با "‌روباکس" زندگی رو ارتقا بده!

افتتاح یک باشگاه ورزشی تخصصی کراسفیت برای زنان می تواند گام بلندی در راستای جذب هر چه بیشتر دختران و زنان به این رشته جذاب و خاص باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزها نام رشته کراسفیت بیش از پیش سر زبانها افتاده و بسیاری از مردم به ویژه جوانها به آنها علاقمند شده اند و حتی برای ورزش به باشگاه های کراسفیت می روند. وقتی اسم کراس فیت می‌آید، اکثر ما تصور می‌کنیم با ورزشی سنگین، پرجنب و جوش و نفسگیر مواجه‌ایم؛ اما واقعیت کراس فیت ورای این تصورات اشتباه است. کراسفیت به نوعی سبک زندگی است و در زندگی مدرن و کم تحرک امروز به افراد کمک می کند تا سطح زندگی خود را ارتقا ببخشند.

کراس فیت یک ورزش جامع و مهیج است و از ترکیب حرکات چندین رشته ورزشی ایجاد شده. تمرینات کراس‌فیت، فواید زیادی دارد و کمک می کند تا یک فرد علاوه بر آمادگی بدنی، انرژی و سرعت‌عمل‌ بیشتری داشته باشد و سطح بهتری از زندگی را تجربه کند. کراس فیت یک رشته ورزشی همه جانبه است و تمام ابعاد ورزشی را در بر می‌گیرد. هدف از خلق این رشته ورزشی، افزایش تواناییِ کلی بدن مثل قدرت تحمل، استقامت، انعطاف‌پذیری، سرعت، هماهنگی و تعادل است.درحقیقت، این ورزش ترکیبی از رشته‌های مختلف ژیمناستیک، وزنه‌برداری، تمرینات اینتروال شدت بالا، هوازی، تمرین سرعت و استقامت است. این ورزش ترکیب متنوعی از حرکات و تمرینات هوازی، وزنه‌ای و تناسب اندام برای تقویت قدرت عضلاتی، توانایی قلبی و عروقی، افزایش استقامت، و بهبود عمومی تناسب اندام بهره می‌برد. کراس فیت به عنوان یک ورزش چندجانبه شناخته می‌شود و هدف آن تقویت تمامی بخش‌ های بدن به صورت یکجا و افزایش عملکرد بدنی و آمادگی جسمانی است.

با "‌روباکس" زندگی رو ارتقا بده!

به‌طور کلی فلسفه اجتماعی خلق کراسفیت، افزایش آمادگی جسمانی افراد برای دست‌وپنجه نرم‌ کردن با چالش‌های زندگی است. این ورزش برای زنان و مردان مناسب است و همه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. به ویژه اینکه این ورزش نوآر و جالب بیشتر با سبک زندگی سر و کار دارد و از همین رو زنان قشری عظیمی از مخاطبان آن را در می گیرد. کراسفیت در چند سال اخیر در ایران نیز همپای سایر جهان رشد کرده و بسیاری از جوانان به آن علاقمند شده اند. تاسیس انجمن کراسفیت و سامان یافتن آن و برگزاری لیگ سبب رونق این رشته شده و همین سبب شده با علاقمندی جوانان شاهد تاسیس روزافزون باشگاه های ورزشی کراسفیت در سراسر ایران باشیم.

بنا بر یک عادت قدیمی باشگاه های ورزشی عموما به شکل دوگانه مورد استفاده عموم قرار می گیرند و تایم آنها میان زنان و مردان تقسیم می شود. در حقیقت باشگاه اختصاصی که مختص مردان یا به ویژه زنان باشد، بسیار اندک و معدود است. در کراسفیت نیز این قانون نانوشته رعایت شده و باشگاه های کراسفیت همانند سایر رشته ها در دو شیفت زنانه و مردانه به علاقمندان سرویس می دهند. با وجود حضور روزافزون و اشتیاق جوانان به ویژه قشر دختران و زنان، لزوم تاسیس یک باشگاه تخصصی کراسفیت تمام وقت برای زنان بیش از پیش احساس می شد. باشگاه ورزشی "روباکس" به عنوان نخستین باشگاه تخصصی کراسفیت زنان با حضور مربیان تخصصی و به شکل حرفه ای آغاز به کار کرد. بی تردید افتتاح یک باشگاه ورزشی تخصصی کراسفیت برای زنان می تواند گام بلندی در راستای جذب هر چه بیشتر دختران و زنان به این رشته جذاب و خاص باشد و افراد بیشتری از این جامعه به کمک کراسفیت سبک زندگی خود را ارتقا ببخشند.

253 251

کد خبر 1958110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =