ویژه برنامه‌های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در کرمان اعلام شد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کرمان ویژه‌برنامه‌های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، در نشست خبری اعلام برنامه‌های سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: مسابقه کتابخوانی با عنوان "قرآن؛ امام مهدی، زنان همراه" از جمله برنامه‌هایی است که با هدف تبیین نقش زنان در ظهور برگزار می‌شود.

شبستان نوشت، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل‌الله تعالی استان کرمان دومین گردهمایی مسئولین دعاهای ندبه شاخص استان با میزبانی مهدیه صاحب‌الزمان در روز پنجشنبه (۲۲ شهریور) دعوت از اساتید مرکز تخصصی مهدویت برای حضور در برنامه‌ها و جشن‌ها از چهارشنبه جاری تا شنبه آینده، دوره سه روزه آموزش تربیت مربی نوجوان مهدویت ویژه ۹۰ نفر از مربیان پرورشی مدارس نواحی ۱ و ۲ کرمان از جمله برنامه‌ها است.

وی اردوی یک روزه دانش‌آموزان ابتدایی که در ۱۰ مسجد در فعالیت‌های مهدوی شرکت کردند، اجرای ویژه برنامه ۹ ربیع در نماز جمعه هفته جاری و اختصاص بخشی از خطبه‌ها به مسئله مهدویت از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عرب‌پور تصریح کرد: دو جشن محوری نیز تدارک دیده شده که یکی عصر جمعه در گلزار شهدا و با عنوان "اجتماع منتظران" و دومی عصر شنبه در پارک مادر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد غرفه کودک در گلزار شهدا با برنامه‌های متنوع، برگزاری مسابقه تلویزیونی، تعویض پرچم گنبد مسجد صاحب‌الزمان روز جمعه پس از دعای ندبه نیز انجام می‌شود.

حجت الاسلام عرب‌پور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی یک بنیاد غیردولتی است که زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری با مدیریت حجت الاسلام قرائتی شکل گرفته و بیشترین هدف آن تبیین مهدویت و آشنایی مردم به ویژه جوانان با امام زمان(عج) در قالب آموزش، فعالیت فرهنگی، نشر در فضای مجازی و...است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد استان کرمان در دو سال اخیر جزو چند بنیاد برتر کشوری معرفی و مورد تقدیر مسئولین کشوری قرار گرفته؛ به توضیحاتی راجع به طرح‌های در دست اجرا از جمله "طرح یاران موعود " در مدارس، "زنگ انتظار" در مهدیه که از اول مهرماه آغاز و تا قبل از تعطیلی مدارس(اردیبهشت ماه) ادامه دارد؛ "تربیت مربی مهدویت" "سه شنبه های مهدوی"  برگزاری مسابقه کتابخوانی، همکاری با صدا و سیما در ضبط و پخش برنامه‌های مرتبط، جلسات تبیینی در خصوص شناخت فرقه‌های انحرافی و پاسخ به شبهات ایجاد شده توسط این افراد پرداخت.

46

کد خبر 1955603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =