عباس عبدی در گفتگویی در روز خبرنگار گفت: به آقای پزشکیان گفته‌ام اولین کارش این است که باید با سیستم سیاسی ایران مسئله رادیو تلویزیون را حل کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به مناسبت « ۱۷ مرداد»، خبرگزاری خبرآنلاین مراسمی با حضور بزرگان و چهره‌هایی از حوزه سیاست، فرهنگ، اقتصاد، ورزش و ... برگزار کرد.

در این مراسم، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که مهمان خبرآنلاین بودف گفت: درباره روز روزنامه نگار نکته‌ای ندارم بگویم، اصل برای من روز رسانه است. حدود سال ۷۰،  یعنی ۳۲ سال پیش، تحقیقی در معاونت ارشاد درمورد خبر شد و آن زمان من ناظر بودم. اولین جمله‌ای که برای مقدمه این تحقیق نوشتم این است که در ایران هیچ پدیده مدرنی به اندازه رسانه به صورت سنتی استفاده نمی‌شود.

عبدی در بخش دیگر از سخنان خود، با بیان اینکه سیستم سیاسی به شدت معتاد به انحصار رسانه است، گفت: به همین جهت نمی‌تواند بپذیرد که کمی رقابت و آزادی باشد و در نتیجه کل سیستم ایران را به نظرم باید از طریق انحصار رسانه تحلیل کرد. فقط از طریق انحصار رسانه است که می‌شود فهمید چه اتفاقی در این مملکت می‌افتد و چطور خود سیستم فریب انحصار رسانه خود را می‌خورد. 

2727

کد خبر 1944609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =