فروش ۸۰۰ دستگاه تویوتا کمری فقط در یک روز! /عکس

در میان محبوبیت بیش از حد شاسی‌بلندها و SUV ها و مرگ سدان‌های مختلف در دنیای امروز خودرو، همچنان یک سدان به شکل با شکوهی به حضور خود در بازار ادامه می‌دهد.

امیرمسعود عابدین_ ‌تویوتا کمری، خودرویی است که یک تنه در برابر موج ورود شاسی‌بلندها ایستاده است. تویوتا اخیراً نتایج فروش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ را در ایالات متحده منتشر کرده که در آن، کمری همچنان در نمودارهای فروش رشد می‌کند. به گفته این کمپانی ژاپنی، کمری بدون هیچ دردسری افزایش فروش ۱٫۷ درصدی داشته و به میزان فروش ۲۲۹۳۴ خودرو افزایش یافته است. حتی چشمگیرتر از آن، عملکرد کمری تا ماه سپتامبر است که با رشد ۴٫۴ درصدی، به ۲۲۷۵۷۶ خودرو افزایش یافت.

نکته جالب اینجاست که با در نظر گرفتن ۲۷۳ روز (بین ۱ ژانویه تا ۳۰ سپتامبر)، تویوتا روزانه به طور متوسط ۸۳۳.۶ دستگاه کمری فروخته است! در واقع، اگر فقط روزهای کاری را محاسبه کنیم، این عدد حتی بالاتر هم می‌رود.

فروش ۸۰۰ دستگاه تویوتا کمری فقط در یک روز! /عکس

برادر کوچکتر کمری، یعنی کرولا هم سال خوبی را گذرانده است. تا ماه سپتامبر، با رشد ۶٫۹ درصدی، فروش کرولا به ۱۷۷۰۹۲ خودرو افزایش یافته است. این عدد فروش روزانه ۶۴۸.۶ دستگاهی را نشان می‌دهد.

وقتی از سدان‌ها دور شویم، اعداد برای شاسی‌بلندهایی مانند RAV۴ بسیار بهتر به نظر می‌رسند. در ۹ ماه اول سال، تویوتا راو ۴ به فروش ۳۵۰۳۳۱ دستگاهی رسیده که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه ۱۵٫۷ درصدی نسبت به فاصله ژانویه تا سپتامبر سال ۲۰۲۳ است. این عدد نشان‌دهنده این است که تویوتا از ابتدای سال، روزانه ۱۲۸۳ دستگاه RAV۴ فروخته است.

منبع: motor۱

۳۲۲

کد خبر 1966601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =