اجرای ۵۳٠ پروژه آبرسانی به همت گروهای جهادی و خیرین در استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قرارگاه آبرسانی مرد میدان با کمک خیرین و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بیش از ۵۳۰ پروژه آبرسانی را بدون کمک دولت اجرا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار محمدعلی نظری در آیین کلنگ زنی پروژه پل یادگار در شهر جیرفت، گفت: هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا با برخورداری از نیروهای متخصص، دانشمند مردمی در زمینه پل سازی جزء مراکز برتر دنیا است.  


فرمانده سپاه ثارالله کرمان ابراز کرد: در صورت تامین اعتبار قرارگاه خاتم الانبیا با دارا بودن تجهیزات و تکنولوژی می تواند به روند احداث پل سوم هلیل رود سرعت ببخشد.


وی در ادامه افزود : قرارگاه آبرسانی مرد میدان با کمک خیرین و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بیش از ۵۳۰ پروژه آبرسانی را بدون کمک دولت اجرا کرد.


سردار نظری اعلام کرد: در سفر شهید جمهور به جنوب استان کرمان در صحبتی که با سردار معروفی در خصوص فعالیت قرارگاه مرد میدان داشت، اقدام به تشکیل قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) نمود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه این قرارگاه در راستای رفع تنش آبی راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: در وزارت نیرو ۷ هزار روستا که با تنش آبی مواجه بودند؛ طرح آب رسانی به این روستاها به قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) واگذار شد.

وی ادامه داد: از بین تعداد، پروژه آبرسانی به ۶۶۶ روستا سهم کرمان شد که در این راستا ۲۵ درصد پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء و ۷۵ درصد نیز سپاه ثارالله واگذار شد.

سردار نظری با اشاره به تعهدات قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه آبرسانی، ابراز کرد: علت توقف و یا کاهش سرعت بخشی از پروژه آبرسانی، عدم تامین اعتبار و عدم پرداخت دستمزد پیمانکار است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: جنوب استان کرمان و جیرفت با توجه به ظرفیت های کشاورزی دارد اما متاسفانه در توسعه زیرساخت ها پیشرفت چندانی نداشته است.

وی با اشاره به ظرفیت های جنوب کرمان در حوزه معادن، عنوان کرد: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه صنایع معدنی نیز ورود پیدا کند تا عقب ماندگی های جنوب کرمان رفع شود.

46

کد خبر 1954044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =