محبوبیت ویژه سردار در امارات؛ او آقای گل می‌شود!

با وجود درخشش آزمون در شباب الاهلی، اما اظهارات عجیب یک تحلیلگر اماراتی و انتقاد از عملکرد سردار، باعث شد تا کاربران اماراتی به انتقاد از این تحلیلگر پرداخته و اعتبار اظهارات او را در حد یک ترشی فروش بدانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درخشش سردار آزمون در لباس شباب الاهلی ادامه دارد و ستاره ایرانی روز یکشنبه موفق شد در نبردی سخت و دشوار برابر الوحده، مرد شماره یک تیمش باشد و ضمن به ثمر رساندن دو گل، پایه گذار گل پیروزی بخش تیمش نیز بود و به رکورد هشت گل در هفت بازی برای تیم اماراتی رسید.

به گزارش ورزش سه، پس از حضور در لورکوزن و رم، پیوستن به شباب الاهلی یک انتخاب غیرمنتظره برای آزمون محسوب می‌شد اما ستاره ایرانی به خوبی توانسته است خودش را در ترکیب اصلی تیم جا بیندازد و با وجود این درخشش، یک کارشناس اماراتی به اظهارنظر عجیبی درخصوص سردار پرداخته که واکنش‌های گسترده ای را از سوی کاربران اماراتی به دنبال داشته است.

عادل العامری، کارشناس ورزشی شبکه امارات، با انتقادی تند از باشگاه شباب الاهلی، مدعی شده بود که این تیم فقط به خاطر نام سردار آزمون با او قرارداد بسته و به آمار ضعیف او توجه نکرده است. العامری گفته بود: «شباب الاهلی بر چه اساسی با سردار آزمون قرارداد بسته؟ آیا فقط به خاطر اسم او؟ چون آمارش ضعیف است.»

2085899

این گفت‌وگوی عجیب پس از دیدار اخیر شباب الاهلی شکل گرفت. در استودیو برنامه شبکه اماراتی، زمانی که مجری برنامه گفت که سردار آزمون با گل‌هایش پاسخ اظهارات پیشین عادل العامری را داده است، این تحلیلگر در پاسخ گفت: من هنوز هم سر حرف‌هایم هستم و سردار آزمون آمار ضعیفی دارد. این حرف من نیست و چیزی است که آمار و ارقام بازیکن این را می‌گوید. من نمی‌گویم او بازیکن کوچکی است بلکه می‌گویم آمارش ضعیف است.

پس از وایرال شدن این ویدیو در فضای مجازی، کاربران اماراتی با تمسخر به این اظهار نظر واکنش نشان داده‌اند. سردار آزمون در این مدت هشت گل به ثمر رسانده و سه روز پیش نیز در دیدار حساس مقابل الوحده که با نتیجه ۵-۴ به سود شباب الاهلی به پایان رسید، موفق به زدن دو گل و ارسال یک پاس گل شد. این عملکرد بی‌نظیر، باعث شد هواداران به العامری اعتراض کنند و از او بپرسند که سردار دیگر باید چه کاری انجام دهد تا تحسین شود؟

در ادامه، نظرات کاربران اماراتی در شبکه‌های اجتماعی:

- عادل العامری (تصریح سابق): «شباب الاهلی بر چه اساسی با سردار آزمون قرارداد بست؟ آیا فقط به خاطر اسمش؟ چون آمارش ضعیف است.»
نظر شما درباره عملکرد بازیکن پس از ۷ بازی با شباب الاهلی چیست؟

* «خیلی ضعیف، باورم نمی‌شود که فقط ۸ گل در ۷ بازی زده!» 
* «موافقم، او باید حداقل ۲۰ گل می‌زد!» 
* «ماشالله بهش، فوق‌العاده است، خدا حفظش کنه!» 
* «این تحلیلگر در نهایت به یک سوژه خنده تبدیل شد!» 
* «آمار بازیکن خلاف آن چیزی است که گفته شد... قرارداد بسیار خوبی است و ان‌شاءالله سردار به درخشش خود در شباب الاهلی ادامه می‌دهد.» 
* «۸ گل از سوی یک بازیکن عادی! من می‌گویم بر دنیا سلام کن... سردار بهترین مهاجم لیگ ماست.» 
* «باید هر بازی هت‌تریک کند تا راضی شوند.» 
* «بازیکن فوق‌العاده‌ای است؛ قبل از این آمار هم در بالاترین سطح بازی کرده، تحلیلگران نیاز به تحلیل دارند!» 
* «از همان اول گفتم که اگر از مصدومیت در امان بماند، قطعاً آقای گل لیگ خواهد شد.» 
* «برعکس حرف‌های این تحلیلگر، سردار یک بازیکن عالی است، یک مهاجم قدرتمند.» 
* «اگر سردار شکست می‌خورد، می‌گفتید تحلیلگر اسطوره‌ای است. او فقط درباره آمار ضعیف بازیکن صحبت کرد ولی یادش رفت که از یک لیگ قوی به یک لیگ ضعیف آمده است.» 
* «بعضی از تحلیلگران فقط با دعای والدین تحلیلگر شدند!» 
* «منظورت کارشناس جهانی عادل العامری است؟! برنامه‌ای که او اجرا می‌کند، هیچ‌کس آن را نمی‌شناسد، انگار دارند در یک محفل غیررسمی بحث می‌کنند.» 
* «هرکسی می‌تواند جلوی دوربین بیاید و ادعا کند کارشناس است. من ۴۵ ساله‌ام و اولین باری است که اسم عادل العامری را می‌شنوم.» 
* «خیلی تحلیلگر عجیبی است، همه تحلیل‌هایش اشتباه است.» 
* «من نمی‌دانم تلویزیون بر چه اساسی این افراد را به عنوان تحلیلگر می‌آورد. برخی تحلیلگران فقط در حد فروشنده ترشی هستند! تحلیل فوتبال برایشان مناسب نیست. به همین دلیل است که ورزش ما از دست چنین افراد ضعیفی رنج می‌برد.» 
* «برو عینکت را دور بینداز، چون دیگر فایده‌ای برایت ندارد. الان باید جراحی لیزیک کنی!» 
* «بازیکن سردار آزمون در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و تاکنون در هر بازی حداقل یک گل به ثمر رسانده است. اما به نظر می‌رسد برخی نمی‌توانند او را بپذیرند چون نماینده کارهای آنها نیست.»

258258

کد خبر 1962426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =