این ورزشکار را کوسه گاز گرفت و به المپیک رساند!

شناگر جوان آمریکایی بعد از حمله کوسه و از دست دادن یکی از پاهایش، برای حضور پارالمپیک پاریس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الی تروویت درست یک سال پس از اینکه پایش را در حمله وحشتناک کوسه از دست داد، خود را آماده حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس می‌کند. وی در تیم شنای دانشگاهش حضور داشت و هنگام غواصی در جزایر تورکس و کایکوس در جشن فارغ التحصیلی، مورد حمله یک کوسه قرار گرفت.

این شناگر ۲۴ ساله درخصوص حضورش در پارالمپیک اظهار داشت: واقعا باورنکردنی و شگفت‌انگیز است ولی کم‌تر از یک سال بعد از این حادثه می‌خواهم در پارالمپیک رقابت کنم. چیزی که می‌توانم به خاطر بیاورم این است که کوسه‌ای آمد و به ما حمله کرد و به شدت با ما برخورد داشت و از زیر به ما کوبید.

وی گفت: در آن حادثه به مقابله پرداختیم و آن کوسه را هل دادیم و لگد می‌زدیم ولی خیلی سریع پای من را در دهان خود گرفت. تصمیم گرفتیم در کسری از ثانیه برای نجات جان‌مان شنا کنیم. چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم و در نهایت یکی از پاهایم را در این حادثه از دست دادم.

تروویت در ادامه به آب بازگشت تا روی بهبودی خود کار کند اما دیری نگذشت که او اهداف بزرگتری را در نظر گرفت و تصمیم گرفت در پارالمپیک رقابت کند. او در مسابقات شنای قهرمانی آمریکا درسال ۲۰۲۳ مدال گرفت و چند ماه بعد، جواز حضور در پارالمپیک پاریس را نیز به دست آورد.

کد خبر 1949396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =