۰ نفر
۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
مریل استریپ به تلویزیون می‌آید

مریل استریپ در سریال اقتباسی «اصلاحات» از جاناتان فرانزن، بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مریل استریپ به زودی در نقش تلویزیونی بعدی خود دیده خواهد شد زیرا به سریال اقتباسی از رمان «اصلاحات» جاناتان فرانزن پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فرانزن در حال نوشته فیلمنامه اقتباسی از رمان خودش است و به عنوان تهیه کننده اجرایی هم حضور خواهد داشت.

این پروژه پیش از این از برنامه‌های در صف تولید استودیوی تلویزیونی پارامونت بود، اما تابستان امسال تولیدش متوقف شد. در حال حاضر سرویس یا شبکه پخشی به این پروژه ملحق نشده، اما قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

«اصلاحات» که سال ۲۰۰۱ منتشر شد داستان یک زوج مسن را روایت می‌کند که سعی می‌کنند با سه فرزند بزرگسال خود یک جشن کریسمس را با وجود سلامتی نامناسب پدر برگزار کنند.

این اولین باری نیست که سعی می شود تا این رمان به صفحه نمایش برسد و پیش از این، ساخت نسخه سینمایی آن مد نظر بود، اما هرگز محقق نشد. پس از آن، اچ‌بی‌او سال ۲۰۱۱ ساخت آزمایشی آن را سفارش داد، اما سال ۲۰۱۲ آن هم متوقف شد.

به هر حال این جدیدترین نقشی است که مریل استریپ در تلویزیون پذیرفته و وی به تازگی در فصل‌های ۳ و ۴ کمدی پرطرفدار «فقط قتل‌های در ساختمان» شبکه هولو ظاهر شد و نامزدی گلدن گلوب و امی را کسب کرد. او همچنین اخیراً در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» شبکه اچ‌بی‌او بازی کرده که برای آن هم نامزد گلدن‌گلوب و امی شده است. این بازیگر ۲۱ نامزدی اسکار دریافت کرده و برای فیلم‌های «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی» و «بانوی آهنین» جایزه اسکار را برده است.

فرانزن از نویسندگان محبوبی است که رمان‌هایی چون «تقاطع»، «پاکی»، «آزادی»، «حرکت قوی» و «شهر بیست و هفتم» را در کارنامه دارد.

245245

کد خبر 1964260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =