رقیب خوش‌قیمت گلکسی زد فلیپ با طراحی جذاب رونمایی شد/ عکس

اینفینیکس از گوشی تاشدنی جدید خود با فرم صدفی رونمایی کرد که در کنار ظاهر جذابش قیمت مناسبی هم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، اینفینیکس اولین گوشی تاشدنی خود را با نام زیرو فلیپ معرفی کرد و به بازار گوشی‌های تاشو پیوست. این برند برای اولین‌بار از طراحی صدفی استفاده می‌کند. این دستگاه شباهت زیادی به تکنو فانتوم V Flip۲ دارد که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد.

اینفینیکس زیرو فلیپ که به‌نوعی رقیب خوش‌قیمت گلکسی زد فلیپ ۶ به‌شمار می‌آید دارای صفحه‌نمایش داخلی ۶٫۹ اینچی از نوع LTPO اولد (با نام تجاری امولد) با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت است. صفحه‌نمایش بیرونی نیز یک پنل ۳٫۶۴ اینچی اولد با وضوح ۱۰۶۶ × ۱۰۵۶ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۲ است.

اینفینیکس زیرو فلیپ

Infinix

دوربین‌های دوگانه به‌صورت عمودی روی صفحه‌نمایش بیرونی قرار دارند. دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوبین فوق عریض نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیسکلی هم در صفحه‌نمایش اصلی تعبیه شده است.

هر سه دوربین می‌توانند ویدیوی ۴K ضبط کنند. اینفینیکس قابلیت ادغام یکپارچه‌ی این گوشی با دوربین‌ گوپرو را ارائه کرده که امکان استفاده از صفحه‌نمایش اصلی زیرو فلیپ به‌عنوان منظره‌یاب را فراهم می‌کند.

گوشی اینفینیکس مدل زیرو فلیپ ۱۹۵ گرم وزن دارد و ضخامت آن در حالت بسته و باز به ترتیب به ۱۶ و ۷٫۶ میلی‌متر می‌رسد. هر دو بخش دستگاه در هنگام بسته‌شدن به‌طور کامل روی هم قرار می‌گیرند و شکافی بین آن‌ها باقی نمی‌ماند. لولای زیرو فلیپ از زوایای ۳۰ تا ۱۵۰ درجه نیز پشتیبانی می‌کند.

اینفینیکس زیرو فلیپ

Infinix

اینفینیکس زیرو فلیپ

اینفینیکس زیرو فلیپ

گوشی تاشدنی زیرو فلیپ مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۰۲۰، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. رابط کاربری X۰S ۱۴.۵ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ هم در این گوشی دیده می‌شود. اینفینیکس وعده‌ی دو به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید و ۳ سال به‌روزرسانی امنیتی برای این دستگاه می‌دهد.

باتری استفاده شده در زیرو فلیپ ظرفیت ۴۷۲۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ سریع سیمی ۷۰ واتی پشتیبانی می‌کند. زیرو فلیپ در رنگ‌های مشکی Rock Black و صورتی Blossom Glow عرضه می‌شود. قیمت گوشی جدید اینفینیکس ۶۴۵ دلار تعیین شده است.

۲۲۷۲۲۷

کد خبر 1963479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =