کرمان در منظومه‌ی امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان گفت : استان کرمان در منظومه‌ امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اولین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان اعلام کرد: این سفر دومین سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دور دوازدهم بوده که از جیرفت و جنوب استان کرمان آغاز شده است.

او  افزود: نظارت میدانی از بخش های مختلف شهرستان جیرفت از طریق بازدید هوایی انجام شد و سپس اعضای کمیسیون در گلزار شهدای جیرفت در جمع خانواده شهدا حاضر شدند در ادامه شورای تامین شهرستان های جنوبی استان با حضور اعضای شورای تامین استان و مقامات امنیتی و انتظامی استان تشکیل و چالش ها و فرصت های منطقه تشریح شد که حتما در ادامه و با حضور مقامات ارشد در کمیسیون بررسی خواهد شد.

او اظهار کرد: مسأله اتباع خارجی، قاچاق سوخت، خشکسالی و... برخی از مشکلات منطقه بود که از سوی مقامات تشریح شد و اعضای کمیسیون نیز به موضوع اصلاح قوانین برای مبارزه با قاچاق و تامین آب جنوب استان تاکید کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان کرمان در منظومه‌ی امنیتی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و فردا نیز در جلسه ای با مقامات ارشد کشور، موضوعات استان کرمان در مرکز استان به ویژه مشکل تامین آب هلیل رود بررسی خواهد شد.

46

کد خبر 1956962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =