ثبت نام غیرحضوری راننده در تپسی به همراه مدارک و شرایط لازم

در این نوشته قرار است در رابطه با ثبت نام غیر حضوری راننده تپسی و مراحل آن صحبت کنیم.

تاکسی‌های اینترنتی توانسته‌اند استاندارد سفر را هم به نفع سفیران و هم مسافران تغییر دهند. تا چند سال پیش مسافران برای جابه‌جایی یا باید به مسافربرهای شخصی مراجعه می‌کردند یا آژانس‌های محلی با تعرفه‌های نامشخص. از طرف دیگر رانندگان نیز انتخاب‌های محدودی برای فعالیت داشتند. تاکسی اینترنتی اما توانست شرایط را تغییر دهد.

یکی از مزیت‌های کار در تاکسی اینترنتی مانند تپسی، ثبت‌نام آسان است. در این نوشته قرار است مراحل ثبت نام غیر حضوری راننده در تپسی و مدارک لازم برای این کار را توضیح دهیم.

مراحل ثبت‌نام غیر حضوری سفیران در تپسی

برای ثبت نام در تاکسی به عنوان سفیر نیاز به مراجعه حضوری نیست. شما تنها با چند کلیک می‌توانید عضو خانواده بزرگ تپسی شوید.

  1. ورود به صفحه ثبت نام

در اولین گام باید به صفحه ثبت‌نام رانندگان تپسی مراجعه کنید. در این صفحه با وارد کردن شماره همراه خود از طرف تپسی کد ورود برای شما ارسال خواهد شد. کد را وارد کنید تا مراحل ثبت‌نام آغاز شود.

  1. وارد کردن مشخصات شخصی

در گام بعدی ثبت‌نام غیرحضوری سفیران در تپسی، متقاضی باید مشخصات شخصی خود شامل اسم و فامیل، شماره ملی، آدرس و ... را وارد کند.

  1. بارگذاری تصویر پروفایل و مشخصات ماشین

در گام بعدی بعد از بارگذاری عکس پروفایل، باید مشخصات و مدارک ماشین، از جمله موارد زیر را بارگذاری کنید.

  • نوع خودرو
  • پلاک ماشین
  • تصویر رو و پشت کارت ماشین
  • تصویر رو گواهینامه و پشت گواهینامه
  • مشخصات کارت بیمه
  1. مطالعه قوانین و مقررات

در صفحه بعدی کاربر باید قوانین و مقررات تپسی را مطالعه و تایید کند. اگر به عنوان سفیر قصد فعالیت در تپسی را دارید، حتما خواندن صفحه قوانین را جدی بگیرید.

  1. احراز هویت

در صفحه پایانی از کاربر درخواست می‌شود برای احراز هویت یک عکس واضح از خود گرفته و بارگذاری کند. همچنین نیاز است امضای کاربر نیز در سامانه ثبت شود.

  1. تایید صلاحیت و آغاز به کار

در آخر درخواست سفیر در تپسی به ثبت می‌رسد و پس از اعتبار سنجی و همچنین گرفتن تاییدیه از پلیس بابت سوء پیشینه و... نتیجه نهایی به سفیر اعلام می‌شود.

بعد از گرفتن تاییدیه، سفیر می‌تواند با دانلود اپلیکیشن رانندگان فعالیت خود را در تپسی آغاز کند.

مزایای کار در تپسی

سفیران تپسی با فعالیت در این سامانه از مزایای مختلفی بهره‌مند خواهند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از اپلیکیشن کاربردی و به‌روز
  2. ساعت کاری منعطف
  3. تسویه آنی
  4. خرید اقلام مصرفی ماشین با تخفیف
  5. طرح‌های تشویقی متنوع مانند کمیسیون صفر، درآمد تضمینی ساعتی و ...
کد خبر 1956721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =