رونمایی از گزینه نکونام برای جانشینی زیلیکیچ

سرمربی استقلال از هافبک عراقی تیمش خواسته چند روز صبر کند تا تکلیف هافبک بوسنیایی این باشگاه مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته های گذشته شایعه شده نکونام از کیفیت فنی منتظر محمد در تمرینات استقلال راضی بوده است اما چون لیست خارجی های این تیم پر است او نمی تواند وارد لیست آبی ها شود.

به گزارش خبرورزشی، شنیده می شود نکونام از آلمدین زیلیکیچ، خرید خبرساز یکی از مدیران هلدینگ خلیج فارس در تمرینات تاکتیکی استفاده نمی کند تا این بازیکن در نهایت خودش راضی به فسخ قرارداد با آبی ها شود.

شنیده ها حاکی از آن است که نکونام از منتظر محمد درخواست کرده چند روز صبر کند تا اگر شرایط برای قطع همکاری با زیلیکیچ فراهم شد، نام او به لیست اضافه شود.

البته به طور طبیعی زیلیکیچ حاضر نمی شود قراردادی که چند برابر ارزشش است را فسخ کند و به نظر می رسد او حتی اگر نیمکت نشین هم باشد، در این تیم می ماند تا پولش را بگیرد و بعید است بازگشت منتظر محمد برای آبی ها کار ساده ای باشد.

258 258

کد خبر 1953763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    2 0
    چه عجب این آقای لجباز و یکدنده خلاصه فهمید منتظر محمد بازیکن فنی و بدرد بخوریه؟؟؟ یکی از اشکلات مهم که ضربه مهلکی هم به خودش میزنه جواد نکونام وهم به تیممون استقلال کبیر این یکدندگی و لجبازیشه؟ البته در نهایت با کسی لجبازی نمیکنه بلکه با خودشخ لجبازی میکنه؟ خدایی و خداوکیلی منتظر محند بازبکن بدیه؟؟ آقای محترم و نکونام عزیز شما با خطیر در سال گذشته مشکل داشتی چرا منتظر محمد را داری فوتبالشو زیر سوال میبری؟ خدا بسر شاهد اگه ازش استفاده کرده بود تا حالا تیمش خیلی نتایج بهتری گرفته بود؟؟ آخه چقدر یه آدم میتونه لجباز و خام باشه و ندونه؟؟ آقا اینجا تیم و باشگاه استقلال است نه جای دیگر خودشیفتگی و نوشابه باز کردن برای خود برا تیمهای دیگر است اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و سواستفاده نکن برادر از صبر هوادار...
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    4 0
    استقلال فقط مهاجم گلزن قهار و چارچوب شناس و زهردار و شش دانگ میخواد و بس چون رمضانی و بلانکو در حد ذخیره استقلال هستند و نه فیکس...