مدیریت خوب انتظامی خود گواه خدمت رسانی به مردم است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امنیت در استان کردستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: مدیریت خوب انتظامی استان خود گواه خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ماموستا فایق رستمی  در دیدار با سردار" سردار آزادی" و دیگر مسئولان انتظامی استان  با تبریک هفته انتظامی به حافظان امنیت در استان، بیان داشت: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی  مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد و این جای شکر گزاری دارد.

وی افزود: در طول سال از نزدیک شاهد شجاعت و  از خودگذشتگی حافظان امنیت از نوار مرز تا داخل شهرها هستیم که با جان و دل در جهت ایجاد امنیت به مردم خدمت می کنند که این خود مایه افتخار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره  به مردم داری پلیس در استان گفت: مردم استان به خوبی از مردم دارای و دلسوزی  سردار" علی آزادی" فرمانده انتظامی استان  یاد می کنند که ما قدردان زحمات مجموعه انتظامی استان از نوار مرز تا داحل شهرها هستیم.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مدیریت خوب انتظامی استان  خود گواه خدمت رسانی است، تصریح کرد: شاهد اخلاق مداری ، فداکاری و ایثار پلیس کردستان در ماموریت گوناگون در طول سال و همواره  مدیون  این زحمات هستیم.

 کشف بیش از ۴۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق

سردار " علی آزادی " با  اشاره به شعار امسال انتظامی "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار" بیان داشت: حفظ امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس است و اگرچه شهدای زیادی در راستای تأمین نظم و امنیت مظلومانه به شهادت رسیده‌اند اما این راه با افتخار ادامه دارد.

وی عنوان کرد: یکی از شعارهای محوری انتظامی مردم‌داری و کمک به ارتقای امنیت در استان است که برای تحقق این هدف جان می‌دهیم

فرمانده انتظامی استان کردستان  در ادامه به اقدامات پلیس استان  در ۶ ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و با بیان اینکه ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی در استان کشف شده است، گفت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده از ابتدای سال تاکنون  بیش از ۴۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان اینکه ۷۰درصد جرایم سایبری مربوط به جرایم مالی در استان است، خاطر نشان کرد: آموزش و آگاه سازی شهروندان در این موارد با جدیت در دستور کار و مورد تاکید است.

وی افزود: یک هزارو ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده و این آمار نشان از تلاش همکاران می باشد و این امر نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 1967573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =