برنامه های تئاتر شهر قزوین با استقبال ۱۸هزارنفری مواجه شد

مدیر تئاتر شهر قزوین از استقبال ۱۸ هزار نفر در برنامه های مختلف تئاتر شهر قزوین از ابتدای امسال تا به امروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سعید پورایمانی» مدیر تئاتر شهر قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: تئاتر شهر قزوین از ابتدای تاسیس تلاش کرد تا محل مناسبی برای هنرمندان و مردم خوب قزوین برای تماشای فعالیت های هنری باشد و در این مسیر اقدامات متعددی را انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه فعالیت های مجموعه تئاتر شهر تا به امروز مورد استقبال مناسب هنرمندان و مردم قرار گرفته است و از ابتدای سال ۱۷هزار و ۷۰۰نفر از فعالیت های هنری هنرمندان قزوینی بازدید کرده اند.

مدیر تئاتر شهر قزوین عنوان کرد: در بین ۸برنامه ای که از ابتدای امسال در قالب تئاتر در این مجموعه اجرا شده است دو برنامه بادشاه و تعزیه محرم هر کدام با ۶ هزار و مخاطب بیشتر تماشاگر را داشته اند.

پورایمانی خاطرنشان کرد: برای اجرای این ۸برنامه و برنامه های دیگر نزدیک به ۴۱۰هنرمند قزوینی در این مجموعه در قالب گروه های تمرینی و اجرا به فعالیت های مختلف پرداخته اند که شامل ۳۲هزار نفر ساعت می شود.

وی اضافه کرد: در کنار این موضوعات، از ابتدای امسال ۸ نشست و برنامه جانبی مرتبط با فضای فرهنگی و هنری از جمله فراخوان انتخاب بازیگران سریال بامداد خمار هم در این مجموعه برگزار شده است.

مدیر تئاتر شهر قزوین تصریح کرد: این مجموعه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند محلی مناسب برای فعالیت های هنرمندان و فضایی دلنشین و با آرامش برای مردم عزیز شهر قزوین باشد.

46

کد خبر 1958542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =