شمسایی: گواتمالا برای ماندن در جام با تمام وجود می‌جنگد

وحید شمسایی در نشست فنی صبح امروز پیش از دیدار مقابل گواتمالا از بازیکنانش خواست پیروزی پر گُل قبلی مقابل ونزوئلا را فراموش کنند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال خبر داد، در ابتدای جلسه فنی پیش از دیدار امروز، شهاب سفال‌منش دستیار اول سرمربی تیم ملی با آنالیز چند بازی تیم گواتمالا به ویژه مقابل تایلند و فرانسه، شیوه عمل بازیکنان این تیم در دفاع و حمله، لزوم حفظ و چرخاندن توپ، مراقبت از فضاها و زدن ضربه نهایی را به بازیکنان یادآور شد.

وی افزود: بازیکنان گواتمالا شجاعانه و درگیر بازی می‌کنند، عکس‌العمل ما بر اساس دستورالعمل‌های تاکتیکی در جریان بازی متفاوت خواهد بود. 

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان اینکه دیدار مقابل ونزوئلا و پیروزی پر گُل ۷-۱را باید فراموش کنیم، گفت: برای بازیکنان گواتمالا این مهمترین بازی است، شکست بخورند باید جام را ترک کنند برای همین با تمام وجود بازی می‌کنند، به سابقه و رنکینگ تیم‌ها نگاه نکنید، هیچ تیمی را در جام جهانی نباید دستکم بگیریم.

وی افزود: اساس کار ما فداکاری برای همدیگر است، این حرف را تکرار می‌کنم چون اگر تیم نباشیم هیچوقت نمی‌توانیم موفق شویم حتی اگر یک بازی را ببریم.

تیم ملی فوتسال ایران امروز در دومین بازی خود از سری مسابقات گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان ساعت ۱۶ به وقت تهران به مصاف گواتمالا می‌رود.

253 258

کد خبر 1959895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =