درخشش ورزشکاران باشگاه اکسیژن در مسابقات  پرورش اندام انتخابی باشگاههای استان سمنان

مسابقات پرورش اندام ،بادی کلاسیک و فیزیک انتخابی باشگاههای استان برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری در شهر اراک در استان مرکزی انجام وبا درخشش ورزشکاران باشگاه اکسیژن سمنان همراه شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،این مسابقات در سه قسمت پرورش اندام ،بادی کلاسیک و فیزیک برگزار و نتایج زیر حاصل شد

»رشته پرورش اندام :

باشگاه اکسیژن پرو با 38 امتیاز اول- طوفان سمنان 20 امتیاز دوم و اسطوره شاهرود 16 امتیاز سوم

» رشته بادی کلاسیک :

باشگاه اکسیژن پرو با 38 امتیاز اول-اسطوره شاهرود 37 امتیاز دوم-طوفان سمنان 20 امتیاز سوم

»رشته فیزیک:

اکسیژن سمنان 54 امتیاز اول-روئین تنان دامغان 20 امتیاز دوم و تن آرا شاهرود 16 امتیاز سوم

درخشش ورزشکاران باشگاه اکسیژن در مسابقات  پرورش اندام انتخابی باشگاههای استان سمنان

*** آئین تجلیل از قهرمانان کشوری هیات بدنسازی استان سمنان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،با همت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان کشوری هیات بدنسازی استان سمنان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با حضور دکتر علوی مدیرکل و دکتر محمدی معاونت اداره کل ورزش و جوان استان سمنان برگزار شد.

ابتدا محمدی گزارش کاملی از فعالیت هیات بدنسازی استان در حوزه آموزش و قهرمانی ارائه داده و با توجه به برگزاری منظم مسابقات انتخابی و اعزام به مسابقات کشوری و عملکرد آموزش،بعد از هیات فوتبال و والیبال استان،هیات بدنسازی استان سمنان را بعنوان هیات سوم در میان هیاتهای استانی معرفی کردند.

در ادامه این جلسه اسدیان از تلاش‌های آقای محمد استقامت رئیس هیات بدنسازی شهرستان سمنان و علی حسین نیا رئیس هیات بدنسازی شهرستان شاهرود و حمایت‌های روسای محترم شهرستانها ی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های هیات بدنسازی استان تشکر نمود.

در پایان از مهدی عجم نوروزی مقام اول گیمز کلاسیک کشور و عضو تیم ملی بدنسازی کشور و محمدحسین قاسمی مقام اول بادی کلاسیک مستریونیورس، حسن عربی مقام اول بادی کلاسیک بالای ۵۰ سال مستر یونیورس ، خانم سعیده دوست محمدی مقام سوم کشور در مسابقات تک لیفت بانوان قهرمانی کشور با کارت هدیه و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش استان سمنان  به جهت افزایش روحیه و حمایت اداره کل از مهدی عجم نوروزی در مسابقات جهانی کیش بسته حمایتی با ارزشی را اختصاص دادند.

همچنین اسدیان رئیس هیات بدنسازی استان حمایت همه جانبه هیات بدنسازی استان سمنان را در حمایت مادی و معنوی از قهرمان با اخلاق استان سمنان و شهرستان شاهرود مهدی عجم نوروزی اعلام نمود.

از زحمات و تلاش‌های دبیر محترم هیات بدنسازی استان جناب آقای مهندس امیر ارمغانی از طرف مدیر کل ورزش استان و رئیس هیات بدنسازی استان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

درخشش ورزشکاران باشگاه اکسیژن در مسابقات  پرورش اندام انتخابی باشگاههای استان سمنان

*** به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،اسدیان رئیس یات پرورش اندام و بدنسازی استان در گفتگوی اختصاصی گزارشی از عملکرد این هیات در شش ماهه نخست سال را تشریح کرد:

» برگزاری کلاسهای مربیگری در رشته های مختلف را بشرح ذیل اعلام نمود:

>کلاس مربیگری درجه ۳ بدنسازی (بانوان،آقایان)در شهرستان گرمسار در مرحله برگزاری آزمون

>کلاس مربیگری درجه ۳ بدنسازی (بانوان،آقایان)در شهرستان سمنان در مرحله برگزاری آزمون

>کلاس مربیگری درجه ۲ بدنسازی (بانوان،آقایان)در شهرستان سمنان در مرحله تکمیل ظرفیت

>کلاس مربیگری درجه ۳ فیتنس (بانوان،آقایان)در شهرستان دامغان در مرحله تکمیل ظرفیت

>کلاس مربیگری درجه ۳ بدنسازی (بانوان،آقایان)در شهرستان شاهرود تا  تاریخ ۱۴۰۳/۶/۱۵ تکمیل ظرفیت

»تیم بدن سازی استان سمنان در مسابقات بین المللی مستر یونیورس دو مدال طلا ، دو مدال نقره و یک عنوان چهارمی بدست آورد

لازم بذکر است این مسابقات در رده های سنی پیشکسوتان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار گردید و ۸۶ ورزشکار در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.در پایان از طرف هیات بدنسازی شهرستان دامغان از روسای سال‌های گذشته هیات بدنسازی این شهرستان تجلیل بعمل آمد و همچنین از طرف هیات بدنسازی استان سمنان از نفر چهارم مسابقات کشوری پرس سینه آقای وحید اسلامی وتمامی عوامل برگزاری و مسئولان و پیشکسوتان حاضر در مسابقات تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.

»اعزام خانم سعیده دوست محمدی از استان سمنان به مسابقات تک لیفت بانوان قهرمانی بانوان باشگاههای کشور-استان همدان

درخشش ورزشکاران باشگاه اکسیژن در مسابقات  پرورش اندام انتخابی باشگاههای استان سمنان

»تجلیل دکتر سیروس احمدی مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاههای وزارت ورزش و جوانان و سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از رئیس هیات بدنسازی استان سمنان وحید اسدیان بعنوان هیات برتر استان سمنان در خصوص توسعه و اعتلای رشته بدنسازی و پرورش اندام و رشته های زیر مجموعه هیات در باشگاههای سطح استان سمنان

کد خبر 1959767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =