌شود که این خوراک میزات تلفات آبزیان را کاهش و شانس بقا را افزایش می‌دهد.

عرب بیان کرد: تولید خوراک نرسری در شرکت فرادانه با نشان‌های تجاری برتر دنیا در حال رقابت است و این محصول به آسیای میانه، ترکیه، قفقاز، ارمنستان و گرجستان صادر می‌شود.

صادرات محصولات فرادانه به ۱۰ کشور

در ادامه محمد ایزدی گفت: شرکت فرادانه در حال حاضر محصولات خود را به ۱۰ کشور از جمله عراق، افغانستان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و گرجستان صادر می‌کند.

مدیر صادرات شرکت فرادانه ادامه داد: با توجه به نیروی کار و انرژی بهینه در ایران کیفیت تولیدات این شرکت با کشورهای اروپایی رقابت می‌کند و همین امر باعث به دست آوردن بازار خوبی در ترکیه و ارمنستان شده است.

وی افزود: شرکت فرادانه سال گذشته ۲۰ هزار تن صادرات داشته است و امسال نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات این شرکت را شاهد هستیم که نشان از ارتقای کیفیت محصولات است.

ایزدی بیان کرد: وجود بیماری در مزارع میگو باعث شد تمرکز بیشتری بر صادرات شود.

مدیر صادرات شرکت فرادانه خاطرنشان کرد: بازارهای هدف برای صادرات آینده کشورهای روسیه، هند و کشورهای آفریقایی هستند.

شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور/ شهرت محصولات شرکت فرادانه فراسوی مرزهای کشور

توجه به خدمات پس از فروش در شرکت فرادانه


حجت‌الله علی‌رحیمی  گفت:کیفیت پایدار محصولات از اولویت‌های اصلی این شرکت است.

کارشناس خارجی شرکت فرادانه ادامه داد: تأمین مواد اولیه به دلیل تحریم‌ها از مشکلات واحدهای تولیدی محسوب می‌شود و غالبا کشورهایی که صادرکننده هستند واردات مواد اولیه هم انجام می‌دهند.

وی با اشاره به خدمات پس از فروش شرکت فرادانه،  افزود: این خدمات بیشتر از گذشته انجام می‌شود و اگر کشوری محصولات متفاوتی را درخواست کند باتوجه به اقلیمی که دارند پاسخ آنان داده می‌شود که بهره‌وری بیشتری داشته باشند.

علی‌رحیمی با اشاره به خدمات پس از فروش این شرکت بیان کرد: اگر به تغییری نیاز باشد یا اعتراضی خریداران محصولات داشته باشند می‌توانند از طریق کارشناسان به شرکت منتقل کنند.

کارشناس خارجی شرکت فرادانه عنوان کرد: استفاده از این محصولات در مزارع پرورش ماهی باعث رشد آبزی‌پروری می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت فرادانه برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که افزایش صادرات و بازارهای جهانی باعث گسترش بازار کار و اشتغال می‌شود.

شرکت فرادانه بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور/ شهرت محصولات شرکت فرادانه فراسوی مرزهای کشور

حضور شرکت فرادانه در نمایشگاه FUTURE FISH EURASIA

مصطفی علی‌شیری  گفت: شرکت دانش بنیان فرادانه یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده تخصصی خوراک آبزیان ایران است که توانسته ریجستری یا مجوز صادرات خوراک آبزیان را به کشور ترکیه کسب کند.

کارشناس فروش و بازاریابی شرکت فرادانه ادامه داد: در حال حاضر به صورت مستمر خوراک‌هایی شامل انواع خوراک ماهی قزل‌آلا، ماهیان خاویاری و ماهیان دریایی به این کشور از شرکت فرادانه صادر می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه خوراک این شرکت از طریق کشور ترکیه با استقبال بی نظیری مواجه شده و در این راستا شرکت فرادانه قصد دارد با هدف جذب مشتریان ثابت و با حفظ مشتریان بازاریان داخلی و بازیابی محصولات نهایی شیلاتی شامل انواع آبزیان پرورشی، مثل ماهی، میگو پرورشی و یا فیله فراوری شده این آبزیان و همچنین کنسرو ماهی قزل آلا و آگاهی بخشی در خصوص هلدینگ فرادانه در تمامی زنجیره‌های عرضه ارتباط مستقیم با مشتریان ایجاد و ارتباط شبکه‌های تجاری بین المللی همکاری با تأمین کنندگان مواد اولیه در سطح بین المللی همچنین شناخت شرایط کلی و کنونی بازار کشور ترکیه تعامل با شرکت‌های بین المللی در نمایشگاه «فیوچهر فیش اوراسیا» که از ۱۰ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۴ مورخ ۱۹ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر «ازمیر ترکیه» در حوزه محصولات غذاهای دریایی و آبزی پروی و تجهیزات پرورشی ماهی در سالنی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت ترکیه‌ای و شرکت‌های بین المللی با تیم تخصصی خودش از واحد بازرگانی تولید تحقیق و توسعه شرکت کند.

علی‌شیری از علاقمندان دعوت کرد که به غرفه شرکت فرادانه واقع در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

کارشناس فروش و بازاریابی شرکت فرادانه خاطرنشان کرد: اکثر کارخانجات مهم دنیا در این نمایشگاه حضور دارند و این برای محک زدن شرکت فرادانه می‌تواند نقطه بسیار مثبتی باشد.

46

کد خبر 1969015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =