رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری آزمون ۱۷۴ آتش نشان ورودی جدید خبر داد.

به گزارش  خبرآنلاین  البرز ؛ محمد یساولی در گفتگو با همکارما  اظهار کرد: آزمون ورزشی داوطلبین جذب در سازمان آتش نشانی کرج ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به منظور جایگزینی نیروهای بازنشسته و چیدمان نیرو در ایستگاه‌های عملیاتی بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور برای ۱۷۴ نفر از متقاضیان، باهمکاری استانداری البرز، اداره کل بنیاد شهید و شهرداری کرج طی سه روز متوالی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برگزار شد.

وی افزود: با توجه به معیارها و خصوصیات شغل آتش‌نشانی، متقاضیان از نظر خصوصیات جسمانی، دانش علمی، هوش و ویژگی‌های روانی سنجیده خواهند شد و افرادی که دارای بیشترین امتیاز را از آن خود کنند برگزیده می‌شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به مراحل این آزمون، بیان داشت: ابتدا مرحله آزمون علمی توسط جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد و پس از آن تمامی شرکت‌کنندگان به آزمون عملی فراخوانده شدند و با جمع‌بندی امتیازات افراد واجد شرایط و کسب امتیازات لازم، جذب خواهند شد.

یساولی با اشاره به مراحل آزمون عملی آتش نشانی که به نوعی پر اهمیت‌ترین و حساس‌ترین مرحله نیز محسوب می‌شود، گفت: از آنجایی که ماهیت کار آتش‌نشانی عملیاتی است، یک آتش‌نشان در بحث آمادگی جسمانی نیازمند سه فاکتور قدرت، سرعت و استقامت است. بنابراین ما با بررسی این فاکتورها، هفت آیتم را برای آزمون آمادگی جسمانی در نظر گرفتیم که آزمون دو ۴ در ۹ متر، دو ۴۵ متر، حمل با خاموش‌کننده دستی، دراز و نشست، بارفیکس، دو ۵۴۰ متر و پرش جفت را شامل می‌شود.

کد خبر 1959862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =