راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار

در این مقاله به‌عنوان راهنمای خرید گوشی موبایل میان‌ رده در بازار ابتدا قصد داریم درباره نکات مهم خرید گوشی‌ موبایل میان‌ رده صحبت کنیم و به معرفی چند مورد از بهترین گوشی‌های میان‌ رده سامسونگ و شیائومی بپردازیم.

گوشی‌های موبایل میان‌ رده به‌دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی مانند قیمت‌های مناسب و متنوع، کیفیت بالا و قابلیت‌های خوب در سال‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده‌اند. تنوع بالای گوشی‌ موبایل میان‌ رده در برندهای مطرحی مانند سامسونگ و شیائومی انتخاب را برای مشتریان سخت‌تر کرده‌است.

در این مقاله به‌عنوان راهنمای خرید گوشی موبایل میان‌ رده در بازار ابتدا قصد داریم درباره نکات مهم خرید گوشی‌ موبایل میان‌ رده صحبت کنیم و به معرفی چند مورد از بهترین گوشی‌های میان‌ رده سامسونگ و شیائومی بپردازیم.

نکات کلیدی خرید گوشی موبایل میان‌ رده

برای انتخاب و خرید گوشی‌های میان‌ رده باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که با کیفیت ترین و بهرین قیمت گوشی موبایل را انتخاب کنید که این نکات عبارت‌اند از:

توجه به پردازنده میان‌ رده

قلب تپنده تمام گوشی‌های هوشمند موبایل، پردازنده است. یکی از نکات مهمی که توجه به آن در خرید گوشی‌های موبایل میان رده اهمیت زیادی دارد، توجه به پردازنده و رم گوشی است. در زمان انتخاب گوشی به سراغ گوشی‌هایی بروید که دارای پردازنده‌هایی مانند Snapdragon ۸+ Gen۱ و Snapdragon ۷s Gen ۲، MediaTek Helio G و Dimensity باشند. این پردازنده‌ها باعث اجرای راحت و بدون مشکل اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها می‌شوند.

توجه به رم و حافظه داخلی گوشی میان‌ رده

یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید گوشی‌های میان‌ رده توجه به رم و حافظه داخلی گوشی موردنظر است. رم گوشی حداقل باید بین ۶ تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن بین ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت باشد تا به‌راحتی بتواند چند برنامه را به‌صورت هم‌زمان و بدون بروز هیچ مشکلی پشتیبانی کند. هرچه رم و حافظه داخلی گوشی بیشتر باشد، قابلیت نصب برنامه‌ها و بازی‌های سنگین‌تری را دارد و فایل‌های زیادی را می‌توان در آن ذخیره کرد.

توجه به کیفیت دوربین گوشی میان‌ رده

نکته دیگری که در مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار به آن می‌پردازیم، این است که برای ثبت خاطرات زیبای خود و تولید محتواهای تصویری باکیفیت برای شبکه‌های اجتماعی درآمدزایی مانند اینستاگرام، توجه به میزان کیفیت دوربین گوشی میان‌ رده، تعداد پیکسل‌ها، قابلیت‌های نرم‌افزاری، کیفیت سنسورها و حالت‌های چندگانه دوربین را فراموش نکنید.

توجه به صفحه‌ نمایش گوشی میان‌ رده‌

هنگام کار با گوشی بیشترین زمان کاربران با صفحه‌ نمایش گوشی می‌گذرد. درواقع صفحه‌ نمایش اصلی‌ترین عامل در تجربه رابط کاربری گوشی‌های موبایل است. در زمان خرید گوشی سعی کنید مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای صفحه‌ نمایش Full HD و +Full HD و تکنولوژی IPS LCD یا AMOLED هستند.‌ از ویژگی‌های این نوع صفحه‌ نمایش می‌توان به ارائه رنگ‌های روشن و زنده، بهبود تجربه تماشای فیلم و جست‌وجو در مرورگر اشاره کرد.‌

توجه به ظرفیت و میزان شارژدهی باتری گوشی

ظرفیت باتری گوشی میان‌ رده‌ای که برای خرید انتخاب می‌کنید، بهتر است بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر باشد و از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند تا باتری گوشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ شود. برای مدیریت باتری به میزان مصرف انرژی صفحه‌ نمایش و پردازنده گوشی توجه داشته باشید.

توجه به طراحی، جنس بدنه، اتصالات و امکانات اضافی گوشی

نکات دیگری که توجه به آن‌ها در خرید گوشی‌های میان‌ رده اهمیت زیادی دارد، عبارت‌اند از: ارگونومیک‌بودن طراحی، کیفیت ساخت و جنس بدنه، داشتن امکاناتی مانند NFC برای پرداخت‌های موبایلی، داشتن سنسور اثر انگشت و جک هدفون، پشتیبانی از شبکه‌های ۵G و مقاومت بدنه گوشی در مقابل‌ گردوغبار و رطوبت.

راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار

معرفی گوشی‌های میان‌ رده سامسونگ

حال که با راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار آشنا شدید و دانستید که باید به چه نکاتی توجه کنید، با بهترین گوشی‌های میان‌ رده برندهای معروف و مطرح نیز آشنا شوید. یکی از پرطرف‌دارترین برندهای تولیدکننده گوشی موبایل، برند پرآوازه سامسونگ است‌.

با مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ در سایت‌های معتبر، متوجه خواهید شد که قیمت گوشی‌های میان‌ رده از قیمت گوشی‌های پرچم‌دار مناسب‌تر است و درعین‌حال از کیفیت بالایی برخوردارند. از بهترین گوشی‌های میان‌ رده سامسونگ در بازار ایران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • گوشی میان‌ رده گلکسی S۲۳ FE سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۱۳ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۵۳ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی M۳۲ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۷۳ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۱۴ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۵۴ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۳۴ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی S۲۱ FE سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی S۲۰ FE سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی S۲۰ FE سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۵۲s سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی M۶۲ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی A۵۲ سامسونگ
  • گوشی میان‌ رده گلکسی M۳۱ سامسونگ

تمام این گوشی‌ها علاوه‌بر سخت‌افزار بسیار خوب، دارای قیمت مناسبی نیز هستند و ارزش خرید دارند.

راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار

معرفی گوشی‌های میان‌ رده شیائومی

برند شیائومی نیز مانند برند سامسونگ در زمینه طراحی و ساخت انواع گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه گوشی‌های میان‌ رده شهرت بالایی دارد. در ادامه این بخش از مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار، با تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌ رده شیائومی آشنا خواهید شد:

  • گوشی میان‌ رده رد می نوت ۱۲ پرو شیائومی
  • گوشی میان‌ رده پوکو ایکس ۵ پرو شیائومی
  • گوشی‌ میان‌ رده ۱۲ لایت شیائومی
  • گوشی میان‌ رده پوکو M۶ پرو شیائومی
  • گوشی میان‌ رده رد می نوت ۱۱ پروپلاس شیائومی
  • گوشی میان‌ رده رد می نوت ۱۳ پروپلاس شیائومی
  • گوشی میان‌ رده ۱۳ تی شیائومی
  • گوشی میان‌ رده پوکو F۵ شیائومی

تمام این گوشی‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همه کاربرانی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند، از عملکرد گوشی‌ها رضایت دارند. در زمان خرید با مشاهده لیست قیمت گوشی شیائومی در سایت‌های معتبر باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید مناسب‌ترین گوشی میان‌ رده برند شیائومی را خریداری کنید.

خرید گوشی‌های موبایل میان‌ رده با قیمتی مقرون‌به‌صرفه

در این مقاله به‌عنوان راهنمای خرید گوشی موبایل میان رده در بازار، ابتدا درباره نکاتی صحبت کردیم که باید در زمان خرید گوشی موبایل میان‌ رده به آن‌ها توجه داشته باشید و سپس به معرفی تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان‌ رده برندهای معتبر و مطرح سامسونگ و شیائومی پرداختیم. اگر می‌خواهید گوشی موردنظر خود را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید، از موتور جست‌وجوگر کالا ایمالز کمک بگیرید. این سایت به‌عنوان یک واسطه فروشگاه‌های اینترنتی، عرضه‌کننده گوشی موبایل را به مشتریان وصل می‌کند. مشتری با مشاهده لیست قیمت گوشی موبایل برند مدنظر خود در این سایت می‌تواند فروشگاه اینترنتی را که ارزان‌ترین قیمت را ارائه داده‌است، پیدا کرده و با مراجعه به آن فروشگاه برای خرید گوشی اقدام کند.

کد خبر 1959932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =